Eν δυνάμει μπορούν να χρησιμοποιηθούν 2 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη των μπαταριών και των εναλλακτικών κινητήρων στην Ευρώπη
Ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που είναι αρμόδιος για την Ενέργεια, τάχθηκε, σε συνέντευξή του στη Sueddeutsche Zeitung, υπέρ της δημιουργίας μιας «Airbus των μπαταριών», δηλαδή μιας συμμαχίας ευρωπαίων κατασκευαστών για την παραγωγή αυτού του στοιχείου-κλειδί των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο Maros Sefcovic προτείνει τη δημιουργία μιας ευρωπαϊκής κοινοπραξίας για την κατασκευή μπαταριών ώστε η Ευρώπη να μην καθυστερήσει στον τομέα αυτόν.
«Αναφορικά με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα προχωρούν πιο γρήγορα από εμάς, υπογράμμισε ο Sefcovic.
«Έχουμε ανάγκη μια Airbus των μπαταριών», δήλωσε στη γερμανική εφημερίδα, αναφερόμενος στην πρωτοβουλία επιχειρήσεων της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Βρετανίας και της Γερμανίας στη δεκαετία του 1970 για να ανταγωνιστούν την αμερικανική Boeing.
Ο Sefcovic εκτιμά πως η τεχνολογία της παραγωγής μπαταριών λιθίου, που αποτελεί ένα σημαντικό τμήμα του τελικού κόστους ενός ηλεκτρικού οχήματος, «είναι υπερβολικά σημαντική για να εισάγεται».
«Έχουμε διαθέσιμα μέσα για να υποστηρίξουμε την έρευνα, την υποδομή και την αγορά με γενικό τρόπο», δήλωσε επίσης.
Η Sueddeutsche Zeitung αναφέρει πως μπορεί εν δυνάμει να χρησιμοποιηθούν 2 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη των μπαταριών και των εναλλακτικών κινητήρων στην Ευρώπη.
Πηγή: www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr
Ο Maros Sefcovic προτείνει τη δημιουργία μιας ευρωπαϊκής κοινοπραξίας για την κατασκευή μπαταριών ώστε η Ευρώπη να μην καθυστερήσει στον τομέα αυτόν.
«Αναφορικά με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα προχωρούν πιο γρήγορα από εμάς, υπογράμμισε ο Sefcovic.
«Έχουμε ανάγκη μια Airbus των μπαταριών», δήλωσε στη γερμανική εφημερίδα, αναφερόμενος στην πρωτοβουλία επιχειρήσεων της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Βρετανίας και της Γερμανίας στη δεκαετία του 1970 για να ανταγωνιστούν την αμερικανική Boeing.
Ο Sefcovic εκτιμά πως η τεχνολογία της παραγωγής μπαταριών λιθίου, που αποτελεί ένα σημαντικό τμήμα του τελικού κόστους ενός ηλεκτρικού οχήματος, «είναι υπερβολικά σημαντική για να εισάγεται».
«Έχουμε διαθέσιμα μέσα για να υποστηρίξουμε την έρευνα, την υποδομή και την αγορά με γενικό τρόπο», δήλωσε επίσης.
Η Sueddeutsche Zeitung αναφέρει πως μπορεί εν δυνάμει να χρησιμοποιηθούν 2 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη των μπαταριών και των εναλλακτικών κινητήρων στην Ευρώπη.
Πηγή: www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr