Ο αντίκτυπος της φόρτισης τόσων μπαταριών αυτοκινήτων θα ήταν να αντιστραφεί η τάση των τελευταίων χρόνων της πτώσης της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας
Μια δραματική αύξηση των ηλεκτρικών οχημάτων στoυς δρόμους της Μ.Βρετανίας θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση της ζήτησης ηλεκτρικού ρεύματος περισσότερο από την δυναμικότητα του πυρηνικού σταθμού Hinkley Point C μέχρι το 2030, εκτιμά το εθνικό δίκτυο ηλεκτρισμού της Μ.Βρετανίας (National Grid).
Ο αριθμός των plug-in αυτοκινήτων και φορτηγών θα μπορούσε να φθάσει τα 9 εκατομμύρια μέχρι το 2030, από περίπου 90.000 σήμερα, δήλωσε η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται τα εθνικά δίκτυα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου της χώρας.
Σύμφωνα με τον Guardian, ο αντίκτυπος της φόρτισης τόσων μπαταριών αυτοκινήτων θα ήταν να αντιστραφεί η τάση τα τελευταία χρόνια της πτώσης της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας, που καταγράφεται κυρίως λόγω των μέτρων ενεργειακής απόδοσης όπως τα καλύτερα ψυγεία και ο φωτισμός LED.
Αν τα ηλεκτρικά οχήματα δεν φορτίζονται στο μέλλον "έξυπνα" για να αποφεύγουν τις αιχμές της ζήτησης ισχύος, όπως για παράδειγμα όταν οι άνθρωποι επιστρέφουν σπίτι μεταξύ 17:00 και 18:00, η αιχμή της ζήτησης θα μπορούσε να φθάσει μέχρι και 8GW υψηλότερα το 2030, δήλωσε η National Grid.
Η μετατόπιση της φόρτισης των αυτοκινήτων σε περιόδους κατά τις οποίες η ζήτηση είναι χαμηλότερη θα μείωνε την επιπλέον αιχμή της ζήτησης σε 3,5 GW, μικρότερη ποσότητα αλλά και πάλι παρόμοιας δυναμικότητας με τους νέους αντιδραστήρες που κατασκευάζονται στο Hinkley Point στο Somerset.
Οι προβλέψεις περιέχονται στην έκθεση "Future Energy Scenarios" του βρετανικού δικτύου, η οποία δημοσιεύθηκε λίγες μόνο ημέρες μετά την ανακοίνωση της Volvo ότι όλα τα νέα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά από το 2019 και την ανακοίνωση πως η Γαλλία δεσμεύθηκε να απαγορεύσει τις πωλήσεις καινούργιων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μέχρι το 2040.
"Έρχονται τα ηλεκτρικά οχήματα - πόσο γρήγορα είναι η ερώτηση", δήλωσε η Roisin Quinn, επικεφαλής της στρατηγικής του National Grid, προσθέτοντας ότι αναμένει ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων με μπαταρίες θα "απογειωθούν" στα μέσα της δεκαετίας του 2020.
www.worldenergynews.gr
Ο αριθμός των plug-in αυτοκινήτων και φορτηγών θα μπορούσε να φθάσει τα 9 εκατομμύρια μέχρι το 2030, από περίπου 90.000 σήμερα, δήλωσε η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται τα εθνικά δίκτυα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου της χώρας.
Σύμφωνα με τον Guardian, ο αντίκτυπος της φόρτισης τόσων μπαταριών αυτοκινήτων θα ήταν να αντιστραφεί η τάση τα τελευταία χρόνια της πτώσης της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας, που καταγράφεται κυρίως λόγω των μέτρων ενεργειακής απόδοσης όπως τα καλύτερα ψυγεία και ο φωτισμός LED.
Αν τα ηλεκτρικά οχήματα δεν φορτίζονται στο μέλλον "έξυπνα" για να αποφεύγουν τις αιχμές της ζήτησης ισχύος, όπως για παράδειγμα όταν οι άνθρωποι επιστρέφουν σπίτι μεταξύ 17:00 και 18:00, η αιχμή της ζήτησης θα μπορούσε να φθάσει μέχρι και 8GW υψηλότερα το 2030, δήλωσε η National Grid.
Η μετατόπιση της φόρτισης των αυτοκινήτων σε περιόδους κατά τις οποίες η ζήτηση είναι χαμηλότερη θα μείωνε την επιπλέον αιχμή της ζήτησης σε 3,5 GW, μικρότερη ποσότητα αλλά και πάλι παρόμοιας δυναμικότητας με τους νέους αντιδραστήρες που κατασκευάζονται στο Hinkley Point στο Somerset.
Οι προβλέψεις περιέχονται στην έκθεση "Future Energy Scenarios" του βρετανικού δικτύου, η οποία δημοσιεύθηκε λίγες μόνο ημέρες μετά την ανακοίνωση της Volvo ότι όλα τα νέα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά από το 2019 και την ανακοίνωση πως η Γαλλία δεσμεύθηκε να απαγορεύσει τις πωλήσεις καινούργιων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μέχρι το 2040.
"Έρχονται τα ηλεκτρικά οχήματα - πόσο γρήγορα είναι η ερώτηση", δήλωσε η Roisin Quinn, επικεφαλής της στρατηγικής του National Grid, προσθέτοντας ότι αναμένει ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων με μπαταρίες θα "απογειωθούν" στα μέσα της δεκαετίας του 2020.
www.worldenergynews.gr