Συμβόλαιο με τον ιαπωνικό όμιλο Mitsui OSK Lines για την κατασκευή και ναύλωση πλοίου για τη μεταφορά και παράδοση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (ΥΦΑ) στον τερματικό σταθμό της Γερμανίας στο Wilhelmshaven (LTW), υπέγραψε η γερμανική Uniper.
Η LTW, θυγατρική της Uniper, είναι η κατασκευάστρια εταιρεία και ο διαχειριστής του έργου πίσω από τον τερματικό σταθμό LNG στο λιμάνι των ακτών της Βόρειας Θάλασσας.
Η Γερμανία θέλει να διαφοροποιηθεί από τον αγωγό φυσικού αερίου των Κάτω Χωρών, της Νορβηγίας και τη Ρωσίας, ενώ οι εξαγωγείς LNG αναζητούν ευκαιρίες για μάρκετινγκ σε μια περιοχή της οποίας οι εγχώριες προμήθειες φυσικού αερίου μειώνονται ραγδαία.
Παράλληλα, το πλοίο που σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις γερμανικές απαιτήσεις, θα κατασκευαστεί σε ναυπηγείο της Νότιας Κορέας από την Daewoo Shipbuilding Marine Engineering και θα ναυλωθεί από την LTW για 20 χρόνια.
Θα παρέχει χωρητικότητα αποθήκευσης 263.000 κυβικών μέτρων και θα τροφοδοτεί με αέριο τα χερσαία δίκτυα μεταφοράς μέσω των λιμενικών εγκαταστάσεων.
Η Uniper πούλησε μόνο πέρυσι 220 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου, υπερδιπλάσια από την ετήσια κατανάλωση φυσικού αερίου της Γερμανίας.
Τέλος, η εμπορική υλοποίηση του έργου θα προχωρήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.
www.worldenergynews.gr