H θυγατρικής της ΒΙΟΧΑΛΚΟ άντεξε στην κρίση και θα ωφεληθεί τα μέγιστα από την εξομάλυνση των ευρωπαϊκών οικονομιών
Μετά την ανθεκτικότητα που έδειξε στο δύσκολο β εξάμηνο η EΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ σταθεροποιεί την πορεία της και είναι έτοιμη να αξιοποιήσει αποτελεσματικά την ανάκαμψη της διεθνούς οικονομίας.
Ο Ομιλος εστιάζει κυρίως στις αγορές της Ευρώπης καθώς το 70% των πωλήσεων της ΕΛΒΑΛ κατευθύνεται εκεί καθώς και το 80% των πωλήσεων της ΧΑΛΚΟΡ.
Παράλληλα μετά τις 15 Οκτωβρίου θα μπει σε λειτουργία η επένδυση του θερμοέλαστρου που αναβάθμισε την θέση του ομίλου σε ευρωπαίκό επίπεδο και το οποίο θα ενισχύσει ποιότητα και παραγωγικότητα ενώ θα αποφέρει κοστολογικά οφέλη.
Τα συγκρινόμενα EBITDA απέδειξαν ότι ο Ομίλος διατήρησε τα αποτελέσματα του ιδιαίτερα ικανοποιητικά στο α εξάμηνο με πτώση μόλις κατά 13,1%.
Κατά συνέπεια με τις τιμές των μετάλλων να έχουν ανέβει σημαντικά στο τρίτο τρίμηνο, οι αποτιμήσεις των αποθεμάτων εκτιμάται ότι θα βοηθήσουν σε πολύ καλύτερο τελικό αποτέλεσμα σε σχέση με τις ζημιές ύψους 12, 7 εκατ ευρώ που επιβάρυναν τα αποτελέσματα στο α εξάμηνο.
Η ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ χάρις το ευρύ επενδυτικό της πρόγραμμα εμφανίζεται ανταγωνιστικότατη στον διεθνή στίβο κα μεγάλο πλεονέκτημα ευελιξίας.
Έτσι έδωσε ιδιαίτερο βάρος στην παραγωγή προϊόντων συσκευασίας με αποτέλεσμα να κρατήσει τον κύκλο εργασιών της και τα περιθώρια κέρδους της σε ικανοποιητικά επίπεδα, καθώς το προϊόν αυτό είναι ανελαστικό.
Ο Ομίλος αρχίζει να επεκετείνεται επίσης και στις αγορές της Αφρικής.
Με βάση τις εκτιμήσεις το γ τρίμηνο θα είναι σαφώς καλύτερο και αν η ανάκαμψη των διεθνών οικονομιών επιβεβαιώσει την δυναμική, που αναμένεται να ανακτηθεί, ο ομιλος θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε διεθνές επίπεδο.
Σημειώνεται ότι ανταγωνίζεται μεγαθήρια της διεθνούς βιομηχανίας που μεταξύ άλλων στο αλουμίνιο περιλαμβάνουν την Novelis, την Hydro και την Costello με ιδιαίτερη εμπειρία, η τελευταία, στις κατασκευές.
Στον κλάδο του χαλκού τα μεγάλα ονόματα που ανταγωνίζονται τον ελληνικό όμιλο περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων η K-Met Ιndustries.
Για την ευόδωση της σταρτηγικής του ομίλου αποφασιστικό ρόλο θα παίξει η μείωση του ενεργειακού κόστους για τις βιομηχανίες που έθεσε σαν προτεραιότητα ο ΥΠΕΝ κ.Κωστής Χατζηδάκης στο συνέδριο του Economist.
www.worldenergynews.gr
Ο Ομιλος εστιάζει κυρίως στις αγορές της Ευρώπης καθώς το 70% των πωλήσεων της ΕΛΒΑΛ κατευθύνεται εκεί καθώς και το 80% των πωλήσεων της ΧΑΛΚΟΡ.
Παράλληλα μετά τις 15 Οκτωβρίου θα μπει σε λειτουργία η επένδυση του θερμοέλαστρου που αναβάθμισε την θέση του ομίλου σε ευρωπαίκό επίπεδο και το οποίο θα ενισχύσει ποιότητα και παραγωγικότητα ενώ θα αποφέρει κοστολογικά οφέλη.
