Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου μπορούν να συμβάλουν στη σταθεροποίηση των διακοπτόμενων ροών αιολικής και ηλιακής ενέργειας στα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας.
Η γερμανική εταιρεία Terra E Holding GmbH ανακοίνωσε ότι πρόκειται να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών ιόντων λιθίου των 24 WMh στη Γερμανία ή κάποια γειτονική χώρα, το οποίο να μπορεί να ανταγωνιστεί σε παραγωγή το υπό κατασκευή Gigafactory της Tesla Inc. στη Νεβάδα των ΗΠΑ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας Holger Gritzka ο οποίος συνέβαλε στη δημιουργία μιας κοινοπραξίας 17 γερμανικών εταιρειών και κέρδισε την κρατική υποστήριξη για το έργο, ανακοίνωσε ότι το εργοστάσιο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το 4ο τρίμηνο του 2019 και η παραγωγή του θα φτάσει στο 100% της δυναμικότητάς του το 2028.
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου μπορούν να συμβάλουν στη σταθεροποίηση των διακοπτόμενων ροών αιολικής και ηλιακής ενέργειας στα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας.
Ακόμη, προβλέπεται να τροφοδοτήσουν εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, τα οποία αναμένεται να κυριαρχήσουν στις γραμμές παραγωγής των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών αρχής γενομένης την επόμενη δεκαετία.
«Πρέπει να είμαστε καλύτεροι στην διαδικασία της τεχνολογίας από τους ανταγωνιστές μας, να είμαστε ένα βήμα μπροστά», δήλωσε ο Gritzka, ο οποίος τόνισε, ότι η Terra E θα βασίζεται οικονομικά στα ανταγωνιστικά πλεονέκτημα της Γερμανίας στην ρομποτική και την αυτοματοποιημένη παραγωγή.
για να κερδίσει χρήματα.
Σύμφωνα με το Bloomberg New Energy Finance, η παγκόσμια δυναμικότητα παραγωγής μπαταριών θα υπερδιπλασιαστεί μέχρι το 2021, φθάνοντας τις 278 GWh από περίπου 103 GWh το β΄ τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Προς το παρόν την συγκεκριμένη αγορά ελέγχουν οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών προϊόντων της Ασίας, συμπεριλαμβανομένων των Νοτιοκορεατικών LG και Samsung, με την Tesla να γίνεται ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών του κόσμου, αφού ολοκληρώσει την κατασκευή του Gigafactory αξίας 35 δισ. δολαρίων στη Νεβάδα.
Το σχέδιο της Terra E εξασφάλισε επιδοτήσεις ύψους 5,2 εκατομμυρίων ευρώ από το γερμανικό υπουργείο Παιδείας και Έρευνας και αναμένεται να χρειαστεί πάνω από 1 δισ. ευρώ για την ολοκλήρωση του, σύμφωνα με τον Gritzka.
www.worldenergynews.gr
Ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας Holger Gritzka ο οποίος συνέβαλε στη δημιουργία μιας κοινοπραξίας 17 γερμανικών εταιρειών και κέρδισε την κρατική υποστήριξη για το έργο, ανακοίνωσε ότι το εργοστάσιο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το 4ο τρίμηνο του 2019 και η παραγωγή του θα φτάσει στο 100% της δυναμικότητάς του το 2028.
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου μπορούν να συμβάλουν στη σταθεροποίηση των διακοπτόμενων ροών αιολικής και ηλιακής ενέργειας στα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας.
Ακόμη, προβλέπεται να τροφοδοτήσουν εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, τα οποία αναμένεται να κυριαρχήσουν στις γραμμές παραγωγής των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών αρχής γενομένης την επόμενη δεκαετία.
«Πρέπει να είμαστε καλύτεροι στην διαδικασία της τεχνολογίας από τους ανταγωνιστές μας, να είμαστε ένα βήμα μπροστά», δήλωσε ο Gritzka, ο οποίος τόνισε, ότι η Terra E θα βασίζεται οικονομικά στα ανταγωνιστικά πλεονέκτημα της Γερμανίας στην ρομποτική και την αυτοματοποιημένη παραγωγή.
για να κερδίσει χρήματα.
Σύμφωνα με το Bloomberg New Energy Finance, η παγκόσμια δυναμικότητα παραγωγής μπαταριών θα υπερδιπλασιαστεί μέχρι το 2021, φθάνοντας τις 278 GWh από περίπου 103 GWh το β΄ τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Προς το παρόν την συγκεκριμένη αγορά ελέγχουν οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών προϊόντων της Ασίας, συμπεριλαμβανομένων των Νοτιοκορεατικών LG και Samsung, με την Tesla να γίνεται ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών του κόσμου, αφού ολοκληρώσει την κατασκευή του Gigafactory αξίας 35 δισ. δολαρίων στη Νεβάδα.
Το σχέδιο της Terra E εξασφάλισε επιδοτήσεις ύψους 5,2 εκατομμυρίων ευρώ από το γερμανικό υπουργείο Παιδείας και Έρευνας και αναμένεται να χρειαστεί πάνω από 1 δισ. ευρώ για την ολοκλήρωση του, σύμφωνα με τον Gritzka.
www.worldenergynews.gr