Η κινεζική BYD, ο «μεγαλύτερος» κατασκευαστής plug-in υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, παρέλαβε τη δεύτερη εταιρεία μεταφοράς αυτοκινήτων LNG διπλού καυσίμου.
Το νέο ναυπηγείο
Το νέο ναυπηγείο, που ονομάζεται BYD Changzhou, κατασκευάστηκε από το ναυπηγείο CIMC Raffles, θυγατρική της China International Marine Containers (CIMC), στο Longkou, Yantai.
H καθαρή εταιρεία μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών (PCTC) αναχώρησε από το Yantai της Shandong. Μετά τη φόρτωση σχεδόν 5.000 νέων ηλεκτρικών οχημάτων στα λιμάνια Lianyungang και Taicang στο Jiangsu, το πλοίο κατευθύνεται προς τα λιμάνια του Μπρίστολ και του Ρότερνταμ στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το BYD Changzhou κατασκευάστηκε σύμφωνα με «τα υψηλότερα» διεθνή πρότυπα. Όπως η ναυαρχίδα της BYD, BYD Explorer No.1, το δεύτερο PCTC έχει μήκος 199,9 μέτρα, διαθέτει 7.000 τυπικές θέσεις στάθμευσης και χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία ισχύος διπλού καυσίμου LNG. Αυτή η φιλική προς το περιβάλλον και «αποτελεσματική» μέθοδος πρόωσης λέγεται ότι όχι μόνο μειώνει τις εκπομπές άνθρακα κατά τη μεταφορά, αλλά αντικατοπτρίζει επίσης την πρακτική και την ευθύνη της BYD στο δρόμο προς τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Όπως ανέφερε προηγουμένως η Offshore Energy, η BYD παρέλαβε το πρώτο της πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων 7.000 CEU διπλού καυσίμου στα μέσα Ιανουαρίου 2024. Τόσο το BYD Explorer No.1 όσο και το BYD Changzhou παραγγέλθηκαν από την Zodiac Maritime με έδρα τις ΗΠΑ και μισθώθηκαν στην BYD.
Το PCTC
H BYD φέρεται να ετοιμάζεται να δεχτεί την παράδοση του πρώτου της PCTC, BYD Hefei, αργότερα αυτόν τον μήνα. Η κατασκευή του PCTC 7.000 CEU ξεκίνησε πέρυσι στο Guangzhou Shipyard International (GSI) ως μέρος της παραγγελίας δύο πλοίων που έδωσε η BYD. Στα τέλη Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους, η GSI πραγματοποίησε μια τελετή αποδέσμευσης για το πλοίο διπλού καυσίμου roll-on/roll-off (RoRo) BYD Hefei. Μια άλλη σειρά 9.200 μονάδων CEU κατασκευάζεται για την BYD στα China Merchants Jinling Shipyard και China Merchants Heavy Industry. Το πρώτο πλοίο προγραμματίζεται να παραδοθεί το 2025.
Μετά την παράδοση του BYD Explorer No.1 πέρυσι, μια νέα εποχή για τη μεταφορά αυτοκινήτων εγχώριας κατασκευής στην Κίνα έχει ξεκινήσει. Η BYD Changzhou αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στη βιομηχανία μεταφορών αυτοκινήτων της χώρας.
Η στρατηγική
Η στρατηγική της BYD ευθυγραμμίζεται με τους στόχους της χώρας για την οικοδόμηση ενός «ισχυρού» θαλάσσιου και ναυτιλιακού έθνους και την ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ως αποτέλεσμα, με τη δημιουργία του δικού της θαλάσσιου στόλου, η BYD είπε ότι όχι μόνο διασφαλίζει τη σταθερότητα της προσφοράς εξαγωγών προϊόντων της, αλλά και επιδιώκει τους στόχους της κυβέρνησης που επικεντρώνονται στην ενίσχυση της διεθνούς εικόνας της.
Επέκταση της εταιρείας
Η εταιρεία επιταχύνει την επέκτασή της στο εξωτερικό. Μέχρι στιγμής, τα νέα ενεργειακά οχήματα της BYD έχουν εισέλθει σε 99 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Για παράδειγμα, εκτός από την ελλιμενοποίηση στην Ευρώπη, το BYD Explorer No.1 έφτασε και στο λιμάνι Suape στη Βραζιλία τον Ιούνιο του 2024, ολοκληρώνοντας ένα υπερωκεάνιο ταξίδι από την Κίνα στη Βραζιλία. Με την ανάπτυξη της ναυαρχίδας διπλού καυσίμου στη Βραζιλία, η BYD ανταποκρίθηκε στην αυξανόμενη ζήτηση για νέα ενεργειακά οχήματα στην αγορά της Βραζιλίας και συμβάλλει στους στόχους βιωσιμότητας της χώρας.
Ο ναυπηγικός τομέας
Ο ναυπηγικός τομέας PCTC της Κίνας απολαμβάνει δυναμική καθώς όλο και περισσότεροι πλοιοκτήτες επιλέγουν την Κίνα να κατασκευάσει τα νέα τους μεταφορείς αυτοκινήτων, όπως η ιταλική ναυτιλιακή εταιρεία Grimaldi, η οποία παρήγγειλε το 2023 έναν στόλο PCTC έτοιμα για αμμωνία στο ναυπηγείο China Merchants Heavy Industries Jiangsu .
Επιπλέον, η ναυτιλιακή εταιρεία Höegh Autoliners με έδρα τη Νορβηγία καλωσόρισε το πρώτο από τα δώδεκα PCTC της κατηγορίας Aurora πολλαπλών καυσίμων τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους. Το πλοίο, Höegh Aurora, κατασκευάστηκε από το ναυπηγείο China Merchants Heavy Industry στο Jiangsu.
www.worldenergynews.gr