Τα συγκρινόμενα EBITDA απέδειξαν ότι ο Ομίλος διατήρησε τα αποτελέσματα του ιδιαίτερα ικανοποιητικά στο α εξάμηνο με πτώση μόλις κατά 13,1%.
Κατά συνέπεια με τις τιμές των μετάλλων να έχουν ανέβει σημαντικά στο τρίτο τρίμηνο, οι αποτιμήσεις των αποθεμάτων εκτιμάται ότι θα βοηθήσουν σε πολύ καλύτερο τελικό αποτέλεσμα σε σχέση με τις ζημιές ύψους 12, 7 εκατ ευρώ που επιβάρυναν τα αποτελέσματα στο α εξάμηνο.
Η ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ χάρις το ευρύ επενδυτικό της πρόγραμμα εμφανίζεται ανταγωνιστικότατη στον διεθνή στίβο κα μεγάλο πλεονέκτημα ευελιξίας.
Έτσι έδωσε ιδιαίτερο βάρος στην παραγωγή προϊόντων συσκευασίας με αποτέλεσμα να κρατήσει τον κύκλο εργασιών της και τα περιθώρια κέρδους της σε ικανοποιητικά επίπεδα, καθώς το προϊόν αυτό είναι ανελαστικό.
Tα μερίδια και οι αγορές που κυριαρχεί
Αντίστοιχα η ΧΑΛΚΟΡ αλλά και οι μικρότερες ομοειδείς εταιρίες του ομίλου ανέβασαν τον κύκλο εργασιών τόσο στα προϊόντα έλασης όσο και σε αυτά της διέλασης κάνοντας δυναμική είσοδο στις ασιατικές αγορές, όπου κατευθύνεται το 15% των πωλήσεών της με το 5% να αντιστοιχεί στην Τουρκία. Στην Ευρώπη το μεριδιό της φτάνει στο 80% των πωλήσεών της.
Η ΕΛΒΑΛ αντίστοιχα είχε στο α εξάμηνο ένα 7% στις ΗΠΑ, που υποχώρησε λόγω των μέτρων που έχει λάβει για τις εισαγωγές η αμερικανική κυβέρνηση και στην Ευρώπη 70%.Αντίστοιχα η ΧΑΛΚΟΡ αλλά και οι μικρότερες ομοειδείς εταιρίες του ομίλου ανέβασαν τον κύκλο εργασιών τόσο στα προϊόντα έλασης όσο και σε αυτά της διέλασης κάνοντας δυναμική είσοδο στις ασιατικές αγορές, όπου κατευθύνεται το 15% των πωλήσεών της με το 5% να αντιστοιχεί στην Τουρκία. Στην Ευρώπη το μεριδιό της φτάνει στο 80% των πωλήσεών της.
Ο Ομίλος αρχίζει να επεκετείνεται επίσης και στις αγορές της Αφρικής.
Με βάση τις εκτιμήσεις το γ τρίμηνο θα είναι σαφώς καλύτερο και αν η ανάκαμψη των διεθνών οικονομιών επιβεβαιώσει την δυναμική, που αναμένεται να ανακτηθεί, ο ομιλος θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε διεθνές επίπεδο.
Σημειώνεται ότι ανταγωνίζεται μεγαθήρια της διεθνούς βιομηχανίας που μεταξύ άλλων στο αλουμίνιο περιλαμβάνουν την Novelis, την Hydro και την Costello με ιδιαίτερη εμπειρία, η τελευταία, στις κατασκευές.
Στον κλάδο του χαλκού τα μεγάλα ονόματα που ανταγωνίζονται τον ελληνικό όμιλο περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων η K-Met Ιndustries.
Για την ευόδωση της σταρτηγικής του ομίλου αποφασιστικό ρόλο θα παίξει η μείωση του ενεργειακού κόστους για τις βιομηχανίες που έθεσε σαν προτεραιότητα ο ΥΠΕΝ κ.Κωστής Χατζηδάκης στο συνέδριο του Economist.
www.worldenergynews.gr