Η VW, η BMW, η Audi, η Porsche ενδέχεται να είχαν συμφωνήσει να καθορίσουν τις τιμές των συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων
Οι αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ διερευνούν ισχυρισμούς για σύμπραξη μεταξύ ομάδας Γερμανών κατασκευαστών αυτοκινήτων, δήλωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σήμερα, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε υψηλά πρόστιμα για τις εταιρείες, μεταδίδει το Reuters.
Η Κομισιόν και εκπρόσωπος γερμανικής αρχής αναφέρθηκαν στο πιθανό καρτέλ.
"Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Bundeskartellamt έλαβαν πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα, το οποίο αξιολογείται επί του παρόντος από την Επιτροπή. Είναι πρόωρο σε αυτό το στάδιο να εικάσουμε περισσότερα", δήλωσε αξιωματούχος της ΕΕ χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Το Γερμανικό περιοδικό Der Spiegel ανέφερε χθες Παρασκευή ότι η VW, η BMW, η Audi, η Porsche ενδέχεται να είχαν συμφωνήσει να καθορίσουν τις τιμές των συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων, χρησιμοποιώντας βιομηχανικές επιτροπές.
Εξήντα επιτροπές βιομηχανίας, αποτελούμενες από περίπου 200 υπαλλήλους, συζήτησαν την ανάπτυξη οχημάτων, τα φρένα, τους βενζινοκινητήρες και τους κινητήρες ντίζελ, τις μεταδόσεις, καθώς και τα συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων, ανέφερε το Spiegel επικαλούμενο επιστολή.
Η Volkswagen παραδέχτηκε πιθανή αντιανταγωνιστική συμπεριφορά σε επιστολή προς τις αρχές του καρτέλ στις 4 Ιουλίου. Η Volkswagen και η Daimler αρνήθηκαν να σχολιάσουν την Παρασκευή και η BMW δεν ήταν διαθέσιμη για να σχολιάσει.
Οι εταιρείες που κρίνονται ένοχες ότι παραβιάζουν τους κανόνες περί καρτέλ της ΕΕ αντιμετωπίζουν πρόστιμα ύψους έως και 10% του συνολικού κύκλου εργασιών τους.
www.worldenergynews.gr
Η Κομισιόν και εκπρόσωπος γερμανικής αρχής αναφέρθηκαν στο πιθανό καρτέλ.
"Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Bundeskartellamt έλαβαν πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα, το οποίο αξιολογείται επί του παρόντος από την Επιτροπή. Είναι πρόωρο σε αυτό το στάδιο να εικάσουμε περισσότερα", δήλωσε αξιωματούχος της ΕΕ χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Το Γερμανικό περιοδικό Der Spiegel ανέφερε χθες Παρασκευή ότι η VW, η BMW, η Audi, η Porsche ενδέχεται να είχαν συμφωνήσει να καθορίσουν τις τιμές των συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων, χρησιμοποιώντας βιομηχανικές επιτροπές.
Εξήντα επιτροπές βιομηχανίας, αποτελούμενες από περίπου 200 υπαλλήλους, συζήτησαν την ανάπτυξη οχημάτων, τα φρένα, τους βενζινοκινητήρες και τους κινητήρες ντίζελ, τις μεταδόσεις, καθώς και τα συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων, ανέφερε το Spiegel επικαλούμενο επιστολή.
Η Volkswagen παραδέχτηκε πιθανή αντιανταγωνιστική συμπεριφορά σε επιστολή προς τις αρχές του καρτέλ στις 4 Ιουλίου. Η Volkswagen και η Daimler αρνήθηκαν να σχολιάσουν την Παρασκευή και η BMW δεν ήταν διαθέσιμη για να σχολιάσει.
Οι εταιρείες που κρίνονται ένοχες ότι παραβιάζουν τους κανόνες περί καρτέλ της ΕΕ αντιμετωπίζουν πρόστιμα ύψους έως και 10% του συνολικού κύκλου εργασιών τους.
www.worldenergynews.gr