Σύμφωνα με τον υφυπουργό Ενέργειας της Ρωσίας Αντόν Ινιούτσιν από το 2018 με τη λειτουργία του τερματικού σταθμού Yamal LNG, οι εξαγωγές φυσικού αερίου της Ρωσίας θα αυξηθούν 10%.
Ο σταθμός υγροποίησης φυσικού αερίου Yamal LNG της Novatek θα αυξήσει τις παγκόσμιες εξαγωγές φυσικού αερίου της Ρωσίας κατά περίπου 10%, δήλωσε σήμερα (12/7) ο υφυπουργός Ενέργειας της Ρωσίας Αντόν Ινιούτσιν.
Μιλώντας στο 22ο Παγκόσμιο Συνέδριο Πετρελαίου στην Κωνσταντινούπολη, ο Ινιούτσιν τόνισε, ότι η Ρωσία κατέχει την 1η θέση παγκοσμίως στις εξαγωγές φυσικού αερίου παγκοσμίως και ότι η θέση της θα ισχυροποιηθεί με τη λειτουργία το 2018 του Yamal LNG.
«Θα προστεθεί περίπου 10% περισσότερο φυσικό αέριο στις εξαγωγές μας παγκοσμίως» είπε χαρακτηριστικά, εκτιμώντας ότι μελλοντικά ίσως και άλλες ρωσικές εταιρείες να αυξήσουν περαιτέρω αυτή τη δυναμικότητα.
Όσον αφορά στην διαφοροποίηση του εφοδιασμού με φυσικό αέριο και LNG είπε, ότι «εάν μεταφέρεις φυσικό αέριο σε απόσταση μεγαλύτερη των 3.000 χλμ., τότε είναι πιο κερδοφόρο να το αποστείλεις ως LNG, ενώ εάν η απόσταση είναι μικρότερη από 3.000 χλμ., είναι καλύτερα να το στείλεις με αγωγούς».
Η ρωσική Novatek κατέχει μερίδιο 50,1% στον τερματικό σταθμό Yamal LNG, ενώ η γαλλική Total και η κινεζική CNPC της Κίνας κατέχουν από 20% και το Κινεζικό Ταμείο Μεταφοράς Ορυκτών έχει το 9,9%.
Ο τερματικός σταθμός Yamal LNG θα διαθέτει παραγωγική ικανότητα περίπου 16,5 εκατομμυρίων τόνων ετησίως και αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία έως το 2018.
www.worldenergynews.gr
Μιλώντας στο 22ο Παγκόσμιο Συνέδριο Πετρελαίου στην Κωνσταντινούπολη, ο Ινιούτσιν τόνισε, ότι η Ρωσία κατέχει την 1η θέση παγκοσμίως στις εξαγωγές φυσικού αερίου παγκοσμίως και ότι η θέση της θα ισχυροποιηθεί με τη λειτουργία το 2018 του Yamal LNG.
«Θα προστεθεί περίπου 10% περισσότερο φυσικό αέριο στις εξαγωγές μας παγκοσμίως» είπε χαρακτηριστικά, εκτιμώντας ότι μελλοντικά ίσως και άλλες ρωσικές εταιρείες να αυξήσουν περαιτέρω αυτή τη δυναμικότητα.
Όσον αφορά στην διαφοροποίηση του εφοδιασμού με φυσικό αέριο και LNG είπε, ότι «εάν μεταφέρεις φυσικό αέριο σε απόσταση μεγαλύτερη των 3.000 χλμ., τότε είναι πιο κερδοφόρο να το αποστείλεις ως LNG, ενώ εάν η απόσταση είναι μικρότερη από 3.000 χλμ., είναι καλύτερα να το στείλεις με αγωγούς».
Η ρωσική Novatek κατέχει μερίδιο 50,1% στον τερματικό σταθμό Yamal LNG, ενώ η γαλλική Total και η κινεζική CNPC της Κίνας κατέχουν από 20% και το Κινεζικό Ταμείο Μεταφοράς Ορυκτών έχει το 9,9%.
Ο τερματικός σταθμός Yamal LNG θα διαθέτει παραγωγική ικανότητα περίπου 16,5 εκατομμυρίων τόνων ετησίως και αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία έως το 2018.
www.worldenergynews.gr