Πως η νέα τεχνολογία υδρογόνου της Titan Hydrogen θα εφαρομοστεί στα αυτοκίνητα

Πως η νέα τεχνολογία υδρογόνου της Titan Hydrogen θα εφαρομοστεί στα αυτοκίνητα

Η Titan Hydrogen στοχεύει στην επιτάχυνση της υιοθέτησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου με καινοτόμες τεχνολογίες

 

Η Titan Hydrogen ανοίγει το δρόμο στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών με την πρωτοποριακή τεχνολογία «αποδιοργανωτικού» υδρογόνου που θα μπορούσε να αλλάξει ριζικά το τοπίο για τις μεταφορές με υδρογόνο σε όλο τον κόσμο.

Σύμφωνα με το H2 View η εταιρεία με έδρα την Αυστραλία αναπτύσσει δύο τεχνολογίες που βελτιώνουν την οικονομία καυσίμου και μειώνουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
Η Titan Hydrogen εργάζεται στη δημιουργία αποδοτικότερων κυψελών καυσίμου μέσω των νέων «διαταραγμένων» κυψελών καυσίμου, που η εταιρεία λέει ότι είναι ικανή να διπλασιάσει το εύρος οδήγησης ενός οχήματος, συμβάλλοντας στη μείωση του κόστους για τον καταναλωτή και εξαλείφοντας την ανάγκη ανεφοδιασμού από πολλούς σταθμούς υδρογόνου.
Επιτρέποντας στο στοιχείο καυσίμου υδρογόνου να παράγει περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από την ίδια ποσότητα υδρογόνου, κάτι το οποίο σύμφωνα με την Titan Hydrogen μειώνει το κόστος ανά χιλιόμετρο, καθιστώντας το υδρογόνο φθηνότερο από οποιαδήποτε άλλη πηγή καυσίμου.

Εκτός από αυτό, η εταιρεία πρωτοστατεί επίσης στην εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας έγχυσης υδρογόνου που μπορεί να βελτιώσει ουσιαστικά την οικονομία καυσίμου εκτός από τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου χωρίς την ανάγκη αντικατάστασης εντελώς του κινητήρα ντίζελ. Λειτουργώντας ως σύστημα βελτίωσης καυσίμων, θα μπορούσε να εγκατασταθεί σε διάφορες εφαρμογές μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων φορτηγών, λεωφορείων, τρένων, καθώς και γεννητριών ισχύος για να απομακρυνθεί από τους παραδοσιακούς κινητήρες ντίζελ σε υβριδικούς κινητήρες εξοικονόμησης κόστους.

Κυψέλες Υδρογόνου vs Μπαταρίες

Ο Peter Koadlow, ένα από τα ιδρυτικά μέλη της Titan Hydrogen και επιβλέπων διευθύνων σύμβουλος, είναι πεπεισμένος ότι οι τεχνολογίες θα έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην αγορά υδρογόνου και κυψελών καυσίμου, δηλώνοντας, "Η τεχνολογία μας θα κάνει τη διαφορά." Ο Koadlow εξήγησε στο H2 View ότι η Titan Hydrogen είχε δημιουργηθεί για να αυξήσει τη χρήση του καυσίμου μηδενικών εκπομπών στην αυτοκινητοβιομηχανία, επιλύοντας τρία από τα κύρια ζητήματα που αφορούν τον κλάδο.
Ο Koadlow αναφέρει ότι αυτό περιλαμβάνει τη μείωση του αριθμού φορτηγών ντίζελ, λεωφορείων, τρένων και πλοίων που εκπέμπουν άνθρακα σε λειτουργία παρέχοντας μια καθαρότερη εναλλακτική λύση που δεν θέτει σε κίνδυνο την αποδοτικότητα. Ένας άλλος κύριος τομέας που πρέπει να αντιμετωπιστεί, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η επίλυση προβλημάτων που αφορούν τα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου που συχνά περιορίζονται από την απόσταση που μπορούν να ταξιδέψουν πριν από την ανάγκη επαναπλήρωσης - αυτό έκανε την τεχνολογία αποδοτικότητας καυσίμου βασική προτεραιότητα για την Titan Hydrogen.
Ο τελευταίος κύριος τομέας που ελπίζει να αντιμετωπίσει η Titan Hydrogen είναι η δημιουργία οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου που είναι οικονομικά αποδοτικά σε σύγκριση με οχήματα με μπαταρία ή κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICEs).
Έχοντας υπόψη αυτούς τους τρεις στόχους, η Titan Hydrogen εργάστηκε για την ανάπτυξη τεχνολογιών που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων.

Τεχνολογία κυψελών καυσίμου «Disruptive»

Για την επίλυση ορισμένων από αυτά τα κύρια ζητήματα, μια πρωτοποριακή τεχνολογία «αποδιοργανωτικών» κυψελών καυσίμου επέτρεψε στην Titan Hydrogen να εισέλθει στην αγορά υδρογόνου. Η καινοτόμος τεχνολογία είναι μοναδική και θα μπορούσε να βοηθήσει στην υποστήριξη της αγοράς υδρογόνου και κυψελών καυσίμου με διάφορους τρόπους. Με μια καινοτόμο προσέγγιση, ο Koadlow πιστεύει ότι η τεχνολογία του Τιτάνα θα έχει σημαντικές επιπτώσεις, όπως πιθανή αύξηση >60% στην αποδοτικότητα μιας κυψέλης καυσίμου.
Ο Koadlow εξήγησε, «Οι κυψέλες καυσίμου υπάρχουν εδώ και αρκετό καιρό, αν και η αποδοτικότητά τους έχει αυξηθεί σταδιακά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Αυτή η αυξημένη απόδοση οφείλεται στη χρήση εξωτικών υλικών και στη μείωση της θερμοκρασίας λειτουργίας του στοιχείου. «Η Titan Hydrogen υιοθέτησε μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση χρησιμοποιώντας μια καινοτόμο μέθοδο αξιοποίησης του υδρογόνου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. «Σκοπεύουμε να παρέχουμε ένα πρόσθετο κομμάτι τεχνολογίας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με υπάρχουσες κυψέλες καυσίμου, καθώς και επανασχεδιασμό της κυψέλης καυσίμου για την ενσωμάτωση της πατενταρισμένης τεχνολογίας μας» κατέληξε.
Οι μεταφορές συχνά θεωρούνται βασικός τομέας στην Αυστραλία με τόσο μεγάλες αποστάσεις μεταξύ κατοικημένων πληθυσμών και εμπορικών χώρων.
Εξαιτίας αυτού, η χρήση οχημάτων υδρογόνου, συχνά θεωρείται ότι είναι κατάλληλη για οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις, θα μπορούσε να είναι επωφελής για την υιοθέτηση οχημάτων υδρογόνου από την Αυστραλία. Ο Koadlow συμφωνεί με αυτό και πιστεύει ότι η τεχνολογία της Titan Hydrogen θα «επιτρέψει μια πολύ ταχύτερη απορρόφηση εμπορικών οχημάτων που εξαρτώνται από το υδρογόνο».


www.worldenergynews.gr



Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης