ΙΑΤΑ: Η αεροπορική βιομηχανία υστερεί στην χρήση βιώσιμων καυσίμων (Reuters)

ΙΑΤΑ: Η αεροπορική βιομηχανία υστερεί στην χρήση βιώσιμων καυσίμων (Reuters)
H παγκόσμια παραγωγή πράσινων καυσίμων αεροσκαφών το 2024 ήταν μόνο 1 μετρικός τόνος, χαμηλότερη από την πρόβλεψη της IATA πριν από ένα χρόνο

Η αεροπορική βιομηχανία δεν κινείται αρκετά γρήγορα για να επιτύχει τους στόχους της για παραγωγή και χρήση βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF), δήλωσε την Τρίτη ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας IATA Willie Walsh, καθώς στοχεύει σε καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050.

Σύμφωνα με το Reuters, ο Walsh δήλωσε ότι δεν σημειώνεται η αναμενόμενη πρόοδος και τα αειφόρα αεροπορικά καύσιμα αποτελούν μόνο περίπου το 0,3% της παγκόσμιας χρήσης καυσίμου αεριωθουμένων, ενώ προβλέπεται ότι θα αντιπροσωπεύουν μόνο το 0,7% έως το 2025. Οι ειδικοί λένε ότι ο ρυθμός παραγωγής του πράσινου καυσίμου πρέπει να αυξηθεί γρήγορα ώστε ο κλάδος να επιτύχει τους στόχους του για τις εκπομπές.

Μελέτη

Μια μελέτη της IATA που παρουσιάστηκε την Τρίτη έδειξε ότι η παγκόσμια παραγωγή πράσινων καυσίμων αεροσκαφών το 2024 ήταν μόνο 1 μετρικός τόνος, χαμηλότερη από την πρόβλεψη της IATA πριν από ένα χρόνο ότι θα ήταν 1,5 τόνος.

Ο Walsh επεσήμανε την έλλειψη βιοδιυλιστηρίων υπό κατασκευή που θα μπορούσαν να παράγουν το πράσινο καύσιμο αεριωθουμένων, πολλά από τα οποία απαιτούν εκτεταμένες κεφαλαιουχικές δαπάνες για να κατασκευαστούν.

Η IATA είπε ότι θα ξεκινήσει ένα νέο έργο για την καλύτερη παρακολούθηση των παγκόσμιων πρωτοβουλιών SAF το επόμενο έτος, σε μια προσπάθεια να παρέχει περισσότερη διαφάνεια για την πρόοδο του τομέα.

Η Ευρώπη υστερεί σε σχέση με τις Ηνωμένες Πολιτείες όσον αφορά τη δημιουργία κινήτρων που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην τόνωση των επενδύσεων σε εγκαταστάσεις παραγωγής.

 

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης