Ενέργεια

Vattenfall: Κατασκευάζει και θα υποστηρίζει 300 σταθμούς φόρτισης για τα αυτοκίνητα της Lufthansa

Vattenfall: Κατασκευάζει και θα υποστηρίζει 300 σταθμούς φόρτισης για τα αυτοκίνητα της Lufthansa

Η Vattenfall, ο προμηθευτής ενέργειας κατασκευάζει συνολικά 300 σταθμούς φόρτισης για τον Όμιλο Lufthansa σε διάφορες τοποθεσίες, όπως μεταφέρει το PV Europe, ενώ θα αναλάβει επίσης τη λειτουργία, τη συντήρηση και τη χρέωση του ρεύματος φόρτισης.
Ο Όμιλος Lufthansa θα χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης της Vattenfall σε όλες τις τοποθεσίες του στη Γερμανία και οι εταιρείες έχουν υπογράψει συμφωνία για το σκοπό αυτό.

Η ηλεκτροκίνηση σημαίνει βιωσιμότητα

Στο πρώτο βήμα, αυτό περιλαμβάνει την εγκατάσταση περισσότερων από 300 νέων σταθμών φόρτισης, τους οποίους θα εγκαταστήσει η Vattenfall.
"Η ηλεκτροκίνηση σημαίνει βιωσιμότητα.
Αυξάνει την ελκυστικότητα ως εργοδότη εάν οι εργαζόμενοι μπορούν να φορτίζουν τα ηλεκτρικά τους οχήματα κατά τις ώρες εργασίας", λέει ο Fermin Bustamante, Διευθύνων Σύμβουλος της Vattenfall Smarter Living, περιγράφοντας το πλεονέκτημα της Lufthansa.

Χρέωση για κάθε χρήστη ξεχωριστά

Στους σταθμούς φόρτισης, οι υπάλληλοι του Ομίλου Lufthansa μπορούν να φορτίζουν όχι μόνο τα εταιρικά τους αυτοκίνητα, αλλά και τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα.
Ιδιοκτήτης των σταθμών φόρτισης είναι η αντίστοιχη τοπική εταιρεία Lufthansa.
Η Vattenfall, με τη σειρά της, όχι μόνο φροντίζει για την εγκατάσταση, αλλά διασφαλίζει και την αποτελεσματική λειτουργία και την τακτική συντήρηση της νέας υποδομής φόρτισης.
Η Vattenfall χειρίζεται επίσης χρεώσεις για συγκεκριμένους χρήστες.

Μείωση των εμποδίων στην ηλεκτροκίνηση

Με την προσφορά, η Vattenfall θέλει να διευκολύνει εταιρείες όπως η Lufthansa να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση.
«Πολλές εταιρείες είναι πρόθυμες να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση εάν υποστηρίζονται από συνεργάτες που αφαιρούν τεχνικά εμπόδια και προσφέρουν συμβουλές, εγκατάσταση, έξυπνο έλεγχο και συντήρηση από μία μόνο πηγή», τονίζει ο Bustamante, υποδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο η Vattenfall μελέτησε την αγορά.
Το αποτέλεσμα είναι: τα δύο τρίτα των γερμανικών εταιρειών στοχεύουν στον πλήρη ηλεκτρισμό του στόλου των οχημάτων τους.
Περισσότερο από το 80% θέλει να βασίζεται περισσότερο σε αυτοκίνητα με ηλεκτρικούς κινητήρες για νέες αγορές.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης