Τελευταία Νέα

Απογείωση των δικτύων φέρνουν οι μπαταρίες μεγάλης κλίμακας - Διπλασιασμός και επιτάχυνση της μεταφοράς ηλεκτρικού φορτίου

Απογείωση των δικτύων φέρνουν οι μπαταρίες μεγάλης κλίμακας - Διπλασιασμός και επιτάχυνση της μεταφοράς ηλεκτρικού φορτίου
Ο αργός ρυθμός των αναβαθμίσεων της μεταφοράς στην Αυστραλία και οι επιπτώσεις που αυτό έχει στις συνδέσεις των αιολικών και ηλιακών έργων μεγάλης κλίμακας είναι ένα μεγάλο αγκάθι για τη βιομηχανία ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σύμφωνα με το Renew Economy
Η υιοθέτηση μιας διαφορετικής προσέγγισης ως προς την ανάπτυξη την αποθήκευση μπαταριών σε κλίμακα δικτύου θα μπορούσε να διπλασιάσει τη χωρητικότητα των υφιστάμενων γραμμών μεταφοράς στην Αυστραλία, επιτρέποντας την ταχύτερη σύνδεση νέων ηλιακών και αιολικών έργων στο δίκτυο, με μικρότερο κόστος και λιγότερα προβλήματα για τις κοινότητες και τη φύση.

Σύμφωνα με το Renew Economy, ο Alex Wonhas, ειδικός της αυστραλιανής αγοράς ενέργειας, λέει ότι μια επανεξέταση του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούμε μεγάλες μπαταρίες στο δίκτυο θα μπορούσε να βοηθήσει να επανέλθει σε τροχιά η ενεργειακή μετάβαση.

Ο αργός ρυθμός των αναβαθμίσεων της μεταφοράς στην Αυστραλία και οι επιπτώσεις που αυτό έχει στις συνδέσεις των αιολικών και ηλιακών έργων μεγάλης κλίμακας είναι ένα μεγάλο αγκάθι για τη βιομηχανία ανανεώσιμων πηγών ενέργειας της χώρας - και ένας ανασχετικός παράγοντας για τις επενδύσεις.

Όμως, ενώ οι κυβερνήσεις, οι σχεδιαστές δικτύων, οι ρυθμιστικές αρχές και οι εταιρείες διαπραγματεύονται το τεράστιο κόστος και την ανώμαλη πορεία προς την κοινωνική αδειοδότηση αυτών των τεράστιων έργων, ο Wonhas λέει ότι οι μπαταρίες προσφέρουν μια λύση στο πρόβλημα.

«Νομίζω ότι υπάρχει μια πραγματική ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε περισσότερο αυτό που θα αποκαλούσα εικονική μετάδοση, η οποία έχει πολύ μικρότερες επιβαρύνσεις», λέει ο Wonhas - ο οποίος είναι σήμερα μέλος του διοικητικού συμβουλίου της EnergyCo.

«Αυτό που θέλω να μοιραστώ μαζί σας είναι μια προσέγγιση που τουλάχιστον μας βοηθά να ξεκλειδώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο από την υπάρχουσα ικανότητα μεταφοράς, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε την επιβάρυνση του συστήματος σχεδιασμού, του περιβάλλοντος και να καταστήσουμε δυνατή τη μετάβαση», δήλωσε στο συνέδριο Clean Energy Investor Conference τη Δευτέρα (19/8).

Όπως έχει εξηγήσει ο Wonhas εδώ, η εικονική μεταφορά υποδηλώνει την αύξηση της αποτελεσματικής χωρητικότητας του υπάρχοντος συστήματος μεταφοράς με την τοποθέτηση μπαταριών κοντά στα κέντρα ζήτησης, στο φορτίο, και όχι δίπλα σε περιουσιακά στοιχεία παροχής παραγωγής.

«Αυτό δεν είναι απλώς μια θεωρητική σκέψη, αλλά συμβαίνει στην πραγματικότητα», δήλωσε στο συνέδριο στη Μελβούρνη.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης