Τι αναφέρει το Clean Technica
Κάτω από τα 25.000 δολάρια φαίνεται να διαμορφώνεται η αρχική τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αποτελώντας τον βασικότερο λόγο που όλο και περισσότερος κόσμος διεθνώς στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση.
Τον δρόμο άνοιξε η Tesla, αλλά τώρα φαίνεται πως τώρα πολλοί κατασκευαστές ηλεκτρικών αυξάνουν τώρα τις παραδόσεις EV σε τιμές κάτω των 25.000 δολαρίων, με την Κίνα να αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο.
Σύμφωνα με το Clean Technica, οι καταναλωτές στην Κίνα μπορούν και επιλέγουν ήδη ανάμεσα σε αρκετά ηλεκτρικά μοντέλα με τιμή αγοράς κάτω των 25.000 δολαρίων, ενώ την ίδια στιγμή πολλά κινεζικά αμάξια πλημμυρίζουν την παγκόσμια αγορά.
Ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα οχήματα από αυτή την άποψη είναι το BYD Seagull.
Το Seagull, το οποίο στις μη ασιατικές αγορές απαντάται με την εμπορική ονομασία Dolphin, αν και κοστίζει πάνω από 25.000 δολάρια, στην mini έκδοσή του που λανσαρίστηκε πρόσφατα, πέφτει πολύ κάτω από τα 25.000 δολάρια.
Ενδεικτικά, το Dolphin Mini ξεκίνησε να διατίθεται στην Ουρουγουάη στα 22.000 δολάρια για την έκδοση 30 kWh και 24.000 δολάρια για την έκδοση 38 kWh, ενώ στη Βραζιλία η τιμή αγοράς ήταν λίγο πάνω από τα 20.000 δολάρια για την έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία και 23.000 δολάρια για την έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία.
JAC και DACIA εξίσου δυνατοί παίκτες
Ασφαλώς, δεν είναι μόνο η κινεζική BYD που στέλνει τώρα χιλιάδες τέτοιου είδους οχήματα στην Κεντρική και Νότια Αμερική.
Η επίσης κινεζική JAC στέλνει επίσης χιλιάδες μοντέλα EV JAC E10X και JAC Yiwei 3 στην Κεντρική και Νότια Αμερική, με την τιμή του JAC E10X των 31,4 kWh να ξεκινά από περίπου 22.500 δολάρια στο Μεξικό.
Στην Ευρώπη από την άλλη, η Dacia κάνει γρήγορα βήματα στον κλάδο αυτό, καθώς το ανανεωμένο Dacia Spring ξεκινάει στα 22.700 ευρώ.
Η Dacia αναφέρει σε ανακοίνωσή της πως το Dacia Spring έχει βρει το κοινό του αποτελώντας μια τέλεια λύση για τους ανθρώπους που αναζητούν απλή, προσιτή και αποτελεσματική μετακίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
www.worldenergynews.gr
Τον δρόμο άνοιξε η Tesla, αλλά τώρα φαίνεται πως τώρα πολλοί κατασκευαστές ηλεκτρικών αυξάνουν τώρα τις παραδόσεις EV σε τιμές κάτω των 25.000 δολαρίων, με την Κίνα να αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο.
Σύμφωνα με το Clean Technica, οι καταναλωτές στην Κίνα μπορούν και επιλέγουν ήδη ανάμεσα σε αρκετά ηλεκτρικά μοντέλα με τιμή αγοράς κάτω των 25.000 δολαρίων, ενώ την ίδια στιγμή πολλά κινεζικά αμάξια πλημμυρίζουν την παγκόσμια αγορά.
Ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα οχήματα από αυτή την άποψη είναι το BYD Seagull.
Το Seagull, το οποίο στις μη ασιατικές αγορές απαντάται με την εμπορική ονομασία Dolphin, αν και κοστίζει πάνω από 25.000 δολάρια, στην mini έκδοσή του που λανσαρίστηκε πρόσφατα, πέφτει πολύ κάτω από τα 25.000 δολάρια.
Ενδεικτικά, το Dolphin Mini ξεκίνησε να διατίθεται στην Ουρουγουάη στα 22.000 δολάρια για την έκδοση 30 kWh και 24.000 δολάρια για την έκδοση 38 kWh, ενώ στη Βραζιλία η τιμή αγοράς ήταν λίγο πάνω από τα 20.000 δολάρια για την έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία και 23.000 δολάρια για την έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία.
JAC και DACIA εξίσου δυνατοί παίκτες
Ασφαλώς, δεν είναι μόνο η κινεζική BYD που στέλνει τώρα χιλιάδες τέτοιου είδους οχήματα στην Κεντρική και Νότια Αμερική.
Η επίσης κινεζική JAC στέλνει επίσης χιλιάδες μοντέλα EV JAC E10X και JAC Yiwei 3 στην Κεντρική και Νότια Αμερική, με την τιμή του JAC E10X των 31,4 kWh να ξεκινά από περίπου 22.500 δολάρια στο Μεξικό.
Στην Ευρώπη από την άλλη, η Dacia κάνει γρήγορα βήματα στον κλάδο αυτό, καθώς το ανανεωμένο Dacia Spring ξεκινάει στα 22.700 ευρώ.
Η Dacia αναφέρει σε ανακοίνωσή της πως το Dacia Spring έχει βρει το κοινό του αποτελώντας μια τέλεια λύση για τους ανθρώπους που αναζητούν απλή, προσιτή και αποτελεσματική μετακίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
www.worldenergynews.gr