Οι ηλεκτρικές εκδόσεις των νέων Peugeot 208 και 2008 θα προσθέσουν από τις αρχές του 2022 πάνω από 25 χιλιόμετρα επιπλέον αυτονομία.
Και τα δύο μοντέλα είναι βασισμένα στην πλατφόρμα eCMP και εφοδιάζονται με μπαταρία 50 kWh και έναν 100% ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων και ροπής 260 Nm.
Τα ελαστικά είναι «Α» κλάσης, προσφέροντας μεγαλύτερη αποδοτικότητα, χάρη στη χαμηλότερη αντίσταση κύλισης.
Αυτό αφορά στους τροχούς 16 ιντσών του PEUGEOT e-208 και 17 ιντσών του PEUGEOT e-2008.
Επιπρόσθετα, έχει πραγματοποιηθεί μία ακόμη εξέλιξη στις σχέσεις του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, γεγονός το οποίο βελτιστοποιεί την αυτονομία και τα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο.
Τέλος, μία νέα αντλία θερμότητας με αισθητήρα υγρασίας εγκαταστάθηκε στην κορυφή του παρμπρίζ και τελειοποιεί την αποδοτικότητα σε θέρμανση και ψύξη.
Οι πληροφορίες που μεταδίδονται από αυτόν τον αισθητήρα καθιστούν δυνατό τον ακριβή έλεγχο της ανακύκλωσης του αέρα στην καμπίνα του επιβάτη και συγκρατούν την κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας κατά τη θέρμανση και τη διατήρηση της θερμοκρασίας μέσα στο όχημα.
www.worldenergynews.gr
Οι ηλεκτρικές εκδόσεις των Peugeot 208 και 2008 διαθέτουν επιπλέον αυτονομία πάνω από 25 χλμ.
Και τα δύο μοντέλα είναι βασισμένα στην πλατφόρμα eCMP και εφοδιάζονται με μπαταρία 50 kWh και έναν 100% ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων και ροπής 260 Nm.