Το χαρτοφυλάκιο των ΑΠΕ αναμένεται να συμβάλλει με 50 εκατ ευρώ στο EBITDA από τον επόμενο χρόνο
Το προσαρμοσμένο EBITDA μειώθηκε 14% σε ετήσια βάση καθώς οι επιπτώσεις στο πρώτο τρίμηνο του 2020 από τον COVID ήσαν οριακές, υψηλότερο όμως από τις εκτιμήσεις , που ήσαν τα 74 εκατ.
Το προϊόν του διυλιστηρίου αυξήθηκε περισσότερο από τις προβλέψεις κατά 33% σε ετήσια βάση, καθώς το α τρίμηνο του 2020 υπήρχε και το shutdown.
Τα περιθώρια των διυλιστηρίων συνεχίζουν να βελτιώνονται αλλά και στο δεύτερο τρίμηνο θα παραμείνουν σχετικά πιεσμένα, καθώς δεν έχουν ανοίξει ακόμα η βιομηχανία των αερογραμμών και του τουρισμού.Πιστεύουμε όμως, όπως αναφέρει η ανάλυση ότι είμαστε σε σημείο καμπής καθώς η ζήτηση ανακάμπτει και ο εξορθολογισμός της αγοράς συνεχίζεται με την ανάκαμψη να ισχυροποιείται από το β ' εξάμηνο του 2021.
Τα cracks της βενζίνης έχουν επανέλθει στα προ - πανδημίας επίπεδα μετά την άρση των lockdowns.
Στα 14,80 η μετοχή διααπραγματεύεται 4,3 φορές τα προβλεπόμενα EBITDA του 2023, που δεν περιλαμβάνει τιος ωφέλειες από τις ΑΠΕ.
Η απότίμηση του DCF δίνει μια τιμη - στόχο στα 17 ευρώ ώστε η παραπάνω σχέση να διαμορφωθεί στα 4,9, σύμφωνα με τον κ. Γ.Γρηγορίου, αναλυτή της Pantelakis.
H νέα μονάδα Νάφθας, που θα τεθεί σε λειτουργία το 2022 θα ενισχύσει το EBITDA κατά 40 εκατ ευρώ.
Παράλληλα από το χαρτοφυλάκιο των ΑΠΕ θα προστεθούν κέρδη της τάξης των 50 εκατ ευρώ στο EBITDA από τον επόμενο χρόνο.
www.worldenergynews.gr