Τελευταία Νέα

Μεγαλύτερη απόδοση από το νέο προϊόν BESS της CATL (Energy-Storage)

Μεγαλύτερη απόδοση από το νέο προϊόν BESS της CATL (Energy-Storage)

Στη διάρκεια του ees Europe, η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία μπαταριών στον κόσμο έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το Tener BESS «μηδενικής υποβάθμισης»

Η CATL (η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία μπαταριών στον κόσμο), έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο προϊόν του συστήματος αποθήκευσης ενέργειας μπαταριών (BESS), Tener, συμπεριλαμβανομένων των ισχυρισμών της εταιρείας ότι τα κύτταρα της δεν θα υποβαθμιστούν τα πρώτα 5 χρόνια λειτουργίας.

Η εταιρεία με έδρα την Κίνα, έδωσε τεχνικές λεπτομέρειες και σχόλια αγοράς στο Energy-Storage.news κατά τη διάρκεια παρουσίασης στην εκδήλωση ees Europe, που πραγματοποιήθηκε (παράλληλα με την Intersolar Europe) στις 19 Ιουνίου στο συνέδριο καθαρής ενέργειας Smarter E στο Μόναχο της Γερμανίας.

Η CATL ανακοίνωσε το νέο προϊόν BESS σε κλίμακα δικτύου τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, με δύο σημαντικούς ισχυρισμούς σχετικά με την απόδοσή του.

Το πρώτο ήταν μια κορυφαία στον κλάδο ενεργειακή πυκνότητα 6,25 MWh χωρητικότητας αποθήκευσης ενέργειας ανά εμπορευματοκιβώτιο 20 ποδιών.

Το δεύτερο ήταν ότι τα στοιχεία της μπαταρίας θα υποστούν μηδενική υποβάθμιση για τα πρώτα 5 χρόνια λειτουργίας.

Σε συζήτηση με δημοσιογράφους, τα στελέχη της CATL,  Hank Zhao (CTO της ESS Europe) και ο Kevin Tang (Διευθυντής της ESS Europe), εξήγησαν πώς πέτυχε ή ισχυρίζεται ότι πέτυχε το δεύτερο το οποίο ήταν θέμα ζωηρής συζήτησης σε όλο τον κλάδο.

«Είναι ένας συνδυασμός προ-λιθίωσης ή αντιστάθμισης λιθίου, σε συνδυασμό με τη μείωση της κατανάλωσης ιόντων λιθίου κατά τη διάρκεια των ίδιων των κύκλων της μπαταρίας», όπως είπαν. Αυτό εικάζεται από πηγές του κλάδου λίγο μετά την ανακοίνωση.

Το όφελος από αυτό για τον τελικό καταναλωτή είναι η υψηλότερη απόδοση του BESS κατά τη διάρκεια αυτών των πρώτων ετών και η δυνατότητα να προωθηθεί η αύξηση του BESS σε 7 ή 8 χρόνια μετά την ανάπτυξη, αντί για 3 ή 5.

Όλα αυτά σημαίνουν μια πιο οικονομική ανάπτυξη, πρόσθεσαν.

Η Rolls-Royce (μέσω της επιχείρησής της σε συστήματα ηλεκτρικής ενέργειας), είναι μεταξύ των πρώτων ενοποιητών συστημάτων που ανακοίνωσε συνεργασία με την CATL για την ανάπτυξη έργων χρησιμοποιώντας το Tener, λέγοντας σήμερα ότι θα το χρησιμοποιήσει για έργα στην ΕΕ και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Απαντώντας σε ερωτήσεις του Energy-Storage.news σχετικά με το γιατί είχε εφαρμόσει την τεχνολογία μπαταριών μηδενικής υποβάθμισης σε BESS κλίμακας δικτύου και όχι ηλεκτρικά οχήματα (EV), οι Tang και Zhao είπαν ότι η υποκείμενη τεχνολογία είχε χρησιμοποιηθεί σε ορισμένες εφαρμογές οχημάτων, ωστόσο όχι επιβατικά οχήματα.

Ο λόγος που εφαρμόστηκε πρώτα στο BESS είναι ότι αυτή η αγορά απαιτεί περισσότερες βελτιώσεις γύρω από τη μεγάλη διάρκεια ζωής των μπαταριών, σε σύγκριση με την κατηγορία EV.

Οι απαιτήσεις για μια τέτοια τεχνολογία που βελτιώνει τη διάρκεια ζωής θα μπορούσαν να εφαρμοστούν σε μπαταρίες EV, αλλά θα γίνουν σύμφωνα με τη ζήτηση των πελατών, είπαν τα στελέχη.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης