Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Οι εκτιμήσεις της WoodMac για τις μελλοντικές «πράσινες» πωλήσεις αυτοκινήτων

Οι εκτιμήσεις της WoodMac για τις μελλοντικές «πράσινες» πωλήσεις αυτοκινήτων
Η πράσινη ανάκαμψη ενθαρρύνει πολλές κιανοτομίες και νέες επενδύσεις στις περισσότερες οικονομίες του κόσμου
Σχετικά Άρθρα

Οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας, οχημάτων κυψελών καυσίμου και υβριδικών plug-in αναμένεται να υπερβούν τις πωλήσεις ελαφρών οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης για πρώτη φορά το 2047, σύμφωνα με νέα έρευνα της Wood Mackenzie αυτήν την εβδομάδα.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) θα αντιπροσωπεύουν το 44% των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων το 2050, καθώς τα εναλλακτικά αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών θα κυριαρχήσουν στις νέες πωλήσεις αυτοκινήτων.

Περί ηλεκτρικών οχημάτων

Το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEVs) θα είναι 48% το 2050, οι πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (PHEV) αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 5% όλων των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων και τα οχήματα κυψελών καυσίμου (FCV) έχουν μερίδιο 3% στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων.

Μέχρι το 2050, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων (EV) κάθε χρόνο θα ανέλθουν σε 62 εκατομμύρια μονάδες και ο συνολικός παγκόσμιος στόλος EV θα είναι 700 εκατομμύρια, σύμφωνα με την Wood Mackenzie.

Ο απώτερος στόχος και τα παραδείγματα

Πολλές είναι οι οικονομίες χωρών που θα ενθαρρύνουν την πράσινη ανάκαμψη και θα δεσμεύσουν τις καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050. Ορισμένες μεγάλες οικονομίες έχουν επίσης κινηθεί να απαγορεύσουν τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ σε κάποιο σημείο έως το 2050. Το Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, απαγόρευσε την πώληση νέων βενζινοκινητήρων και ντίζελ από το 2030, δέκα χρόνια νωρίτερα από ό, τι είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η GM δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι σχεδιάζει ένα εξ’ ολοκλήρου ηλεκτρικό μέλλον, έτσι ώστε μέχρι το 2040 να είναι ανθρακικά ουδέτερη.

Ο κύριος αναλυτής της Wood Mackenzie, Ram Chandrasekaran υπογράμμισε ότι: «Οι κανονισμοί για τις εκπομπές στη Δυτική Ευρώπη κατάφεραν να διπλασιάσουν την υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης παρά την επιδεινωμένη πανδημία του κοροναϊού. Αυτό παρέχει έναν χάρτη πορείας για άλλες χώρες και περιοχές με παρόμοιους στόχους για την τόνωση της αύξησης των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων».

Παρά την αναμενόμενη κυριαρχία των EV εντός τριών δεκαετιών, η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου από ελαφρά οχήματα προβλέπεται να μειωθεί κατά μόλις 24%, σύμφωνα με τον αναλυτή.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης