Η Γερμανία συν τοις άλλοις έχει απορρίψει την Γαλλική πρόταση με το βασικό επιχείρημα – επωδό ότι δεν συζητάει τώρα για το ελληνικό χρέος αλλά το 2018.
Τα τελευταία εικοσιτετράωρα και ειδικά σήμερα 12 Ιουνίου με αφορμή την επίσκεψη του γάλλου υπουργού οικονομικών Le Maire καλλιεργείται η λανθασμένη προσδοκία ότι η γαλλική πρόταση για το ελληνικό χρέος είναι ο συμβιβασμός για το ελληνικό χρέος.
Η γαλλική πρόταση ουσιαστικά συνδέει την διαδικασία αποπληρωμής του χρέους με την πορεία του ΑΕΠ.
Όταν η Ελλάδα επιτυγχάνει υψηλό ρυθμό ανάπτυξης να αποπληρώνει περισσότερο χρέος και όταν επιβραδύνεται η ανάπτυξη να μειώνονται οι τοκοχρεολυτικές δόσεις.
Η γαλλική πρόταση δεν είναι νέα, είχε εξεταστεί τουλάχιστον ακόμη δύο φορές στο παρελθόν και δεν είχε ευδοκιμήσει.
Η γαλλική πρόταση εκ πρώτης όψεως έχει μια λογική βάση, παραδόξως η Ελλάδα αρχικώς συναίνεσε με παρατηρήσεις…
Το βασικό πρόβλημα της Γαλλικής πρότασης είναι ότι δεν καθιστά βιώσιμο το χρέος της Ελλάδος.
Με αυξομειώσεις αποπληρωμών και τοκοχρεολυσίων ένα χρέος δεν καθίσταται βιώσιμο, η ΕΚΤ δεν μπορεί να συντάξει θετική έκθεση βιωσιμότητας και το ΔΝΤ επίσης δεν μπορεί να συντάξει θετική έκθεση βιωσιμότητας.
Η Γερμανία συν τοις άλλοις έχει απορρίψει την Γαλλική πρόταση με το βασικό επιχείρημα – επωδό ότι δεν συζητάει τώρα για το ελληνικό χρέος αλλά το 2018.
Η Γερμανία απέρριψε την γαλλική πρόταση για το ελληνικό χρέος, ο ESM έχει σοβαρές ενστάσεις, όπως και το ΔΝΤ.
Και ενώ η Γερμανία έχει στρατηγική, ο ESM είναι δορυφόρος της Γερμανίας, το ΔΝΤ εύλογα υποστηρίζει ότι για να συνταχθεί θετική έκθεση βιωσιμότητας θα πρέπει να υπάρχουν σαφείς – ξεκάθαρες παραδοχές.
Με αυξομειώσεις δεν επιλύεται το χρέος.
Π.χ. εάν μια χρονιά η Ελλάδα έχει ρυθμό ανάπτυξης 4% θα μπορεί να πληρώνει περισσότερα τοκοχρεολύσια που ίσως να υπερβαίνουν και το 15% του ΑΕΠ για την εξυπηρέτηση του χρέους.
Εάν όμως ακολουθήσει μια χρονιά ύφεσης και συνεχιστεί η ύφεση η Ελλάδα πως θα πληρώνει τις υποχρεώσεις της και εάν η Ελλάδα ευεργετηθεί από ένα τέτοιο μέσο διευκόλυνσης γιατί αυτό το μέτρο να μην ισχύσει για όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης;
Η Γαλλία προτείνει δηλαδή μια αισθητή διαφοροποίηση της Ελλάδος ως προς τις άλλες χώρες εις το διηνεκές.
