Πλήρης επιβεβαίωσης του ΒΝ και νέες καταγγελίες για 8 για το unfear της λειτουργικής διάλυσης
Στο λειτουργικό χάος στον e-ΕΦΚΑ με την εκκρεμότητα 167.000 αιτήσεων συνταξιοδότησης με αναμονή μέχρι 5 χρόνια έρχονται να προστεθούν, το «σπάσιμο» ομολόγων και τίτλων του δημοσίου 286 εκατομμυρίων ευρώ (για να πληρωθούν τα αναδρομικά στις επικουρικές συντάξεις στις 9 Ιουλίου), και άλλα 8 unfear της κυβέρνησης που οδηγούν το σύστημα στο χάος.
Πιο αναλυτικά, το σπάσιμο μεριδίων ύψους 1,6 δις ευρώ από το πρώην ΕΤΕΑΠ θα γίνει σε τρείς εκδόσεις (20/8, 18/9 και 18/10) προκειμένου να εισπραχθεί το παραπάνω ώστε να πληρωθούν 271 εκ. ευρώ από τα αναδρομικά που προκύπτουν από την επαναφορά από 1/10/2019 των χορηγούμενων παροχών του Κλάδου Επικουρικής Ασφάλισης στα, προ της εφαρμογής του επανυπολογισμού του ν. 4387/2016 επίπεδα και
- 55 εκ. ευρώ το κόστος που εντάχθηκαν στον Κλάδο Επικουρικής Ασφάλισης οι ασφαλισμένοι και οι συνταξιούχοι των ΛΕΠΕΤΕ και ΕΛΕΠΕΤΕ-Π.Π.ΕΘΝΑΚ.
Ταυτόχρονα, σχετικές καταγγελίες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα ασφαλιστικά ταμεία και του Ενιαίου Συνδέσμου συνταξιούχων, επιβεβαιώνουν το ρεπορτάζ του ΒΝ της 23 Ιουνίου (ΔΕΣ ΕΔΩ https://bankingnews.gr/index.php?id=505210), που όχι μόνο επιβεβαιώνουν τα όσα αναφέρονται, αλλά ενισχύονται και από τα εξής:
1. Τη μεταφορά εκκρεμοτήτων από τον τ. ΟΓΑ (που δημιουργήθηκαν λόγω της έλλειψης προσωπικού, προς τις επίσης υποστελεχωμένες δομές του e-ΕΦΚΑ Μισθωτών, με ανύπαρκτη εκπαίδευση-ενημέρωση.
2. Την υποβάθμιση και κατάργηση οργανικών μονάδων. Με τις επιχειρούμενες συγχωνεύσεις που θα προκληθούν αλυσιδωτά προβλήματα στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον συναλλασσόμενο πολίτη.
3. Τη μη χωρική συνύπαρξη της Ασφάλισης και της Απονομής Συντάξεων, που θα οδηγήσει σε περαιτέρω καθυστερήσεις λόγω της «περιπλάνησης» των συνταξιοδοτικών φακέλων.
4. Την ανάθεση εργασιών σε ιδιωτικές εταιρείες.
5. Την επίδειξη αυταρχισμού με αναφορές, όπως, π.χ., για «μηδενικές αποδόσεις που δεν θα γίνονται δεκτές», ή τη διατύπωση απειλών για πειθαρχικά.
6. Τις αιφνιδιαστικές και άστοχες μετακινήσεις προσωπικού, χωρίς ενημέρωση και, κυρίως, χωρίς να έχει προηγηθεί σχετικό αίτημα του υπαλλήλου.
7. Την εσπευσμένη και «στο πόδι» ενοποίηση του ΕΤΕΑΕΠ, που θα δυσχεράνει ακόμη περισσότερο την απονομή σε ορισμένες περιπτώσεις της κύριας, της επικουρικής σύνταξης και του εφάπαξ (π.χ. Δημόσιο).
