Ναυτιλία

Η πτώση των πωλήσεων των ναυτιλιακών καυσίμων προκαλεί ανησυχία στην αγορά (Oil Price)

Η πτώση των πωλήσεων των ναυτιλιακών καυσίμων προκαλεί ανησυχία στην αγορά (Oil Price)
Οι πωλήσεις καυσίμων πλοίων στη Σιγκαπούρη και τη Φουτζάιρα, που αποτελούν τους μεγαλύτερους και τρίτους μεγαλύτερους κόμβους ανεφοδιασμού στον κόσμο, ανήλθαν συνολικά σε 9,78 εκατομμύρια τόνους τους πρώτους δύο μήνες του έτους

Οι πωλήσεις καυσίμων ανεφοδιασμού σε κορυφαίους κόμβους σε όλο τον κόσμο έχουν επιβραδυνθεί λόγω της αυξανόμενης γεωπολιτικής αβεβαιότητας και της δασμολογικής επίθεσης του Τραμπ, ανέφερε το Reuters.

Oι πωλήσεις ναυτιλιακών καυσίμων

Οι πωλήσεις καυσίμων πλοίων στη Σιγκαπούρη και τη Φουτζάιρα, που αποτελούν τους μεγαλύτερους και τρίτους μεγαλύτερους κόμβους ανεφοδιασμού στον κόσμο, ανήλθαν συνολικά σε 9,78 εκατομμύρια τόνους τους πρώτους δύο μήνες του έτους. Αυτό ήταν 9% λιγότερο από το σύνολο για τους δύο μήνες το 2024, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που επικαλείται το Reuters.

«Υπήρξε μια μικρή επιβράδυνση της ζήτησης, καθώς η οικονομική δραστηριότητα καθυστερεί και οι ναύλοι είναι χαμηλότεροι», είπε μια πηγή του κλάδου στο δημοσίευμα.

«Οι ναυτιλιακές εταιρείες βελτιστοποιούν τώρα τις δραστηριότητές τους πιο προσεκτικά για να αντιμετωπίσουν τις ασταθείς δασμολογικές συνθήκες και τη γεωπολιτική αστάθεια», δήλωσε στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος μιας πλατφόρμας εμπορευμάτων εμπορευματοκιβωτίων, προσθέτοντας ότι «Η επιβράδυνση της ζήτησης καυσίμων πλοίων αντανακλά την ευρύτερη αβεβαιότητα στο παγκόσμιο εμπόριο».

Η ζήτηση για τα καύσιμα

Ένας έμπορος από τη βιομηχανία είπε στο Reuters ότι ήταν αβέβαιο από πού προήλθε η πτώση της ζήτησης για καύσιμα ανεφοδιασμού. Κανονικά, αυτός ο έμπορος είπε ότι εάν η ζήτηση για καύσιμα από έναν κόμβο, όπως η Σιγκαπούρη, πέσει, η ζήτηση αλλού αυξηθεί, αλλά αυτό δεν συμβαίνει αυτή τη φορά.

«Δεν είμαστε σίγουροι πού έχει εξαφανιστεί η ζήτηση», είπε στο Reuters ο έμπορος από την Ασία. «Συνήθως, εάν η ζήτηση στη Σιγκαπούρη είναι αργή, μπορεί να δούμε μια αύξηση της ζήτησης από άλλα λιμάνια (στην περιοχή), αλλά αυτό δεν συμβαίνει».

Το 2024, η ζήτηση για καύσιμα ανεφοδιασμού αυξήθηκε, ενισχυμένη από τα μεγαλύτερα ταξίδια που οι ναυτιλιακές εταιρείες αναγκάστηκαν να αποφύγουν την Ερυθρά Θάλασσα όπου οι Χούτι της Υεμένης στόχευαν εμπορικά πλοία που συνδέονται με το Ισραήλ και τους δυτικούς συμμάχους του.

Η Ερυθρά Θάλασσα είναι η συντομότερη διαδρομή από την Ασία προς την Ευρώπη, αλλά με αυτό το ριψοκίνδυνο, πολλές εταιρείες θαλάσσιων μεταφορών ανακατευθύνθηκαν στην Αφρική, γεγονός που πρόσθεσε εβδομάδες στα ταξίδια, ενισχύοντας τη ζήτηση για καύσιμα.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης