Σε τέσσερις χώρες το 75% των σημείων φόρτισης οχημάτων στην ΕΕ
Η ηλεκτροκίνηση το τελευταίο χρονικό διάστημα γνωρίζει μεγάλη άνθηση και οι επιδοτήσεις που έχουν ήδη ανακοινωθεί από την ελληνική κυβέρνηση έχουν δώσει μια επιπλέον ώθηση. Παρά την πανδημία και τη γενικότερη πτώση των πωλήσεων, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεχίζουν να γνωρίζουν αύξηση.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλοι όσοι έχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή και αυτοί που σκέφτονται να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι τα σημεία φόρτισης που ακόμη δεν μπορούν να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες για να υλοποιηθεί ένα μεγάλο ταξίδι, αλλά και η αυτονομία των αυτοκινήτων που μεταβάλλεται ανάλογα με την χρήση του.
Από τα 199.825 σημεία φόρτισης που είναι διαθέσιμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στην διάθεσή του ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, πάνω από το 25% βρίσκονται στις Κάτω Χώρες (50.824), το 20% βρίσκεται στη Γερμανία (40.517), το 15% στη Γαλλία (30.367) και το 14% στο Ηνωμένο Βασίλειο (28.538 ).
Αυτές οι τέσσερις χώρες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 75% όλων των σημείων χρέωσης ECV στην Ευρωπαϊκή Ένωση, την ίδια στιγμή που αυτές οι χώρες καλύπτουν μόνο το 27% της συνολικής επιφάνειας της ΕΕ. Στο άλλο άκρο του φάσματος, μια τεράστια χώρα όπως η Ρουμανία, περίπου έξι φορές μεγαλύτερη από την Ολλανδία - μετρά μόνο 344 σημεία φόρτισης, ή 0,2% του συνόλου της ΕΕ.
Σύμφωνα με αυτά τα μέχρι τώρα στοιχεία, που όμως μεταβάλλονται καθημερινά καθώς δημιουργούνται νέοι σταθμοί φόρτισης, η Ελλάδα έχει 61 δημόσια σημεία φόρτισης, η Βουλγαρία έχει 135, η Κροατία 629, η Ιταλία 9.370, η Σλοβενία 649, η Πολωνία 884, η Λιθουανία 202, η Φιλανδία 2145, η Σουηδία 8.792, η Ισπανία 5769, η Πορτογαλία 1.791 και η Ιρλανδία 1.076.
Όλα αυτά όταν απαιτούνται σταθμοί για την χώρα μας 80 έως και πάνω από 100 σταθμοί ταχυφόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και τουλάχιστον 3.000 απλοί σταθμοί φόρτισης, σύμφωνα με τον διευθυντή του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ, Ευάγγελο Μπεκιάρη για να μπορέσει ένας οδηγός ηλεκτρικού αυτοκινήτου να κινηθεί απροβλημάτιστα σε όλη την ελληνική επικράτεια, εκτός των νησιών, έχοντας στην διάθεσή του σταθμούς φόρτισης ανά 40 μικτά χιλιόμετρα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
www.worldenergynews.gr
Η ηλεκτροκίνηση το τελευταίο χρονικό διάστημα γνωρίζει μεγάλη άνθηση και οι επιδοτήσεις που έχουν ήδη ανακοινωθεί από την ελληνική κυβέρνηση έχουν δώσει μια επιπλέον ώθηση. Παρά την πανδημία και τη γενικότερη πτώση των πωλήσεων, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεχίζουν να γνωρίζουν αύξηση.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλοι όσοι έχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή και αυτοί που σκέφτονται να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι τα σημεία φόρτισης που ακόμη δεν μπορούν να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες για να υλοποιηθεί ένα μεγάλο ταξίδι, αλλά και η αυτονομία των αυτοκινήτων που μεταβάλλεται ανάλογα με την χρήση του.
Από τα 199.825 σημεία φόρτισης που είναι διαθέσιμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στην διάθεσή του ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, πάνω από το 25% βρίσκονται στις Κάτω Χώρες (50.824), το 20% βρίσκεται στη Γερμανία (40.517), το 15% στη Γαλλία (30.367) και το 14% στο Ηνωμένο Βασίλειο (28.538 ).
Αυτές οι τέσσερις χώρες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 75% όλων των σημείων χρέωσης ECV στην Ευρωπαϊκή Ένωση, την ίδια στιγμή που αυτές οι χώρες καλύπτουν μόνο το 27% της συνολικής επιφάνειας της ΕΕ. Στο άλλο άκρο του φάσματος, μια τεράστια χώρα όπως η Ρουμανία, περίπου έξι φορές μεγαλύτερη από την Ολλανδία - μετρά μόνο 344 σημεία φόρτισης, ή 0,2% του συνόλου της ΕΕ.
Σύμφωνα με αυτά τα μέχρι τώρα στοιχεία, που όμως μεταβάλλονται καθημερινά καθώς δημιουργούνται νέοι σταθμοί φόρτισης, η Ελλάδα έχει 61 δημόσια σημεία φόρτισης, η Βουλγαρία έχει 135, η Κροατία 629, η Ιταλία 9.370, η Σλοβενία 649, η Πολωνία 884, η Λιθουανία 202, η Φιλανδία 2145, η Σουηδία 8.792, η Ισπανία 5769, η Πορτογαλία 1.791 και η Ιρλανδία 1.076.
Όλα αυτά όταν απαιτούνται σταθμοί για την χώρα μας 80 έως και πάνω από 100 σταθμοί ταχυφόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και τουλάχιστον 3.000 απλοί σταθμοί φόρτισης, σύμφωνα με τον διευθυντή του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ, Ευάγγελο Μπεκιάρη για να μπορέσει ένας οδηγός ηλεκτρικού αυτοκινήτου να κινηθεί απροβλημάτιστα σε όλη την ελληνική επικράτεια, εκτός των νησιών, έχοντας στην διάθεσή του σταθμούς φόρτισης ανά 40 μικτά χιλιόμετρα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
www.worldenergynews.gr