Η συνεργασία αφορά τον τομέα της συμβουλευτικής και τις δράσεις επικοινωνίας
θετικά απάντησε, η ΄Ενωση Προστασία Καταναλωτών Κρήτης, στην πρόταση συνεργασίας, από το Πολυτεχνείο Κρήτης, με στόχο την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας, στον τομέα της συμβουλευτικής και δράσεων επικοινωνίας, με τους καταναλωτές με αντικείμενα όπως:
-την ευαισθητοποίηση για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της κατανάλωσης ενέργειας
-την αναγνώριση και κατανόηση του ρόλου των ενεργειακών πιστοποιητικών
-τη διενέργεια επισκέψεων/ αυτοψιών από καταρτισμένους φοιτητές σε οικείες πληθυσμιακών ομάδων που πάσχουν από ενεργειακή απόδοση και αναβάθμιση των εγκαταστάσεων, την ποιότητα του εσωτερικού περιβάλλοντος.
Η σχετική απάντηση της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , παρατίθεται "Κύριοι Σε απάντηση της με ημερ 27-8-2020 πρόσκληση.πρότασής σας, στο να συνεργαστούμε όσο αφορά σε συμβουλευτικό επίπεδο και δράσεων επικοινωνίας, (στο πρόγραμμα της ΕΕ στο πλαίσιο του Horizon 2020 , ενεργειακή φτώχεια ) όπου το Πολυτεχνείο Κρήτης σε συνεργασία με οργανισμούς και πανεπιστήμια από διάφορες χώρες της Ε.Ε) είμαστε όχι μόνο θετικοί ,αλλά και ευγνώμονες, στο να μπορέσουμε ως ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, να συμβάλλουμε στο απειροελάχιστο, με τις προτάσεις μας και την επικοινωνιακή αντιμετώπιση του προτασόμενου εγχειρήματος σας (ενεργειακή φτώχεια), που όχι ,μόνο είναι επίκαιρο, αλλά κρίνεται αναγκαίο και πρέπει να παρθούν πρωτοβουλίες , από επιστημονικούς και κοινωνικούς φορείς, όπως το Πολυτεχνείο Κρήτης κ.α.
Επ αυτού , ευχόμαστε κάθε επιτυχία και υλοποίηση του στόχου σας , από την μεριά μας ,θα στηρίξουμε το όλο πρόγραμμα σας, με ανακοινώσεις και ενημερώσεις των καταναλωτών, που είναι ουσίας και οι τελικοί αποδέκτες του όλου προγράμματος., και οτιδήποτε άλλο προκύψει επί του προγράμματος. Με Εκτίμηση Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη "
www.worldenergynews.gr
-την ευαισθητοποίηση για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της κατανάλωσης ενέργειας
-την αναγνώριση και κατανόηση του ρόλου των ενεργειακών πιστοποιητικών
-τη διενέργεια επισκέψεων/ αυτοψιών από καταρτισμένους φοιτητές σε οικείες πληθυσμιακών ομάδων που πάσχουν από ενεργειακή απόδοση και αναβάθμιση των εγκαταστάσεων, την ποιότητα του εσωτερικού περιβάλλοντος.
Η σχετική απάντηση της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , παρατίθεται "Κύριοι Σε απάντηση της με ημερ 27-8-2020 πρόσκληση.πρότασής σας, στο να συνεργαστούμε όσο αφορά σε συμβουλευτικό επίπεδο και δράσεων επικοινωνίας, (στο πρόγραμμα της ΕΕ στο πλαίσιο του Horizon 2020 , ενεργειακή φτώχεια ) όπου το Πολυτεχνείο Κρήτης σε συνεργασία με οργανισμούς και πανεπιστήμια από διάφορες χώρες της Ε.Ε) είμαστε όχι μόνο θετικοί ,αλλά και ευγνώμονες, στο να μπορέσουμε ως ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, να συμβάλλουμε στο απειροελάχιστο, με τις προτάσεις μας και την επικοινωνιακή αντιμετώπιση του προτασόμενου εγχειρήματος σας (ενεργειακή φτώχεια), που όχι ,μόνο είναι επίκαιρο, αλλά κρίνεται αναγκαίο και πρέπει να παρθούν πρωτοβουλίες , από επιστημονικούς και κοινωνικούς φορείς, όπως το Πολυτεχνείο Κρήτης κ.α.
Επ αυτού , ευχόμαστε κάθε επιτυχία και υλοποίηση του στόχου σας , από την μεριά μας ,θα στηρίξουμε το όλο πρόγραμμα σας, με ανακοινώσεις και ενημερώσεις των καταναλωτών, που είναι ουσίας και οι τελικοί αποδέκτες του όλου προγράμματος., και οτιδήποτε άλλο προκύψει επί του προγράμματος. Με Εκτίμηση Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη "
www.worldenergynews.gr