Ηλεκτρισμός

A.Σδούκου: Κρούσεις από επενδυτές για κατασκευή μπαταριών και φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα

A.Σδούκου: Κρούσεις από επενδυτές για κατασκευή μπαταριών και φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα

Ενδεικτικά της στροφής στην ηλεκτροκίνηση τα MoU της ΔΕΗ με Fraport Greece, ΑΒ Βασιλόπουλος και Beat, σημείωσε στην εκπομπή «Market Match» η ΓΓ Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του ΥΠΕΝ

Επενδυτές έχουν ήδη προσεγγίσει το ΥΠΕΝ για την προοπτική ανάπτυξης στην Ελλάδα παραγωγικών δραστηριοτήτων σχετικών με την ηλεκτροκίνηση (πχ κατασκευή μπαταριών και άλλων εξαρτημάτων), όπως ανέφερε η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του ΥΠΕΝ, Αλεξάνδρα Σδούκου μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή «Market Watch» με τους Παναγιώτη Μπουσμπουρέλη και τη Σοφία Ροδοπούλου.

Η κ. Σδούκου χαρακτήρισε γόνιμη τη συνεργασία της ΔΕΗ με την Fraport Greece, την ΑΒ Βασιλόπουλος και την Beat, τονίζοντας πως «βλέπουμε ήδη τα πρώτα χειροπιαστά αποτελέσματα».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη φοβερή δυναμική που έχει ο τομέας της ηλεκτροκίνησης, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι: «Η ηλεκτροκίνηση έχει μια φοβερή δυναμική και παραμέτρους που δεν μπορεί να εξαντληθεί από την αρχή της νέας αυτής προσπάθειας. Για εμάς η ηλεκτροκίνηση είναι ένας τρόπος ζωής. Θέλουμε να αλλάξουμε την κουλτούρα στις μετακινήσεις μας. Αυτή είναι η λογική μας. Το εγχείρημα για τις υποδομές φόρτισης είναι περίπλοκο αλλά σταδιακά θα το βελτιώσουμε, όπως γίνεται και στις άλλες χώρες».

Παράλληλα, η Γενική Γραμματέας του ΥΠΕΝ έδωσε το στίγμα του νέου αυτού εγχειρήματος, επισημαίνοντας ότι το υπουργείο θέλει να «σηματοδοτήσει την στροφή στον τρόπο μετακινήσεών μας. Είναι μονόδρομος αν θέλουμε να πετύχουμε τον στόχο μείωσης των ρύπων. Και όπως είναι γνωστό, ο τομέας των μεταφορών κατέχει ένα σημαντικό μερίδιο. Η ηλεκτροκίνηση πιστεύουμε ότι θα συνεχίσει να χρηματοδοτείται από ευρωπαϊκούς πόρους».

Επιπλέον, για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, «ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να λάβει υπόψη του και τις λοιπές παραμέτρους της εξοικονόμησης. Προσπαθήσαμε να μικρύνουμε την ψαλίδα ανάμεσα στα φορολογικά και οικονομικά κίνητρα. Αυτό που διαφαίνεται είναι ότι τα επόμενα χρόνια, όσο θα πέφτει το κόστος της μπαταρίας,  η τιμή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα εξομοιωθεί με αυτή του συμβατικού» συμπλήρωσε.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης