Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Πέντε αιτίες που μετριάζουν το υψηλό κόστος αγοράς ηλεκτροκίνητου οχήματος

Πέντε αιτίες που μετριάζουν το υψηλό κόστος αγοράς ηλεκτροκίνητου οχήματος
Ορισμένες τράπεζες και πιστωτικά ιδρύματα προσφέρουν δάνεια για οχήματα χαμηλών εκπομπών με έκπτωση στο τυπικό επιτόκιο δανεισμού τους έως και 1%
Σχετικά Άρθρα

Για την πλειοψηφία της αγοράς, η ηλεκτροκίνηση πέρα από τα σημαντικά οφέλη της, θεωρείται μια ακριβή επιλογή, καθώς οι τιμές αγοράς ενός τέτοιου είδους οχήματος είναι σε ένα βαθμό απλησίαστες για το καταναλωτικό κοινό.

Το reneweconomy.com.au επιχειρεί να αντιστρέψει αυτή την λογική, δίνοντας διάφορα επιχειρήματα για αλλαγή σκέψης.

Χρηματοδότηση πράσινων οχημάτων

Ορισμένες τράπεζες και πιστωτικά ιδρύματα προσφέρουν δάνεια για οχήματα χαμηλών εκπομπών με έκπτωση στο τυπικό επιτόκιο δανεισμού τους έως και 1%. Ίσως είναι μια εξαιρετική πρόφαση για να  πάρετε τα χέρια σας το πρώτο σας EV.

Μάλιστα, η Transport Mutual προσφέρει ένα πράσινο δάνειο για την αγορά υβριδικών και καθαρών EV, ηλεκτρονικών ποδηλάτων, ηλιακών συστημάτων και μπαταριών με επιτόκιο 4,74% ετησίως. Επίσης, υπάρχουν και σταθερά πενταετή επιτόκια 3,97% από την Clean Energy Finance Corporation.

Προσφορές συνδρομής

Μια συνδρομή EV επιτρέπει στους αγοραστές να αποκτήσουν ένα EV χωρίς την καταβολή τεράστιων χρηματικών ποσών εκ των προτέρων ή να υφίσταται ένα μακροπρόθεσμο χρέος. Υπάρχουν τουλάχιστον δύο επιλογές μίσθωσης ηλεκτρικών οχημάτων στην Αυστραλία. Η μια είναι από τη Sonnen και η άλλη από την AGL Next.

Η συμφωνία συνδρομών της AGL προσφέρει στους πελάτες στο Μπρίσμπεϊν, το Σίδνεϊ και τη Μελβούρνη ένα πλήρως  ασφαλισμένο EV και πλήρως εγκατεστημένο οικιακό σύστημα χρέωσης, ξεκινώντας από 299 $ την εβδομάδα. Ο κατασκευαστής μπαταριών Sonnen θα προσφέρει σύντομα στους ιδιοκτήτες των μπαταριών τους sonnenDrive, μια παρόμοια υπηρεσία συνδρομής EV που παραδίδεται από την Carbar, την ίδια εταιρεία πίσω από την υπηρεσία χρηματοδοτικής μίσθωσης της AGL.

Φορολογικές μειώσεις

Το κόστος αγοράς ενός νέου ή μεταχειρισμένου EV μπορεί να απαιτηθεί από  εμπόρους και επιχειρήσεις με ετήσιο κύκλο εργασιών μικρότερο από 50 εκατομμύρια δολάρια.

Οι επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών μεταξύ 50 εκατομμυρίων και 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων ενδέχεται να έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν άμεση έκπτωση για νέα EV μόνο βάσει του προσωρινού μέτρου πλήρους εξόδων.

Δάνεια και επιχορηγήσεις

Η κυβέρνηση της Βικτώριας, αφού αντιμετώπισε εκτενείς κριτικές σχετικά με τον προτεινόμενο φόρο EV, προσφέρει τώρα στους κατοίκους και τις επιχειρήσεις επιχορήγηση 3.000 $ για τη μείωση του προκαταρκτικού κόστους των νέων ηλεκτρικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών (ZEV).

46 εκατομμύρια δολάρια έχουν δεσμευτεί για τη χρηματοδότηση 20.000 επιδοτήσεων, που προσφέρονται σε τρεις γύρους έως ότου οι εκπτώσεις δεσμευτούν πλήρως, ή για τρία χρόνια, όποιο συμβεί νωρίτερα. Η επιδότηση αποτελεί μέρος ενός σχεδίου 100 εκατομμυρίων δολαρίων με στόχο το 50% των πωλήσεων ελαφρών οχημάτων να είναι ZEV έως το 2030.

Η επιλογή της Κίνας

Το 2020 ένα ζευγάρι της Καμπέρα εισήγαγε από δεύτερο χέρι 62 kWh Nissan Leaf, ένα μοντέλο που τότε δεν ήταν διαθέσιμο στην Αυστραλία από τις κανονικές αντιπροσωπείες. Σίγουρα έχει το ρίσκο του, αλλά αξίζει τον κόπο η εξερεύνηση μιας ευρύτερης ποικιλίας μοντέλων από την Ιαπωνία.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης