Το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσίασε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen, που έπειτα και από σκάνδαλο με τις μετρήσεις ρύπων στα ντιζελοκίνητα οχήματα της, έχει στραφεί με ιδιαίτερο ζήλο στην ηλεκτροκίνηση.
Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Volkswagen πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα ενός πρωτότυπου μοντέλου, το οποίο ανήκει στη κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (Electric Vehicles).
Η ονομασία του είναι I.D. και εκφράζει την άποψη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του όχι και τόσο μακρινού μέλλοντος.
Το ενδιαφέρον εστιάζεται στο προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο, το οποίο περιορίζει σημαντικά τα δυο βασικά μειονεκτήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (μειωμένη αυτονομία και μεγάλος χρόνος φόρτισης των μπαταριών).
Η VW, πάντως ανακοίνωσε στο Παρίσι ότι εξασφαλίζει υψηλή αυτονομία και γρήγορη φόρτιση.
Ειδικότερα, το γερμανικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο υπόσχεται αυτονομία από 400 έως 600 χιλιόμετρα. Η δυνατότητα κίνησης με μια μόνο φόρτιση των μπαταριών εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης, το φορτίο και τη χρήση συστημάτων και μονάδων που καταναλώνουν ηλεκτρικό ρεύμα για να λειτουργήσουν.
Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε τον τύπο των μπαταριών και τη χωρητικότητά τους.
Πλήρης φόρτιση σε 30 λεπτά
Η ονομασία του είναι I.D. και εκφράζει την άποψη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του όχι και τόσο μακρινού μέλλοντος.
Το ενδιαφέρον εστιάζεται στο προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο, το οποίο περιορίζει σημαντικά τα δυο βασικά μειονεκτήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (μειωμένη αυτονομία και μεγάλος χρόνος φόρτισης των μπαταριών).
Η VW, πάντως ανακοίνωσε στο Παρίσι ότι εξασφαλίζει υψηλή αυτονομία και γρήγορη φόρτιση.
Ειδικότερα, το γερμανικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο υπόσχεται αυτονομία από 400 έως 600 χιλιόμετρα. Η δυνατότητα κίνησης με μια μόνο φόρτιση των μπαταριών εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης, το φορτίο και τη χρήση συστημάτων και μονάδων που καταναλώνουν ηλεκτρικό ρεύμα για να λειτουργήσουν.
Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε τον τύπο των μπαταριών και τη χωρητικότητά τους.
Πλήρης φόρτιση σε 30 λεπτά
Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ηλεκτρικό μοτέρ νέας γενιάς, το οποίο έχει απόδοση 168 ίππους. Οι επιδόσεις του κατατάσσονται στο ανώτερο επίπεδο της κατηγορίας, αφού η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 159 χλμ./ώρα και το τυπικό τεστ 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα.
Όσον αφορά τη φόρτιση των μπαταριών, μπορεί να γίνει είτε μέσω ενός καλωδίου και μιας κοινής πρίζας είτε επαγωγικά σε περιορισμένο χρόνο. Μία πλήρης φόρτιση εκτιμάται ότι θα ολοκληρώνεται σε μόλις 30 λεπτά.
Το αυτοκίνητο προβλέπει να κυκλοφορήσει το 2020, ενώ το 2025 αναμένεται η έκδοση του I.D. με πλήρες σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Η τελευταία εκδοχή θεωρείται ότι θα συμβάλει καθοριστικά στη μείωση των ατυχημάτων και στην ευκολότερη μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον.
www.worldenergynews.gr
Όσον αφορά τη φόρτιση των μπαταριών, μπορεί να γίνει είτε μέσω ενός καλωδίου και μιας κοινής πρίζας είτε επαγωγικά σε περιορισμένο χρόνο. Μία πλήρης φόρτιση εκτιμάται ότι θα ολοκληρώνεται σε μόλις 30 λεπτά.
Το αυτοκίνητο προβλέπει να κυκλοφορήσει το 2020, ενώ το 2025 αναμένεται η έκδοση του I.D. με πλήρες σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Η τελευταία εκδοχή θεωρείται ότι θα συμβάλει καθοριστικά στη μείωση των ατυχημάτων και στην ευκολότερη μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον.
www.worldenergynews.gr