Το μεταφορικό έργο παρουσίασε αύξηση 16,5%, φτάνοντας τα 588,1 εκατομμύρια χιλιόμετρα
Με βάση τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο ΔΕΣΦΑ σήμερα (20/9), το συνολικό μήκος των αγωγών μεταφοράς φυσικού αερίου στην Ελλάδα ανήλθε σε 1.466 χιλιόμετρα το 2023, με 512 χιλιόμετρα στον κεντρικό αγωγό υψηλής πίεσης και 954 χιλιόμετρα στους αγωγούς τροφοδοσίας.
Οι δαπάνες συντήρησης ανήλθαν σε 4.857 χιλ. ευρώ, αυξημένες κατά 29,6% σε σχέση με το 2022, ενώ οι επενδύσεις σε νέες υποδομές ανήλθαν σε 179.393 χιλ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 47,6%.
Επίσης, καταγράφηκε μείωση 21,4% στις εισαγωγές και 21,5% στις εξαγωγές φυσικού αερίου σε σύγκριση με το 2022.
Το μεταφορικό έργο παρουσίασε αύξηση 16,5%, φτάνοντας τα 588,1 εκατομμύρια χιλιόμετρα.
Επιπλέον, οι διασυνδετήριοι αγωγοί TAP και IGB συμβάλλουν στην εισαγωγή φυσικού αερίου από την Κασπία και τη Βουλγαρία, με την έναρξη λειτουργίας τους να τοποθετείτε το 2020 και 2022 αντίστοιχα.
Οι δαπάνες συντήρησης ανήλθαν σε 4.857 χιλ. ευρώ, αυξημένες κατά 29,6% σε σχέση με το 2022, ενώ οι επενδύσεις σε νέες υποδομές ανήλθαν σε 179.393 χιλ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 47,6%.
Επίσης, καταγράφηκε μείωση 21,4% στις εισαγωγές και 21,5% στις εξαγωγές φυσικού αερίου σε σύγκριση με το 2022.
Το μεταφορικό έργο παρουσίασε αύξηση 16,5%, φτάνοντας τα 588,1 εκατομμύρια χιλιόμετρα.
Επιπλέον, οι διασυνδετήριοι αγωγοί TAP και IGB συμβάλλουν στην εισαγωγή φυσικού αερίου από την Κασπία και τη Βουλγαρία, με την έναρξη λειτουργίας τους να τοποθετείτε το 2020 και 2022 αντίστοιχα.
www.worldenergynews.gr