Λίγες ημέρες μετά την επίσκεψη του Elon Musk στη Γερμανία και τη συνάντησή του με τον επικεφαλής του VW Group, Herbert Diess, η Tesla εγκατέστησε τον πρώτο ταχυφορτιστή V3 σε δημόσιο χώρο.
Ο V3 τοποθετήθηκε στο κέντρο του Βερολίνου, προσφέροντας τη δυνατότητα στους κατόχους των μοντέλων να φορτίζουν ταχύτατα και σε πολύ υψηλό ποσοστό τις μπαταρίες.
Μέσω του συγκεκριμένου ταχυφορτιστή, το Model 3, για παράδειγμα, μπορεί να αναπληρώσει ενέργεια για 120 χιλιόμετρα σε λιγότερο από 5 λεπτά.
Στο πλαίσιο της επέκτασης του δικτύου, η Tesla ανακοίνωσε ότι το επόμενο διάστημα θα εγκατασταθεί ένας αντίστοιχος ταχυφορτιστής σε μεγάλη πόλη της Γερμανίας, ενώ από το 2021 θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες της Ευρώπης.
Το ακούσιο σφάλμα της Tesla
Οι σταθμοί φόρτισης Supercharger της Tesla έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για τα αυτοκίνητα της αμερικανικής εταιρίας και δεν είναι, θα έλεγε κανείς, ένας φιλόξενος χώρος για οχήματα άλλων κατασκευαστών. Βέβαια, για την ώρα αυτό δεν ισχύει με τους φορτιστές που βρίσκονται στην Ευρώπη. Η ιστοσελίδα Electrek αναφέρει ότι οι σταθμοί φόρτισης Supercharger V3 επιτρέπουν σε άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως το VW ID.3 και το Hyundai Kona Electric, να φορτίσουν εντελώς δωρεάν τις μπαταρίες τους. Οι σταθμοί V3 στην Ευρώπη υποτίθεται είναι ρυθμισμένοι μέσω ενός ειδικού λογισμικού να αναγνωρίζουν τα αυτοκίνητα Tesla, ώστε να επιτρέπεται η δωρεάν φόρτιση μόνο σε αυτά.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Electrek, η δωρεάν φόρτιση μάλλον οφείλεται σε κάποιο bug. Η Tesla επιτρέπει τη χρήση των Supercharger φορτιστών σε ορισμένους πελάτες της και σίγουρα δεν είναι χαρούμενη με το γεγονός ότι όχι μόνο κάποιος με ανταγωνιστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζει τις μπαταρίες του οχήματος χωρίς άδεια, αλλά αποφεύγει και να πληρώσει. Με άλλα λόγια, δεν θα είναι έκπληξη να σταματήσει η «δωρεάν φόρτιση» τις αμέσως επόμενες ημέρες.
www.worldenergynews.gr