8. Καμία ρύθμιση για τους 46.752 ασφαλισμένους του ΟΓΑ, που δικαιούνται έξοδα κηδείας, δεν περιλαμβάνει η παρέμβαση Βρούτση. Η σχετική υπουργική απόφαση που υποτίθεται θα έλυνε το πρόβλημα μέσω της διαδικασίας ηλεκτρονικής υποβολής σχετικής αίτησης από τους δικαιούχους, καλύπτει μόνο τις υποθέσεις εξόδων κηδείας που θα ανακύψουν στο εξής. Ακριβέστερα, καλύπτει μόνο όσες τέτοιες περιπτώσεις προκύψουν από τις 12 Ιουλίου 2020 και μετά, ημερομηνία που τίθεται σε ισχύ.
www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr
Πιο αναλυτικά, το σπάσιμο μεριδίων ύψους 1,6 δις ευρώ από το πρώην ΕΤΕΑΠ θα γίνει σε τρείς εκδόσεις (20/8, 18/9 και 18/10) προκειμένου να εισπραχθεί το παραπάνω ώστε να πληρωθούν 271 εκ. ευρώ από τα αναδρομικά που προκύπτουν από την επαναφορά από 1/10/2019 των χορηγούμενων παροχών του Κλάδου Επικουρικής Ασφάλισης στα, προ της εφαρμογής του επανυπολογισμού του ν. 4387/2016 επίπεδα και
- 55 εκ. ευρώ το κόστος που εντάχθηκαν στον Κλάδο Επικουρικής Ασφάλισης οι ασφαλισμένοι και οι συνταξιούχοι των ΛΕΠΕΤΕ και ΕΛΕΠΕΤΕ-Π.Π.ΕΘΝΑΚ.
Ταυτόχρονα, σχετικές καταγγελίες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα ασφαλιστικά ταμεία και του Ενιαίου Συνδέσμου συνταξιούχων, επιβεβαιώνουν το ρεπορτάζ του ΒΝ της 23 Ιουνίου (ΔΕΣ ΕΔΩ https://bankingnews.gr/index.php?id=505210), που όχι μόνο επιβεβαιώνουν τα όσα αναφέρονται, αλλά ενισχύονται και από τα εξής:
1. Τη μεταφορά εκκρεμοτήτων από τον τ. ΟΓΑ (που δημιουργήθηκαν λόγω της έλλειψης προσωπικού, προς τις επίσης υποστελεχωμένες δομές του e-ΕΦΚΑ Μισθωτών, με ανύπαρκτη εκπαίδευση-ενημέρωση.
2. Την υποβάθμιση και κατάργηση οργανικών μονάδων. Με τις επιχειρούμενες συγχωνεύσεις που θα προκληθούν αλυσιδωτά προβλήματα στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον συναλλασσόμενο πολίτη.
3. Τη μη χωρική συνύπαρξη της Ασφάλισης και της Απονομής Συντάξεων, που θα οδηγήσει σε περαιτέρω καθυστερήσεις λόγω της «περιπλάνησης» των συνταξιοδοτικών φακέλων.
4. Την ανάθεση εργασιών σε ιδιωτικές εταιρείες.
5. Την επίδειξη αυταρχισμού με αναφορές, όπως, π.χ., για «μηδενικές αποδόσεις που δεν θα γίνονται δεκτές», ή τη διατύπωση απειλών για πειθαρχικά.
6. Τις αιφνιδιαστικές και άστοχες μετακινήσεις προσωπικού, χωρίς ενημέρωση και, κυρίως, χωρίς να έχει προηγηθεί σχετικό αίτημα του υπαλλήλου.
7. Την εσπευσμένη και «στο πόδι» ενοποίηση του ΕΤΕΑΕΠ, που θα δυσχεράνει ακόμη περισσότερο την απονομή σε ορισμένες περιπτώσεις της κύριας, της επικουρικής σύνταξης και του εφάπαξ (π.χ. Δημόσιο).
8. Καμία ρύθμιση για τους 46.752 ασφαλισμένους του ΟΓΑ, που δικαιούνται έξοδα κηδείας, δεν περιλαμβάνει η παρέμβαση Βρούτση. Η σχετική υπουργική απόφαση που υποτίθεται θα έλυνε το πρόβλημα μέσω της διαδικασίας ηλεκτρονικής υποβολής σχετικής αίτησης από τους δικαιούχους, καλύπτει μόνο τις υποθέσεις εξόδων κηδείας που θα ανακύψουν στο εξής. Ακριβέστερα, καλύπτει μόνο όσες τέτοιες περιπτώσεις προκύψουν από τις 12 Ιουλίου 2020 και μετά, ημερομηνία που τίθεται σε ισχύ.
www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr