Κυβερνητική χρηματοδότηση στη Μ.Βρετανία ύψους 20 εκατομμυρίων λιρών για την έρευνα και δοκιμή αυτοκινήτων, που θα συνδέονται με το ηλεκτρικό δίκτυο
Το Ηνωμένο Βασίλειο σχεδιάζει να επενδύσει εκατομμύρια λίρες για να διερευνήσει πώς οι μπαταρίες σε χιλιάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούσαν να βοηθήσουν το εθνικό ηλεκτρικό δίκτυο και να οδηγήσουν σε αύξηση των καθαρότερων οχημάτων.
Οι βρετανικές επιχειρήσεις θα μπορούν να υποβάλουν προσφορές για κυβερνητική χρηματοδότηση ύψους 20 εκατομμυρίων λιρών για την έρευνα και δοκιμή αυτοκινήτων, που θα συνδέονται με το ηλεκτρικό δίκτυο, σημειώνει ο Guardian.
Η ανακοίνωση έρχεται στο τέλος μιας εβδομάδας καλών ειδήσεων για τους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τους κατασκευαστές μπαταριών.
Η Volvo δήλωσε ότι στρέφει την πλάτη της στα αυτοκίνητα που κινούνται αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Γαλλία δήλωσε ότι θα απαγορεύσει τις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μέχρι το 2040 και η Tesla αποκάλυψε σχέδια για την κατασκευή του μεγαλύτερου εργοστασίου αποθήκευσης μπαταριών στον κόσμο στη Νότια Αυστραλία.
Πάνω από 90.000 ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά αυτοκίνητα στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου
Υπάρχουν σήμερα πάνω από 90.000 ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά αυτοκίνητα στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου, τα οποία σήμερα αντλούν ηλεκτρική ενέργεια από το δίκτυο μόνο όταν οι ιδιοκτήτες τους τα επαναφορτίζουν τη νύχτα στο σπίτι ή για μισή ώρα σε σταθμούς γρήγορης φόρτισης στις πόλεις και στους σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητοδρόμων.
Αλλά με τα οχήματα σε δίκτυο (vehicle-to-grid), οι μπαταρίες τους θα μπορούσαν επίσης να παρέχουν υπηρεσίες σε τοπικά δίκτυα ηλεκτρικού ρεύματος και στο εθνικό δίκτυο ηλεκτρισμού - επιστρέφοντας ηλεκτρικό ρεύμα στο δίκτυο σε ώρες αιχμής ζήτησης ή γεμίζοντας το "κενό" εάν η παραγωγή από αιολικά πάρκα ή ηλιακούς συλλέκτες είναι λιγότερη από το αναμενόμενο.
Οφελος 1.000- 2.000 λίρες ετησίως από τα vehicle-to-grid
Επίσης, οι οδηγοί θα μπορούν να ωφελούνται, καθώς θα αποζημιώνονται με κάποια μορφή - όπως μέσω πληρωμών ή δωρεάν στάθμευσης - για να επιτρέψουν στις μπαταρίες τους να βοηθήσουν τους διαχειριστές δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας.
Είναι ενδεικτικό ότι το StrategicFit, ένας σύμβουλος ενέργειας, πιστεύει ότι ένα μόνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα μπορούσε να "κερδίσει" για τον ιδιοκτήτη του 1.000- 2.000 λίρες ετησίως για να βοηθήσει το δίκτυο, ανάλογα με το πού βρίσκεται και πόσο συχνά είναι συνδεδεμένο.
www.worldenergynews.gr
Οι βρετανικές επιχειρήσεις θα μπορούν να υποβάλουν προσφορές για κυβερνητική χρηματοδότηση ύψους 20 εκατομμυρίων λιρών για την έρευνα και δοκιμή αυτοκινήτων, που θα συνδέονται με το ηλεκτρικό δίκτυο, σημειώνει ο Guardian.
Η ανακοίνωση έρχεται στο τέλος μιας εβδομάδας καλών ειδήσεων για τους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τους κατασκευαστές μπαταριών.
Η Volvo δήλωσε ότι στρέφει την πλάτη της στα αυτοκίνητα που κινούνται αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Γαλλία δήλωσε ότι θα απαγορεύσει τις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μέχρι το 2040 και η Tesla αποκάλυψε σχέδια για την κατασκευή του μεγαλύτερου εργοστασίου αποθήκευσης μπαταριών στον κόσμο στη Νότια Αυστραλία.
Πάνω από 90.000 ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά αυτοκίνητα στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου
Υπάρχουν σήμερα πάνω από 90.000 ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά αυτοκίνητα στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου, τα οποία σήμερα αντλούν ηλεκτρική ενέργεια από το δίκτυο μόνο όταν οι ιδιοκτήτες τους τα επαναφορτίζουν τη νύχτα στο σπίτι ή για μισή ώρα σε σταθμούς γρήγορης φόρτισης στις πόλεις και στους σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητοδρόμων.
Αλλά με τα οχήματα σε δίκτυο (vehicle-to-grid), οι μπαταρίες τους θα μπορούσαν επίσης να παρέχουν υπηρεσίες σε τοπικά δίκτυα ηλεκτρικού ρεύματος και στο εθνικό δίκτυο ηλεκτρισμού - επιστρέφοντας ηλεκτρικό ρεύμα στο δίκτυο σε ώρες αιχμής ζήτησης ή γεμίζοντας το "κενό" εάν η παραγωγή από αιολικά πάρκα ή ηλιακούς συλλέκτες είναι λιγότερη από το αναμενόμενο.
Οφελος 1.000- 2.000 λίρες ετησίως από τα vehicle-to-grid
Επίσης, οι οδηγοί θα μπορούν να ωφελούνται, καθώς θα αποζημιώνονται με κάποια μορφή - όπως μέσω πληρωμών ή δωρεάν στάθμευσης - για να επιτρέψουν στις μπαταρίες τους να βοηθήσουν τους διαχειριστές δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας.
Είναι ενδεικτικό ότι το StrategicFit, ένας σύμβουλος ενέργειας, πιστεύει ότι ένα μόνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα μπορούσε να "κερδίσει" για τον ιδιοκτήτη του 1.000- 2.000 λίρες ετησίως για να βοηθήσει το δίκτυο, ανάλογα με το πού βρίσκεται και πόσο συχνά είναι συνδεδεμένο.
www.worldenergynews.gr