Ηλεκτρισμός

Μάχη τρισ δολαρίων με την Apple να μπαίνει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Η απάντηση Musk

Μάχη τρισ δολαρίων με την Apple να μπαίνει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Η απάντηση Musk

Τι στοιχηματίζουν οι αναλυτές για την είσοδο της κορυφαίας εταιρίας τεχνολογιας παγκοσμίως στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων














Η αποκάλυψη του Reuters για τον σχεδιασμό της Apple να εισέλθει στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το νέο επεισόδιο, σε μιαν αγορά που αναμένεται να φτάσει σε τζίρο τρισεκατομμυρίων και θα αποτελέσει μια τεράστα μακροπρόθεσμη ευκαιρία, σύμφωνα με τους αναλυτές.
Σύμφωνα με το Reuters η Apple θα το επιχειρήσει αυτό το 2024 οπότε και θα έχει ολοκληρώσει την κατσκευή της μπαταρίας νέας τεχνολογίας, που θα επιτρέπει ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόστος.
Δεν άργησε να παρέμβει και ο Elon Musk που έχει δει την  μετοχή της TESLA να υποχωρεί τις τελευταίες ημέρες  με tweet για να δηλώσει, ότι όταν είχε ζητήσει από τον Tim Cook,  CEO της Apple να τον βοηθήσει στην δύσκολη περίοδο του Μοντέλου 3, δεν είχε λάβει απάντηση.

Ο ίδιος ο Musk ανέφερε ότι στα αυτοκίνητα που κατασκευάζει η μονάδα της TESLA στην Σαγκάη κάνει χρήση φωσφορικού σιδήρου για τις μπαταρίες και ανέλυσε ως απίθανές κάποιες μεθόδους κατασκευής που είδαν το φως της δημοσιότητας για την Apple σύμφωνα με τα ρεπορτάζ.
Η πρώτη κουβέντα για είσοδο της Apple στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έγινε το 2015 αλλά έμεινε αναπάντητη, σύμφωνα με το CNBC.
Οι αναλυτές από την μια θεωρούν αμφίβολλο, αν η Apple αξίζει τελικά να εισέλθει σε μιαν αγορά που απαιτείται υψηλό κεφάλαιο επένδυσης με χαμηλά περιθώρια συγκριτικά με αυτά της εταιρίας.
Από την άλλη πιστεύουν ότι η Apple είναι από τις λίγες εταιρίες, που μπορούν να υλοποιήσουν ένα τέτοιο εγχείρημα λόγω της τεράστιας ρευστότητας αλλά και των υποδομών τεχνολογίας .
Σύμφωνα με το report του Reuters η Apple θα πουλά υπηρεσίες ή θα δίνει την δυνατότητα χρήσης software σε παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων.
Αναλυτής υπέθεσε επίσης, ότι μπορεί θα μπορούσε να συνεταιρισθεί με μια εταιρία όπως η Magna για να αναπτύξει τα projects

Tο γεγονός επίσης, ότι έχει υπολογισθεί από τους αναλυτές, ότι μέσα στο αυτοκίνητο περνούν οι καταναλωτές περισσότερο από 600 δισ ώρες ετησίως, αποτελεί πρόκριμα για προώθηση και άλλων προϊόντων.
Η Morgan Stanley αναφέρεται σε μια μορφή συνδρομής αυτοκινήτων μαζί με άλλα παράλληλα προϊόντα που θα παρέχει η εταιρία μελλοντικά.
Όπως σημείωσε πάντως ο Gene Munster που γνωρίζει χρόνια την Apple, η στρατηγική της είναι, να στοχεύει σε μιαν αγορά που αναπτύσσεται και να εισέρχεται δυναμικά αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματά της.
Η μετοχή της Apple έκλεισε σε ιστορικά υψηλά στα 131,88 δολ με την κεφαλαιοποίηση στα 2,24 τρισ δολάρια.

Η είσοδος της Apple, έστω και καθυστερημένα, σε έναν κλάδο που έχει ισχυρό μέλλον και κυριαρχεί ο Elon Lusk προκάλεσε τυν αντίδραση του δεύτερου, που βλέπει την μετοχή του να υποχωρεί από την Δευτέρα 21/12 οπότε μπήκε στον S&P. Η TESLA έκλεισε χθές στα 640 δολάροια με μια απόδοση σε ετήσια βάση που ξεπερνά τα 600% και με υψηλό τα 690 δολάρια. Η κεφλαιοποίησή της στα 606 δισ ευρώ.

Η διαφαινόμενη παντως είσοδος της Apple στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αλλάξει τα δεδομένα και θα φέρει νέες καινοτομίες, καθώς η αγορά αυτή θα κυριαρχήσει στην δεκαετία που έχουμε μπροστά μας.
Η χώρα μας με την παρούσα κυβέρνηση παίρνει γρήγορα τα στοιχήματα και θα βγει κερδισμένη, όσο ταχύτερα έλθουν επενδύσεις τέτοιες στο ελληνικό περιβάλλον.

Συμπερσματικά ο κλάδος των ηλέκτρικών αυτοκινήτων αναδεικνύεται  σε πεδίο επιχειρηματικής σύγκρουσης κολοσσών - πρωτοπόρων στην τεχνολογία και είναι βέβαιο ότι θα δούμε πολλές εκπλήξεις στην διετία που έρχεται.
Πάντως στην κατεύθυνση αυτή κινείται ήδη και η General Motors με εγκριθέν πρόγραμμα 12 δισ, στοιχείο που δείχνει τι σημαίνει ήδη η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης