Oλόκληρη η παγκόσμια αγορά LNG ανέρχεται αυτή τη στιγμή σε 245 εκατομμύρια τόνους το χρόνο, την ίδια ώρα που η ζήτηση ναυτιλιακών καυσίμων ανέρχεται σε περίπου 700 εκατομμύρια τόνους ετησίως.
Καύσιμο του μέλλοντος για την παγκόσμια ναυτιλία χαρακτηρίζει το LNG η Αυστραλιανή Woodside Petroleum, η οποία στοχεύει να μεγιστοποιήσει το μερίδιο της στο διεθνές εμπόριο ναυτιλιακών καυσίμων ύψους πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ο λειτουργικός διευθυντής της Woodside, Mike Utsler, κατά την παρουσίαση του νέου πλοίου με την ονομασία «Thiima» το οποίο κινείται με LNG, είπε ότι «η εταιρεία εργάζεται σκληρά, για να αποδείξει την ικανότητα και την αποτελεσματικότητα του Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου ως καύσιμο μεταφορών».
Ο κ. Utsler σημείωσε, ότι ολόκληρη η παγκόσμια αγορά LNG ανέρχεται αυτή τη στιγμή σε 245 εκατομμύρια τόνους το χρόνο, την ίδια ώρα που η ζήτηση ναυτιλιακών καυσίμων ανέρχεται σε περίπου 700 εκατομμύρια τόνους ετησίως.
Υπογράμμισε δε, ότι «ακόμη και ένα μικρό κλάσμα, από το ένα τέταρτο έως το ένα τρίτο του παγκόσμιου ναυτιλιακού στόλου, να μετατραπεί σε καύση LNG, θα ήταν τεράστιο κέρδος για την βιομηχανία Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου».
Αυτή τη στιγμή στις θάλασσες πλέουν περίπου 200 πλοία με καύσιμο το LNG και ο αριθμός αυτός αναμένεται να εκτοξευθεί μέσα στα επόμενα χρόνια, χάρη στους νέους διεθνείς κανόνες για τη ναυτιλία, που απαιτούν την μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων.
www.worldenergynews.gr
Ο λειτουργικός διευθυντής της Woodside, Mike Utsler, κατά την παρουσίαση του νέου πλοίου με την ονομασία «Thiima» το οποίο κινείται με LNG, είπε ότι «η εταιρεία εργάζεται σκληρά, για να αποδείξει την ικανότητα και την αποτελεσματικότητα του Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου ως καύσιμο μεταφορών».
Ο κ. Utsler σημείωσε, ότι ολόκληρη η παγκόσμια αγορά LNG ανέρχεται αυτή τη στιγμή σε 245 εκατομμύρια τόνους το χρόνο, την ίδια ώρα που η ζήτηση ναυτιλιακών καυσίμων ανέρχεται σε περίπου 700 εκατομμύρια τόνους ετησίως.
Υπογράμμισε δε, ότι «ακόμη και ένα μικρό κλάσμα, από το ένα τέταρτο έως το ένα τρίτο του παγκόσμιου ναυτιλιακού στόλου, να μετατραπεί σε καύση LNG, θα ήταν τεράστιο κέρδος για την βιομηχανία Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου».
Αυτή τη στιγμή στις θάλασσες πλέουν περίπου 200 πλοία με καύσιμο το LNG και ο αριθμός αυτός αναμένεται να εκτοξευθεί μέσα στα επόμενα χρόνια, χάρη στους νέους διεθνείς κανόνες για τη ναυτιλία, που απαιτούν την μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων.
www.worldenergynews.gr