Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Oliver Blume δήλωσε σχετικά ότι «η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και σοβαρό καθεστώς»
Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις ευρωπαϊκές και τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες καλά κρατεί, με τις πρώτες να φαίνεται εδώ και καιρό πως χάνουν στην κούρσα έναντι των ανερχόμενων δεύτερων, οι οποίες προελαύνουν με τα ηλεκτρικά αμάξια να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή.
Στην περίπτωση της Γερμανίας, το συντριπτικό πλήγμα ήρθε με την απώλεια των φθηνών ενεργειακών αγαθών, που κάνει την εγχώρια παραγωγή να αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα ανταγωνιστικότητας.
Το... διαμάντι της γερμανικής βιομηχανίας είναι η αυτοκινητοβιομηχανία η οποία τώρα αρχίζει να υστερεί απέναντι στο ανταγωνισμό των κινεζικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων αλλά και της πολιτικής της «αποσύνδεσης» από το Πεκίνο.
Απέναντι σε αυτήν την πολιτική όπως και την επιβολή κυρώσεων ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας – όπως π.χ. ο Σύνδεσμος Βιομηχάνων – έχουν διαμαρτυρηθεί εντόνως και τη θεωρούν αυτοκτονική.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen άφησε για πρώτη φορά την Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείσει εργοστάσιά της στη χώρα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Oliver Blume δήλωσε σχετικά ότι «η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και σοβαρό καθεστώς» και πως, για να θωρακιστεί η εταιρεία, πρέπει να υπάρξουν σημαντικές περικοπές.
«Το οικονομικό περιβάλλον έγινε ακόμη πιο σκληρό και νέοι ανταγωνιστές εισέρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά.
Επιπλέον, η Γερμανία, ιδίως ως τόπος παραγωγής, υπολείπεται ακόμη περισσότερο από πλευράς ανταγωνιστικότητας», ανέφερε, προσθέτοντας πως, η εταιρεία «πρέπει τώρα να δράσει αποφασιστικά».
Στην περίπτωση της Γερμανίας, το συντριπτικό πλήγμα ήρθε με την απώλεια των φθηνών ενεργειακών αγαθών, που κάνει την εγχώρια παραγωγή να αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα ανταγωνιστικότητας.
Το... διαμάντι της γερμανικής βιομηχανίας είναι η αυτοκινητοβιομηχανία η οποία τώρα αρχίζει να υστερεί απέναντι στο ανταγωνισμό των κινεζικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων αλλά και της πολιτικής της «αποσύνδεσης» από το Πεκίνο.
Απέναντι σε αυτήν την πολιτική όπως και την επιβολή κυρώσεων ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας – όπως π.χ. ο Σύνδεσμος Βιομηχάνων – έχουν διαμαρτυρηθεί εντόνως και τη θεωρούν αυτοκτονική.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen άφησε για πρώτη φορά την Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείσει εργοστάσιά της στη χώρα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Oliver Blume δήλωσε σχετικά ότι «η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και σοβαρό καθεστώς» και πως, για να θωρακιστεί η εταιρεία, πρέπει να υπάρξουν σημαντικές περικοπές.
«Το οικονομικό περιβάλλον έγινε ακόμη πιο σκληρό και νέοι ανταγωνιστές εισέρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά.
Επιπλέον, η Γερμανία, ιδίως ως τόπος παραγωγής, υπολείπεται ακόμη περισσότερο από πλευράς ανταγωνιστικότητας», ανέφερε, προσθέτοντας πως, η εταιρεία «πρέπει τώρα να δράσει αποφασιστικά».
www.worldenergynews.gr