Ανάλογα με τη διαμόρφωση της μπαταρίας, η αυτονομία τους μπορεί να φτάσει και τα 300 χιλιόμετρα
Το επόμενο έτος, οι μεταφορείς στην Ευρώπη θα μπορούν να παραγγέλνουν εξ’ ολοκλήρου ηλεκτρικές εκδόσεις των βαρέων φορτηγών. Η Volvo θα βγάλει στην παραγωγή πλήρη γκάμα βαρέων φορτηγών με ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, σηματοδοτώντας την έναρξη της ηλεκτροκίνησης και σε αυτό τον τομέα.
Τα φορτηγά θα έχουν μικτό συνολικό βάρος έως 44 τόνους. Ανάλογα με τη διαμόρφωση της μπαταρίας, η αυτονομία τους μπορεί να φτάσει και τα 300 χιλιόμετρα. Να σημειώσουμε ότι σε αυτή την φάση πρόκειται για ηλεκτρικά φορτηγά που προορίζονται για αστικές διανομές και συλλογή απορριμμάτων.
Παράλληλα η εταιρεία στοχεύει να ξεκινήσει τη διάθεση ηλεκτρικών φορτηγών που τροφοδοτούνται από κυψέλες καυσίμου υδρογόνου από τα μέσα αυτής της δεκαετίας. Ο στόχος της Volvo είναι ολόκληρη η γκάμα προϊόντων της να κινείται χωρίς ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2040.
www.worldenergynews.gr
Τα φορτηγά θα έχουν μικτό συνολικό βάρος έως 44 τόνους. Ανάλογα με τη διαμόρφωση της μπαταρίας, η αυτονομία τους μπορεί να φτάσει και τα 300 χιλιόμετρα. Να σημειώσουμε ότι σε αυτή την φάση πρόκειται για ηλεκτρικά φορτηγά που προορίζονται για αστικές διανομές και συλλογή απορριμμάτων.
Παράλληλα η εταιρεία στοχεύει να ξεκινήσει τη διάθεση ηλεκτρικών φορτηγών που τροφοδοτούνται από κυψέλες καυσίμου υδρογόνου από τα μέσα αυτής της δεκαετίας. Ο στόχος της Volvo είναι ολόκληρη η γκάμα προϊόντων της να κινείται χωρίς ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2040.
www.worldenergynews.gr