Νέο κεφάλαιο της καθημερινότητας αλλά και της επικαιρότητας η ηλεκτροκίνηση και ότι αυτή συνεπάγεται με τους καταναλωτές και τους υποψήφιους αγοραστές.
Αναπόσπαστο κομμάτι τους, οι γενναίες επιδοτήσεις των χωρών που επιθυμούν να δώσουν ισχυρά κίνητρα στους αγοραστές, προκειμένου να γίνουν κάτοχοί τους. Τα βλέμματα, σύμφωνα με το Bloomberg συγκεντρώνει η αγορά της Γερμανίας και της Γαλλίας, καθώς η πολιτική των κυβερνήσεων τους, παραπάνω από ενθαρρυντική, που φτάνει τα όρια του δωρεάν.
Προκειμένου να ωθήσει το αγοραστικό κοινό σε πιο καθαρά αυτοκίνητα και παράλληλα να τονώσει την αγορά η Γερμανική κυβέρνηση επιδοτεί με 6.000 ευρώ την αγορά ενός νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Το σημαντικό όμως είναι πως αυτό το ποσό δεν αφαιρείται υποχρεωτικά από το κόστος του αυτοκινήτου αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την εξόφληση των μηνιαίων δόσεων μιας χρονομίσθωσης.
Έτσι λοιπόν ο όμιλος Autohaus Koenig με περισσότερες από 50 εκθέσεις σε όλη τη Γερμανία ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια για το νέο διετές πρόγραμμα leasing του Renault Zoe με συνολικό κόστος 6.000 ευρώ στο οποίο οι μηνιαίες δόσεις εξοφλούνται από το ποσό της επιδότησης. Η εταιρία είχε περίπου 150 αιτήματα κάθε μέρα από την στιγμή έναρξης της καμπάνιας. Μάλιστα, στέλεχος του Ομίλου τονίζει ότι οι παραγγελίες θα ήταν ακόμα περισσότερες αν η εταιρία είχε περισσότερους πωλητές.
H αγορά Γαλλίας και Ολλανδίας
Στη Γαλλία, οι πωλήσεις του μοντέλου Zoe της Renault βρίσκονται σε καλό δρόμο για να διπλασιαστούν φέτος, ακόμη και αν έχει μειωθεί η ζήτηση για βενζινοκίνητα οχήματα. Στην Ολλανδία, υπάρχει δέσμευση για απαγόρευση μη ηλεκτροκίνητων οχημάτων στους δρόμους από το 2030. Αποτέλεσμα αυτού, ένα ταμείο της τάξεως των 10 εκατ. ευρώ για την υποστήριξη της εν λόγω αγοράς, να εξαντλείται σε μόλις 8 ημέρες αυτόν τον μήνα.
«Υπάρχουν πολλές ελκυστικές προσφορές αυτή τη στιγμή λόγω των υψηλότερων επιδοτήσεων και αυτό αυξάνει τη ζήτηση. Η κρίση του COVID-19 έχει επιταχύνει αυτή την μετάβαση. Η μειωμένη τιμή των μπαταριών υποδηλώνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα πρέπει να είναι φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα από τα μέσα της δεκαετίας του 2020. Μόλις συμβεί αυτό, η αγορά θα διευρυνθεί ακόμη και χωρίς επιδοτήσεις» είπε χαρακτηριστικά η Aleksandra O'Donovan, αναλύτρια στο BloombergNEF.
www.worldenergynews.gr