"Η χρήση της νέας τεχνολογίας μπαταριών έχει τεράστια πλεονεκτήματα. Εισερχόμαστε σε μια νέα εποχή κατασκευής υποβρυχίων" δήλωσε ο Δρ Rolf Wirtz, Διευθύνων Σύμβουλος της Thyssenkrupp Marine Systems
Η ThyssenKrupp Marine Systems της Γερμανίας έχει αναπτύξει ένα νέο σύστημα μπαταριών ιόντων λιθίου για υποβρύχια μαζί με τη Saft, κατασκευαστή προηγμένων συστημάτων μπαταριών για τη βιομηχανία.
Σύμφωνα με το Reuters το σύστημα σε μια προσαρμοσμένη μορφή θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί και για άλλες θαλάσσιες εφαρμογές στο μέλλον.
Ο Δρ Rolf Wirtz, Διευθύνων Σύμβουλος της Thyssenkrupp Marine Systems δήλωσε ότι: "Η χρήση της νέας τεχνολογίας μπαταριών έχει τεράστια τακτικά πλεονεκτήματα. Εισερχόμαστε σε μια νέα εποχή κατασκευής υποβρυχίων".
Σε σύγκριση με τη γνωστή μπαταρία μολύβδου-οξέος, η συντήρηση είναι αμελητέα και η διάρκεια ζωής είναι πολύ μεγαλύτερη. Οι νέες μπαταρίες εξαρτώνται ελάχιστα από την αποσπώμενη ενέργεια από τα ρεύματα εκφόρτισης και ένα υποβρύχιο μπορεί - ανεξάρτητα από τη φόρτιση της μπαταρίας - να κινείται με τη μέγιστη ταχύτητα.
Εκτός από ένα σχεδιασμό συστήματος προσαρμοσμένο στην ασφάλεια και τις ειδικές απαιτήσεις της λειτουργίας στον τομέα της ναυτιλίας καθώς και μια επιλογή ασφαλούς κυτταρικής χημείας, μια σειρά δοκιμών έχει ήδη επιδείξει με επιτυχία την ασφάλεια σε επίπεδο κυψελίδων και συστήματος. Περαιτέρω σειρές εντατικών δοκιμών προγραμματίζονται μέχρι την επιθεώρηση του δείγματος.
Επίσης ο Δρ. Rolf Wirtz, επεσήμανε ότι: «οι δοκιμές έχουν γίνει εξαιρετικά επιτυχημένες μέχρι στιγμής.
Το επόμενο έτος θέλουμε να ολοκληρώσουμε τις δειγματοληπτικές επιθεωρήσεις που απαιτούνται για την έγκριση».
Το σύστημα σχεδιάστηκε στο πλαίσιο μιας μελέτης, η οποία διεξάγεται για λογαριασμό του γερμανικού γραφείου BAAINBw, για την υποστήριξη της ένταξης σε νέα έργα υποβρυχίων για την κατηγορία HDW 212 καθώς και για την ανακατασκευή λύσεων σε υπάρχουσες πλατφόρμες όπλων.. Λόγω του σπονδυλωτού σχεδιασμού του συστήματος μπαταρίας, μπορεί να προσαρμοστεί κυρίως για να χωρέσει σε οποιαδήποτε ναυτική εφαρμογή.
www.worldenergynews.gr