Αυτό το ορόσημο όχι μόνο υπογραμμίζει τη δέσμευση της BHP για την υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής, αλλά αναδεικνύει επίσης τον ρόλο της Liebherr
Η BHP έκανε ένα ακόμη σημαντικό βήμα στην πορεία της προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα, με την παγκόσμια μεταλλευτική εταιρεία να θέτει σε λειτουργία τον πρώτο της στόλο ηλεκτρικών εκσκαφέων στο ορυχείο σιδηρομεταλλεύματος Yandi στο Pilbara της Δυτικής Αυστραλίας.
Σύμφωνα με το mining.com, αυτό το ορόσημο όχι μόνο υπογραμμίζει τη δέσμευση της BHP για την υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής, αλλά αναδεικνύει επίσης τον ρόλο της Liebherr, ενός από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές εξοπλισμού παγκοσμίως, ως αξιόπιστου παρόχου λύσεων στον τομέα της εξόρυξης.
Αντί για πετρελαιοκινητήρα, ο ηλεκτρικός εκσκαφέας R 9400 E της Liebherr διαθέτει ηλεκτροκινητήρα, ενώ η ισχύς τροφοδοτείται στο μηχάνημα από ένα καλώδιο ρυμούλκησης.
Εξοπλισμένο με τον αυτόνομο συρματόσχοινο της Liebherr για βέλτιστη κινητικότητα στο εργοτάξιο, η καινοτομία αυτή ενισχύει την παραγωγικότητα και την ασφάλεια του χειριστή.
Το στέλεχος της Western Australia Iron Ore (WAIO), Tim Day, δήλωσε ότι η μείωση του ντίζελ είναι το κλειδί για να βοηθήσει τον όμιλο να επιτύχει τον μεσοπρόθεσμο στόχο του για μείωση των λειτουργικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) (scope 1 και 2) κατά τουλάχιστον 30% έως το οικονομικό έτος 2030 (από τα προσαρμοσμένα επίπεδα του 2020) - και τελικά τον μακροπρόθεσμο στόχο του για καθαρές μηδενικές λειτουργικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050.
«Η ηλεκτροκίνηση του στόλου μας είναι η προτιμώμενη λύση για την αντικατάσταση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τη χρήση ντίζελ - από τα φορτηγά μέχρι τα τρένα και τους εκσκαφείς - εργαζόμαστε σκληρά για την ηλεκτροκίνηση του εξοπλισμού μας», δήλωσε ο Day.
«Οι συνεργασίες με εταίρους όπως η Liebherr είναι κρίσιμες για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της τεχνολογίας που απαιτείται για τη μείωση των εκπομπών ντίζελ, ενώ παράλληλα διασφαλίζουμε ότι θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την ασφάλεια και την παραγωγικότητα των εργασιών μας».
Ο Brian Boitano, εκτελεστικός γενικός διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Liebherr-Australia, δήλωσε: «Το R 9400 E αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσης της Liebherr στην παροχή καινοτόμων και αποτελεσματικών λύσεων μηδενικών εκπομπών για τον τομέα της εξόρυξης.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την BHP, έναν πρωτοπόρο ηγέτη της βιομηχανίας, για να εισάγουμε τους δοκιμασμένους ηλεκτρικούς εκσκαφείς μας στις δραστηριότητές τους και να τους βοηθήσουμε να προχωρήσουν στο ταξίδι τους για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα».
Το ορυχείο σιδηρομεταλλεύματος Yandi αποτελεί μέρος μιας κοινοπραξίας 85%-15% μεταξύ της BHP και των ιαπωνικών Mitsui και ITOCHU.
Το 2017, έγινε το δεύτερο ορυχείο σιδηρομεταλλεύματος με έδρα την Ουάσινγκτον που έφτασε το ένα δισεκατομμύριο τόνους παραγόμενου μεταλλεύματος κατά τη διάρκεια της ζωής του.
Το μετάλλευμα από το ανοιχτό ορυχείο Yandi επεξεργάζεται επιτόπου και μεταφέρεται σιδηροδρομικώς στο Port Hedland για εξαγωγή σε βασικές αγορές της Ασίας.
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με το mining.com, αυτό το ορόσημο όχι μόνο υπογραμμίζει τη δέσμευση της BHP για την υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής, αλλά αναδεικνύει επίσης τον ρόλο της Liebherr, ενός από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές εξοπλισμού παγκοσμίως, ως αξιόπιστου παρόχου λύσεων στον τομέα της εξόρυξης.
Αντί για πετρελαιοκινητήρα, ο ηλεκτρικός εκσκαφέας R 9400 E της Liebherr διαθέτει ηλεκτροκινητήρα, ενώ η ισχύς τροφοδοτείται στο μηχάνημα από ένα καλώδιο ρυμούλκησης.
Εξοπλισμένο με τον αυτόνομο συρματόσχοινο της Liebherr για βέλτιστη κινητικότητα στο εργοτάξιο, η καινοτομία αυτή ενισχύει την παραγωγικότητα και την ασφάλεια του χειριστή.
Το στέλεχος της Western Australia Iron Ore (WAIO), Tim Day, δήλωσε ότι η μείωση του ντίζελ είναι το κλειδί για να βοηθήσει τον όμιλο να επιτύχει τον μεσοπρόθεσμο στόχο του για μείωση των λειτουργικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) (scope 1 και 2) κατά τουλάχιστον 30% έως το οικονομικό έτος 2030 (από τα προσαρμοσμένα επίπεδα του 2020) - και τελικά τον μακροπρόθεσμο στόχο του για καθαρές μηδενικές λειτουργικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050.
«Η ηλεκτροκίνηση του στόλου μας είναι η προτιμώμενη λύση για την αντικατάσταση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τη χρήση ντίζελ - από τα φορτηγά μέχρι τα τρένα και τους εκσκαφείς - εργαζόμαστε σκληρά για την ηλεκτροκίνηση του εξοπλισμού μας», δήλωσε ο Day.
«Οι συνεργασίες με εταίρους όπως η Liebherr είναι κρίσιμες για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της τεχνολογίας που απαιτείται για τη μείωση των εκπομπών ντίζελ, ενώ παράλληλα διασφαλίζουμε ότι θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την ασφάλεια και την παραγωγικότητα των εργασιών μας».
Ο Brian Boitano, εκτελεστικός γενικός διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Liebherr-Australia, δήλωσε: «Το R 9400 E αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσης της Liebherr στην παροχή καινοτόμων και αποτελεσματικών λύσεων μηδενικών εκπομπών για τον τομέα της εξόρυξης.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την BHP, έναν πρωτοπόρο ηγέτη της βιομηχανίας, για να εισάγουμε τους δοκιμασμένους ηλεκτρικούς εκσκαφείς μας στις δραστηριότητές τους και να τους βοηθήσουμε να προχωρήσουν στο ταξίδι τους για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα».
Το ορυχείο σιδηρομεταλλεύματος Yandi αποτελεί μέρος μιας κοινοπραξίας 85%-15% μεταξύ της BHP και των ιαπωνικών Mitsui και ITOCHU.
Το 2017, έγινε το δεύτερο ορυχείο σιδηρομεταλλεύματος με έδρα την Ουάσινγκτον που έφτασε το ένα δισεκατομμύριο τόνους παραγόμενου μεταλλεύματος κατά τη διάρκεια της ζωής του.
Το μετάλλευμα από το ανοιχτό ορυχείο Yandi επεξεργάζεται επιτόπου και μεταφέρεται σιδηροδρομικώς στο Port Hedland για εξαγωγή σε βασικές αγορές της Ασίας.
www.worldenergynews.gr