Ενέργεια

Η Volkswagen κοντράρει την Κίνα αλλάζοντας τις ισορροπίες στην ηλεκτροκίνηση

Η Volkswagen κοντράρει την Κίνα αλλάζοντας τις ισορροπίες στην ηλεκτροκίνηση
Στόχος η κατασκευή φτηνότερων αυτοκινήτων
Όλοι φωνάζουν για φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τους Κινέζους κατασκευαστές να προκαλούν ταραχή στην Ευρώπη και τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες της, οι οποίες νιώθουν ότι χάνουν στην κούρσα.

Σύμφωνα με το Clean Technica, ο Όμιλος Volkswagen αποφασίζει να βγει στην αντεπίθεση, χαράζοντας τη δική του πορεία προς την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης αυτή την εβδομάδα, ο Thomas Schäfer, Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, δήλωσε ότι οι εργασίες για το ID.1 (αυτό το όνομα μπορεί να αλλάξει όταν το αυτοκίνητο βγει στην παραγωγή) προχωρά, ενώ αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το 2027 σε τιμή εκκίνησης των 20.000 ευρώ.

Αν και οι εργασίες για τη σχεδίαση βρίσκονται σε εξέλιξη, υπάρχουν ακόμη πολλά ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν, κυρίως ως προς το πως θα κατασκευαστεί ώστε η εταιρεία να πουλά αυτά τα αυτοκίνητα και να έχει κέρδος.

Τέσσερα σενάρια εξετάζονται για να καθοριστεί πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτός ο στόχος.

Συνεργασία με τη Renault

Η Volkswagen φημολογείται επίσης ότι συζητά με τη Renault για συνεργασία στα μικρά ηλεκτρικά για να πετύχει την παραγωγή μεγαλύτερων ποσοτήτων.

Η γαλλική εταιρεία θέλει να λανσάρει ένα ηλεκτρικό Twingo στην αγορά το 2025, το οποίο θα βασίζεται σε μια λεπτή έκδοση της πλατφόρμας AmpR Small με τη Volkswagen να μπορεί να υιοθετήσει την πλατφόρμα και να κατασκευάσει το ID.1 μαζί με τη Renault ή να ζητήσει από τη γαλλική εταιρεία να το κατασκευάσει με σύμβαση.

Στην αντεπίθεση και η Skoda

Επίσης την περασμένη εβδομάδα, η Skoda δημοσίευσε τα οικονομικά της στοιχεία για το 2023 και άδραξε την ευκαιρία για να παρουσιάσει το Skoda Epiq, ένα μικρό SUV που θα βασίζεται στο Volkswagen ID.2.

Η μελέτη σχεδίασης για το αυτοκίνητο προβλέπει μήκος 4,10 μέτρα και πιθανότατα θα κυκλοφορήσει το 2025, ανέφερε η εταιρεία.

Με τις συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις, η Skoda δίνει έμφαση σε ένα «ευρύχωρο εσωτερικό και χωρητικότητα αποσκευών έως και 490 λίτρα».

Η τεχνολογία θα προέρχεται από το Volkswagen ID.2, το οποίο βασίζεται στο τελευταίο εξελικτικό στάδιο της πλατφόρμας MEB, με τη διαφορά ότι το Skoda θα είναι προσθιοκίνητο ενώ το ID.3, που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα, είναι οπισθοκίνητο.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης