Ποιες μεταβολές ανακοίνωσε η ΡΑΑΕΥ
Η ELPEDISON πήρε το πράσινο φως από τη ΡΑΑΕΥ για την τοποθέτηση και δεύτερου πλοίου στο υπό σχεδιασμό FSRU της, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την πρόσφατη απόφαση που εξέδωσε, η Ρυθμιστική Αρχή «αξιολογεί θετικά την σκοπούμενη μεταβολή της γεωγραφικής περιοχής εγκατάστασης και των τεχνικών χαρακτηριστικών της αδειοδοτημένης υποδομής ΑΣΦΑ «THESSALONIKI FSRU», όπως υποβλήθηκαν στο υπ’ αριθμ. πρωτ. ΡΑΑΕΥ Ι347378/10.03.2023 αίτημα της εταιρείας ELPEDISON Α.Ε.».
Συγκεκριμένα, η Elpedison αιτήθηκε τις εξής μεταβολές:
-Εγκατάσταση σε νέα θέση, η οποία βρίσκεται περί τα 150 μέτρα δυτικά από την αρχική θέση
-Προσθήκη δεύτερου πλοίου FSU στον Πλωτό Τερματικό Σταθμό ΥΦΑ. Συγκεκριμένα η υποδομή θα αποτελείται από ένα FSRU και ένα FSU, τα οποία θα είναι μόνιμα αγκυροβολημένα σε αγκυροβόλιο νησίδων επί πασσάλων με κεντρική πλατφόρμα (breasting and mooring dolphins with central platform). Η κεντρική πλατφόρμα θα φιλοξενεί τον εξοπλισμό μεταφοράς ΥΦΑ από το ένα πλοίο στο άλλο, τις συνδέσεις μεταξύ του αεριοποιητή του FSRU και του υποθαλάσσιου αγωγού, καθώς και άλλες απαραίτητες εγκαταστάσεις.
-Αλλαγή της όδευσης του υποθαλάσσιου αγωγού, μήκους περίπου 4,5km, με βάση τα στοιχεία της γεωφυσικής και βυθομετρικής μελέτης που εκπόνησε η εταιρεία, ώστε να αποφεύγονται διασταυρώσεις με άλλους αγωγούς και άλλα εμπόδια.
Σύμφωνα με την πρόσφατη απόφαση που εξέδωσε, η Ρυθμιστική Αρχή «αξιολογεί θετικά την σκοπούμενη μεταβολή της γεωγραφικής περιοχής εγκατάστασης και των τεχνικών χαρακτηριστικών της αδειοδοτημένης υποδομής ΑΣΦΑ «THESSALONIKI FSRU», όπως υποβλήθηκαν στο υπ’ αριθμ. πρωτ. ΡΑΑΕΥ Ι347378/10.03.2023 αίτημα της εταιρείας ELPEDISON Α.Ε.».
Συγκεκριμένα, η Elpedison αιτήθηκε τις εξής μεταβολές:
-Εγκατάσταση σε νέα θέση, η οποία βρίσκεται περί τα 150 μέτρα δυτικά από την αρχική θέση
-Προσθήκη δεύτερου πλοίου FSU στον Πλωτό Τερματικό Σταθμό ΥΦΑ. Συγκεκριμένα η υποδομή θα αποτελείται από ένα FSRU και ένα FSU, τα οποία θα είναι μόνιμα αγκυροβολημένα σε αγκυροβόλιο νησίδων επί πασσάλων με κεντρική πλατφόρμα (breasting and mooring dolphins with central platform). Η κεντρική πλατφόρμα θα φιλοξενεί τον εξοπλισμό μεταφοράς ΥΦΑ από το ένα πλοίο στο άλλο, τις συνδέσεις μεταξύ του αεριοποιητή του FSRU και του υποθαλάσσιου αγωγού, καθώς και άλλες απαραίτητες εγκαταστάσεις.
-Αλλαγή της όδευσης του υποθαλάσσιου αγωγού, μήκους περίπου 4,5km, με βάση τα στοιχεία της γεωφυσικής και βυθομετρικής μελέτης που εκπόνησε η εταιρεία, ώστε να αποφεύγονται διασταυρώσεις με άλλους αγωγούς και άλλα εμπόδια.
www.worldenergynews.gr