Δεν έκανε χρήση της προβλήτας Ικόνιο στο λιμένα Κερατσινίου
Την περασμένη εβδομάδα η ΡΑΑΕΥ μετά και από νέα παρέμβαση της Motor Oil ζήτησε από τον ΔΕΣΦΑ να κάνει έστω προσωρινά χρήση της προβλήτας Ικόνιο στο λιμένα Κερατσινίου που έκανε για την δοκιμαστική λειτουργία της υπηρεσίας προκειμένου να εξυπηρετήσει την μεταφορά των συμβολαιοποιημένων ποσοτήτων με τους πελάτες του, θέτοντας ως προθεσμία έναρξης την περασμένη Παρασκευή.
Υψηλό κόστος
Ο ΔΕΣΦΑ ωστόσο μέχρι και χθες δεν είχε ανταποκριθεί με κύκλους του Διαχειριστή να τονίζουν ότι γίνονται προσπάθειες με τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας να συναινέσει για τη χρήση της προβλήτας Κρόνος. Ο ΔΕΣΦΑ αρνείται τη χρήση της προβλήτας του Ικονίου λόγω του υψηλότερου κόστους που συνεπάγεται η μεγαλύτερη απόσταση του δρομολογίου του πλοίου που θα μεταφέρει τα φορτηγά LNG από τη Ρεβυθούσα.
Ο ΔΕΣΦΑ προχώρησε στο σχεδιασμό του έργου στηριζόμενος και στο Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψε τον Απρίλιο του 2021 με τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας (ΟΛΕ). Το Μνημόνιο προέβλεπε τη χρήση για ένα μεταβατικό διάστημα της προβλήτας Κρόνος στην Ελευσίνα για την μεταφορά των φορτηγών LNG και στη συνέχεια τη λιμενική εγκατάσταση στο Πέραμα Μεγαρίδος. Ως μόνιμος Λιμένας Εξυπηρέτησης, με βάση το Διαχειριστή θα χρησιμοποιείται η λιμενική εγκατάσταση της Αλμύρας που βρίσκεται πιο κοντά στη Ρεβυθούσα, έπειτα από την αναβάθμιση και την αδειοδότησή της, που βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται να είναι έτοιμη από το Φθινόπωρο.
www.worldenergynews.gr