Θα αντιπροτείνει κάποιος ότι και η διευθέτηση του ελληνικού χρέους με συγκεκριμένα μέτρα ελάφρυνσης αποτελούν διαφοροποίηση σε σχέση με το χρέος άλλων χωρών… η διαφορά όμως είναι ότι τα μέτρα για το ελληνικός χρέος θα παρθούν εφάπαξ και θα επιδράσουν στο μέλλον ενώ η γαλλική πρόταση αποτελεί εις το διηνεκές διαφοροποίηση ως προς τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Πηγή: www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr
Η γαλλική πρόταση ουσιαστικά συνδέει την διαδικασία αποπληρωμής του χρέους με την πορεία του ΑΕΠ.
Όταν η Ελλάδα επιτυγχάνει υψηλό ρυθμό ανάπτυξης να αποπληρώνει περισσότερο χρέος και όταν επιβραδύνεται η ανάπτυξη να μειώνονται οι τοκοχρεολυτικές δόσεις.
Η γαλλική πρόταση δεν είναι νέα, είχε εξεταστεί τουλάχιστον ακόμη δύο φορές στο παρελθόν και δεν είχε ευδοκιμήσει.
Η γαλλική πρόταση εκ πρώτης όψεως έχει μια λογική βάση, παραδόξως η Ελλάδα αρχικώς συναίνεσε με παρατηρήσεις…
Το βασικό πρόβλημα της Γαλλικής πρότασης είναι ότι δεν καθιστά βιώσιμο το χρέος της Ελλάδος.
Με αυξομειώσεις αποπληρωμών και τοκοχρεολυσίων ένα χρέος δεν καθίσταται βιώσιμο, η ΕΚΤ δεν μπορεί να συντάξει θετική έκθεση βιωσιμότητας και το ΔΝΤ επίσης δεν μπορεί να συντάξει θετική έκθεση βιωσιμότητας.
Η Γερμανία συν τοις άλλοις έχει απορρίψει την Γαλλική πρόταση με το βασικό επιχείρημα – επωδό ότι δεν συζητάει τώρα για το ελληνικό χρέος αλλά το 2018.
Η Γερμανία απέρριψε την γαλλική πρόταση για το ελληνικό χρέος, ο ESM έχει σοβαρές ενστάσεις, όπως και το ΔΝΤ.
Και ενώ η Γερμανία έχει στρατηγική, ο ESM είναι δορυφόρος της Γερμανίας, το ΔΝΤ εύλογα υποστηρίζει ότι για να συνταχθεί θετική έκθεση βιωσιμότητας θα πρέπει να υπάρχουν σαφείς – ξεκάθαρες παραδοχές.
Με αυξομειώσεις δεν επιλύεται το χρέος.
Π.χ. εάν μια χρονιά η Ελλάδα έχει ρυθμό ανάπτυξης 4% θα μπορεί να πληρώνει περισσότερα τοκοχρεολύσια που ίσως να υπερβαίνουν και το 15% του ΑΕΠ για την εξυπηρέτηση του χρέους.
Εάν όμως ακολουθήσει μια χρονιά ύφεσης και συνεχιστεί η ύφεση η Ελλάδα πως θα πληρώνει τις υποχρεώσεις της και εάν η Ελλάδα ευεργετηθεί από ένα τέτοιο μέσο διευκόλυνσης γιατί αυτό το μέτρο να μην ισχύσει για όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης;
Η Γαλλία προτείνει δηλαδή μια αισθητή διαφοροποίηση της Ελλάδος ως προς τις άλλες χώρες εις το διηνεκές.
Θα αντιπροτείνει κάποιος ότι και η διευθέτηση του ελληνικού χρέους με συγκεκριμένα μέτρα ελάφρυνσης αποτελούν διαφοροποίηση σε σχέση με το χρέος άλλων χωρών… η διαφορά όμως είναι ότι τα μέτρα για το ελληνικός χρέος θα παρθούν εφάπαξ και θα επιδράσουν στο μέλλον ενώ η γαλλική πρόταση αποτελεί εις το διηνεκές διαφοροποίηση ως προς τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Πηγή: www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr