
Προτεινόμενο σχέδιο υβριδικού ηλιακού ανέμου 40 εκατ. kWh
Η ηλιακή ενέργεια συνεχίζει να αναπτύσσεται κάθε χρόνο.
Έχοντας οριστεί να είναι η μεγαλύτερη ενεργειακή πηγή από ανανεώσιμες πηγές (ΑΠΕ) μέσα στην επόμενη δεκαετία, η δυνατότητα για ηλιακά δεν έχει χάσει τη δυναμική της από τότε που πρωτοεμφανίστηκε.
Έχοντας ταυτιστεί με την «πράσινη ενέργεια», τα μεγάλης κλίμακας ηλιακά αγροκτήματα κοινής ωφέλειας αυξάνονται σε όλο τον κόσμο, όπως και η εφαρμογή τους για την τροφοδοσία ιδιωτικών κατοικιών.
Η ιστοσελίδα ecoticias.com, αποκαλύπτει ένα σχέδιο πουν προτάθηκε προ δεκαετίας και αφορά σύστημα 26 ανεμογεννητριών με δυνατότητα παραγωγής σχεδόν 40 εκατομμύρια κιλοβατώρων (kWh) σε ετήσια βάση.
Η ηλιακή ενέργεια συνεχίζει να πρωτοπορεί
Η ηλιακή ενέργεια συνεχίζει να χρησιμοποιείται σε ποικίλες εφαρμογές.
Επί του παρόντος, η πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη μορφή της είναι για την παραγωγή ηλεκτρισμού, τόσο για χρήση κοινής ωφέλειας όσο και σε ιδιωτικές κατοικίες.
Ωστόσο, η τεχνολογία έχει επίσης εξελιχθεί ώστε να χρησιμοποιείται σε συγκεκριμένες τεχνολογίες και συσκευές.
Ακόμη και σκάφη με ηλιακή ενέργεια, αν και δεν είναι ευρέως σε εξέλιξη, είναι διαθέσιμα προς αγορά.
Η ηλιακή ενέργεια είναι ιδιαίτερα σημαντική στο πλαίσιο της διαστημικής τεχνολογίας.
Ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από ηλιακή ενέργεια, χρησιμοποιώντας ειδικά σχεδιασμένες ηλιακές συστοιχίες για τη σύλληψη ενέργειας από τον ήλιο.
Τα ηλιακά πάνελ στον Διαστημικό Σταθμό διαφέρουν από αυτά που βρίσκονται σε σπίτια και κτίρια στη Γη.
Είναι μικρότερα, πιο ευέλικτα και το σημαντικότερο, είναι αυτόνομα προκειμένου να διασφαλίσουν ότι λειτουργούν στο διάστημα με περιορισμένη ανθρώπινη συμμετοχή.
Προτεινόμενο σχέδιο υβριδικού ηλιακού ανέμου 40 εκατ. kWh
Η ηλιακή ενέργεια συνέχισε να πετυχαίνει τεράστια ύψη, με τεχνολογικά σχέδια πολύ πέρα από ό,τι πιστεύαμε ποτέ δυνατό.
Πριν από 10 χρόνια, η ομάδα σχεδιασμού των Francesco Colarossi, Giovanna Saracino και Luisa Saracino πρότεινε ένα σχέδιο υβριδικού ηλιακού ανέμου που θα παράγει σχεδόν 40 εκατομμύρια κιλοβατώρες (kWh) ετησίως.
Σχεδιάστηκε με την ιδέα της χρήσης της υπάρχουσας δομής της οδογέφυρας «Costaviola» μεταξύ Scilla και Bagnara, αναδεικνύοντας τους καινοτόμους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις υπάρχουσες δομές για να είμαστε πιο πράσινοι.
Εκείνη την εποχή, η ομάδα πρότεινε το σχέδιο για έναν διαγωνισμό που εξέταζε τρόπους για να επαναχρησιμοποιήσει παλιές οδογέφυρες στην Καλαβρία.
Η κατεδάφιση παλαιών κατασκευών είναι μια εκπληκτικά δαπανηρή διαδικασία. Συγκεκριμένα το γκρέμισμα των παλαιών οδογέφυρων θα κόστιζε πάνω από 50 εκατομμύρια ευρώ.
Αντίθετα, η τοπική κυβέρνηση διεξήγαγε έναν διαγωνισμό για ιδέες σχετικά με το πώς θα μπορούσαν να επαναχρησιμοποιήσουν τις παλιές κατασκευές με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο.
Η ομάδα κατέληξε σε μια ιδέα να ενσωματώσει 26 ανεμογεννήτριες στη δομή οι οποίες θα παρήγαγαν 36 εκατομμύρια kWh ηλεκτρικής ενέργειας κάθε χρόνο.
Επιπλέον, η ομάδα πρότεινε τη συμπερίληψη ενός δρόμου με ηλιακή ενέργεια που θα παρήγαγε επιπλέον 11,2 εκατομμύρια κιλοβατώρες ετησίως.
Αυτοί οι τύποι ιδεών υπογραμμίζουν τον τρόπο με τον οποίο τα συστήματα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μπορούν να ενσωματωθούν σε υπάρχουσες δομές, αντί να χρειάζεται να ξεκινούν πάντα από το μηδέν σε αχρησιμοποίητη γη.
Οι ΑΠΕ χρειάζονται τώρα περισσότερο από ποτέ
Αυτή τη στιγμή, οι λύσεις ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ) χρειάζονται τώρα περισσότερο από ποτέ.
Καθώς ο κόσμος πλησιάζει στο να υπερβεί το όριο υπερθέρμανσης του πλανήτη μας των 1,5 βαθμών Κελσίου, οι εφαρμογές ΑΠΕ δεν ήταν ποτέ πιο απαραίτητες.
Ενώ ο ενεργειακός τομέας χρειάζεται μια πλήρη επανάσταση, ο τομέας των μεταφορών πρέπει επίσης να υποστεί σημαντικές αλλαγές προκειμένου να μειωθούν οι κίνδυνοι της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Οι εναλλακτικές λύσεις κινητήρων έχουν αυξηθεί πολύ, κυρίως το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα είναι η πιο δημοφιλής εναλλακτική λύση κινητήρα στο δρόμο, εν μέρει λόγω του γεγονότος ότι η τεχνολογία υπάρχει εδώ και καιρό και οι καταναλωτές την εμπιστεύονται, αλλά και λόγω της δημοτικότητας των οχημάτων Tesla που βοήθησαν να γίνει η τεχνολογία πολυτελής και επιθυμητή.
Εκτός από τα ηλεκτρικά, τα υδρογονοκίνητα έχουν αυξηθεί γρήγορα ως συμπλήρωμα των λύσεων ηλεκτρικών κινητήρων.
Πρωτοποριακός από την Toyota, ο κινητήρας έχει δυνατότητες διαφοροποίησης λύσεων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στο δρόμο.
Παρόλα αυτά θα χρειαστούν σημαντικές αναβαθμίσεις υποδομής για να γίνει πιο διαδεδομένη και να υποστηριχθεί η τεχνολογία.
www.worldenergynews.gr