Οι παραδόσεις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 10%
Αυξήθηκαν τον Ιούνιο οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη, καθώς η αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η βελτίωση της προσφοράς ανταλλακτικών συνέβαλαν στην αύξηση για 11ο συνεχή μήνα.
Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 19% σε 1,27 εκατομμύρια οχήματα, ανακοίνωσε την Τετάρτη (19 Ιουλίου) η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.
Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 55%, ενώ οι παραδόσεις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 10%.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να επεξεργάζονται τα βιβλία παραγγελιών, καθώς οι μακροχρόνιες ελλείψεις κρίσιμων εξαρτημάτων, όπως οι ημιαγωγοί, έχουν μειωθεί.
Οι προοπτικές, ωστόσο, σκιάζονται από τις προοπτικές ότι τα εμπλοκή στην αλυσίδα εφοδιασμού θα μπορούσαν να επιστρέψουν εν μέσω της αυξανόμενης ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα (EV) και οι καταναλωτές ενδέχεται να περιορίσουν τις δαπάνες λόγω του υψηλότερου κόστους ζωής και της επιβράδυνσης της παγκόσμιας ανάπτυξης.
H αγορά της Γερμανίας
Οι αγοραστές στη Γερμανία ταξινόμησαν 52.988 πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον Ιούνιο, τα περισσότερα στην Ευρώπη και 64% αύξηση σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η Γαλλία συνέβαλε επίσης στην αύξηση των EV με 33.280 πωλήσεις, ενώ η Ολλανδία πρόσθεσε 13.892 αυτοκίνητα με μπαταρία.
Συμπεριλαμβανομένων όλων των τύπων καυσίμων, η Volkswagen πούλησε τα περισσότερα επιβατικά αυτοκίνητα στην περιοχή, καταγράφοντας 325.612 παραδόσεις, μια αύξηση 27% σε σχέση με πέρυσι. Οι πωλήσεις της Stellantis μειώθηκαν κατά 2,5 τοις εκατό σε 210.495 - και πάλι αρκετές για να έρθουν δεύτερες συνολικά.
Η Tesla, η οποία σχεδιάζει να επεκτείνει την παραγωγική ικανότητα στο εργοστάσιό της στη Γερμανία, πούλησε 47.606 οχήματα, ξεπερνώντας τις τοπικές μάρκες Fiat και Citroën και υπερδιπλασιάζοντας τις ταξινομήσεις από ένα χρόνο πριν.
Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 19% σε 1,27 εκατομμύρια οχήματα, ανακοίνωσε την Τετάρτη (19 Ιουλίου) η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.
Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 55%, ενώ οι παραδόσεις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 10%.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να επεξεργάζονται τα βιβλία παραγγελιών, καθώς οι μακροχρόνιες ελλείψεις κρίσιμων εξαρτημάτων, όπως οι ημιαγωγοί, έχουν μειωθεί.
Οι προοπτικές, ωστόσο, σκιάζονται από τις προοπτικές ότι τα εμπλοκή στην αλυσίδα εφοδιασμού θα μπορούσαν να επιστρέψουν εν μέσω της αυξανόμενης ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα (EV) και οι καταναλωτές ενδέχεται να περιορίσουν τις δαπάνες λόγω του υψηλότερου κόστους ζωής και της επιβράδυνσης της παγκόσμιας ανάπτυξης.
H αγορά της Γερμανίας
Οι αγοραστές στη Γερμανία ταξινόμησαν 52.988 πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον Ιούνιο, τα περισσότερα στην Ευρώπη και 64% αύξηση σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η Γαλλία συνέβαλε επίσης στην αύξηση των EV με 33.280 πωλήσεις, ενώ η Ολλανδία πρόσθεσε 13.892 αυτοκίνητα με μπαταρία.
Συμπεριλαμβανομένων όλων των τύπων καυσίμων, η Volkswagen πούλησε τα περισσότερα επιβατικά αυτοκίνητα στην περιοχή, καταγράφοντας 325.612 παραδόσεις, μια αύξηση 27% σε σχέση με πέρυσι. Οι πωλήσεις της Stellantis μειώθηκαν κατά 2,5 τοις εκατό σε 210.495 - και πάλι αρκετές για να έρθουν δεύτερες συνολικά.
Η Tesla, η οποία σχεδιάζει να επεκτείνει την παραγωγική ικανότητα στο εργοστάσιό της στη Γερμανία, πούλησε 47.606 οχήματα, ξεπερνώντας τις τοπικές μάρκες Fiat και Citroën και υπερδιπλασιάζοντας τις ταξινομήσεις από ένα χρόνο πριν.
www.worldenergynews.gr