Στο περιθώριο της κλήσης κερδών της Tesla, o Εlon Musk αναφέρθηκε στην Κίνα και την πρωτιά της στην αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων, τονίζοντας ότι: «Οι κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων είναι οι πιο ανταγωνιστικές εταιρείες αυτοκινήτων στον κόσμο. Έτσι, πιστεύω ότι θα έχουν σημαντική επιτυχία εκτός Κίνας, ανάλογα με το είδος των δασμών ή των εμπορικών φραγμών που θα τεθούν».
Στη συνέχεια συμπλήρωσε ότι «αν δεν τεθούν φραγμοί, θα κατεδαφίσουν λίγο πολύ τις περισσότερες άλλες εταιρείες στον κόσμο».
Βίοι παράλληλοι
Η Tesla σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή ενός φθηνότερου, μαζικής αγοράς compact crossover αυτοκινήτου στα μέσα του 2025 για να ανταγωνιστεί με φθηνούς ανταγωνιστές, με τον ίδιο τον Musk να δηλώνει ότι η παραγωγή του EV επόμενης γενιάς αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
Παράλληλα, οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, που είναι ικανοί να ελέγχουν το κόστος με μια σταθερή αλυσίδα εφοδιασμού, προχωρούν γρήγορα. Με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό και την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα στην Κίνα, πολλοί εργάζονται τώρα για να επεκτείνουν γρήγορα το ξένο αποτύπωμά τους μετά από χρόνια κρατικών επιδοτήσεων που βοήθησαν στην ενίσχυση των εγχώριων πωλήσεων.
Ωστόσο, η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας των κινεζικών εταιρειών αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι εξαιρετικά χαμηλή και η αξιοπιστία, η ανθεκτικότητα και η ασφάλειά τους είναι μέτρια, επομένως έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν για να κερδίσουν το μερίδιο αγοράς των ΗΠΑ, δήλωσε ο Spencer Imel, συνεργάτης στην εταιρεία καταναλωτικών πληροφοριών Lansgton.
www.worldenergynews.gr