Σύμφωνα με την έκθεση του ΜΙΤ, περίπου 1.200 άνθρωποι στην Ευρώπη θα χάσουν περίπου μια δεκαετία από τη ζωή τους, ως αποτέλεσμα της κυκλοφορίας στους δρόμους των "πειραγμένων" αυτοκινήτων
Περισσότεροι από 1.200 άνθρωποι στην Ευρώπη είναι πιθανό να πεθάνουν νωρίς, ως αποτέλεσμα της έκθεσης των Ευρωπαίων σε αναθυμιάσεις που εκπέμπονται από τα αυτοκίνητα της Volkswagen που εμπλέκονται στο σκάνδαλο "Dieselgate", που συγκλόνισε την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Αυτό προκύπτει σπό έρευνα του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης, του γνωστού σε όλους ΜΙΤ, σύμφωνα με την οποία, περίπου 1.200 άνθρωποι στην Ευρώπη θα χάσουν περίπου μια δεκαετία από τη ζωή τους, ως αποτέλεσμα της υπέρβασης ρύπων που προκλήθηκαν από την κυκλοφορία των "πειραγμένων" ως προς τις εκπομπές τους αυτοκινήτων μεταξύ του 2008 και του 2015.
Από τους πρόωρους θανάτους, 500 κατά πάσα πιθανότητα θα συμβούν στη Γερμανία (ποσοστό περίπου 40%), με το άλλο 60% να προβλέπεται για τις γειτονικές χώρες, κυρίως την Πολωνία, τη Γαλλία, και την Τσεχική Δημοκρατία.
Οι ερευνητές του ΜΙΤ εξέτασαν τον αντίκτυπο για την υγεία που θα έχουν τα 2,6 εκατομμύρια εμπλεκόμενα οχήματα τα οποία πωλήθηκαν στη Γερμανία κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής από διάφορες μάρκες του ομίλου -VW, Audi, Skoda, Seat.
Για τους ερευνητές "οι επιπλέον εκπομπές ρύπων σε σχέση με αυτές που επιτρέπονται από τους ελέγχους είχαν σημαντικό αντίκτυπο στη δημόσια υγεία, όχι μόνον στη Γερμανία αλλά και στην Ευρώπη, καθώς η ρύπανση δεν γνωρίζει σύνορα".
Σύμφωνα με την Independent, o Steven Barrett, καθηγητής στο MIT και ένας από τους συν-συγγραφείς της έρευνας, δήλωσε ότι "αν η Volkswagen μπορεί να ανακαλέσει και να μετασκευάσει αυτά τα οχήματα ώστε να πληρούν τα ευρωπαϊκά πρότυπα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, τότε θα αποτραπούν περαιτέρω 2.600 πρόωροι θάνατοι, από αυτούς που έχουν ήδη εκτιμηθεί."
www.worldenergynews.gr
Αυτό προκύπτει σπό έρευνα του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης, του γνωστού σε όλους ΜΙΤ, σύμφωνα με την οποία, περίπου 1.200 άνθρωποι στην Ευρώπη θα χάσουν περίπου μια δεκαετία από τη ζωή τους, ως αποτέλεσμα της υπέρβασης ρύπων που προκλήθηκαν από την κυκλοφορία των "πειραγμένων" ως προς τις εκπομπές τους αυτοκινήτων μεταξύ του 2008 και του 2015.
Από τους πρόωρους θανάτους, 500 κατά πάσα πιθανότητα θα συμβούν στη Γερμανία (ποσοστό περίπου 40%), με το άλλο 60% να προβλέπεται για τις γειτονικές χώρες, κυρίως την Πολωνία, τη Γαλλία, και την Τσεχική Δημοκρατία.
Οι ερευνητές του ΜΙΤ εξέτασαν τον αντίκτυπο για την υγεία που θα έχουν τα 2,6 εκατομμύρια εμπλεκόμενα οχήματα τα οποία πωλήθηκαν στη Γερμανία κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής από διάφορες μάρκες του ομίλου -VW, Audi, Skoda, Seat.
Για τους ερευνητές "οι επιπλέον εκπομπές ρύπων σε σχέση με αυτές που επιτρέπονται από τους ελέγχους είχαν σημαντικό αντίκτυπο στη δημόσια υγεία, όχι μόνον στη Γερμανία αλλά και στην Ευρώπη, καθώς η ρύπανση δεν γνωρίζει σύνορα".
Σύμφωνα με την Independent, o Steven Barrett, καθηγητής στο MIT και ένας από τους συν-συγγραφείς της έρευνας, δήλωσε ότι "αν η Volkswagen μπορεί να ανακαλέσει και να μετασκευάσει αυτά τα οχήματα ώστε να πληρούν τα ευρωπαϊκά πρότυπα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, τότε θα αποτραπούν περαιτέρω 2.600 πρόωροι θάνατοι, από αυτούς που έχουν ήδη εκτιμηθεί."
www.worldenergynews.gr