Ανεβαίνει ο πήχυς για Motor Oil με τιμη - στόχο στα 18,5 ευρώ από την Piraeus Securities

Ανεβαίνει ο πήχυς για Motor Oil με τιμη - στόχο στα 18,5 ευρώ από την Piraeus Securities
Ποιά είναι τα στρατηγικά πλεονεκτήματα της Motor Oil που θα παίξουν τον ρόλο τους στην τρέχουσα κρίση

Στα 18,5 ευρώ θέτει την τιμή-στόχο για την μετοχή της Motor Oil (MOH) η Piraeus Securities διατηρώντας παράλληλα αμετάβλητη τη σὐσταση σε Outperform

Σύμφωνα με την Piraeus Securities η Motor Oil (MOH) αντιμετωπίζει ένα δύσκολο περιβάλλον μειωμένης ζήτησης προϊόντων καυσίμων και ευμετάβλητα περιθώρια διύλισης λόγω του COVID-19

Ωστόσο, το διυλιστήριο ωφελείται από το φθηνότερο αργό και τη διεύρυνση της διαφοράς ελαφρύ / βαρύ αργού

Η μείωση της τιμής-στόχου μας σε 18,5 € από 26,5 είναι αποτέλεσμα του αντίκτυπου COVID-19 ενώ διατηρήθηκε η αξιολόγηση για την απόδοση .

Η πανδημία COVID-19 δημιούργησε ένα δύσκολο περιβάλλον για τα διυλιστήρια. Η ζήτηση για προϊόντα καυσίμων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έχει μειωθεί σημαντικά λόγω των περιορισμών που επέβαλαν οι κυβερνήσεις και η αστάθεια των τιμών του αργού πετρελαίου οδήγησε σε ασταθή περιθώρια διύλισης.

motor1.28

Ωστόσο, η πτώση των τιμών του αργού πετρελαίου είχε τη θετική επίδραση στη διεύρυνσης της διαφοράς μεταξύ ελαφρύ και βαρύ αργού.

Αυτό ωφελεί τα σύγχρονα διυλιστήρια, όπως της MOH που μπορεί να επεξεργαστεί βαρύτερο αργό με τη διαφορά μεταξύ του Brent και του Αργού πετρελαίου της MOH να αναμένεται να φτάσει τα 6 $ / bbl το 2020, με βάση τις εκτιμήσεις της Piraeus Securities.

Η γεωγραφική θέση της στην Ανατολική Μεσόγειο αντιπροσωπεύει άλλο ένα πλεονέκτημα λόγω της εγγύτητάς της με προμηθευτές βαρύ αργού πετρελαίου στην περιοχή.

motor2.28


Νέα αποτίμηση


Η Piraeus Securities προχώρησε σε αναθεώρηση των εκτιμήσεων της λαμβάνοντας υπόψη την επίδραση του COVID-19 στους όγκους πωλήσεων
και τις κατηγορίες προϊόντων, ενσωματώνοντας επίσης τη θετική επίδραση της διαφοράς στην διεύρυνση μεταξύ της κατηγορίας για ελαφρύ και βαρύ αργό.

Συγκεκριμένα προβλέπει μείωση 42% σε ετήσια βάση στο καθαρό EBITDA σε 263 εκατ. ευρώ το 2020 ακολουθούμενο από αύξηση κατά 61% το 2021.

Η αποτίμηση SOTP οδηγεί σε τιμή-στόχο τα 18,5 € και συνολική αναμενόμενη απόδοση 41,1%.

Η MOH θα προτείνει τελικό μέρισμα 0,80 € στην επερχόμενη Ετήσια Γενική Συνέλευση (2019 DPS ύψους 1,15 € εκ των οποίων έχει ενδιάμεσο μέρισμα 0,35 € έχει ήδη πληρωθεί).


Βασικοί κίνδυνοι


Οι βασικοί κίνδυνοι περιλαμβάνουν την υποτίμηση του δολαρίου ΗΠΑ σε σχέση με το ευρώ και τη μείωση στα περιθώρια διύλισης αναφοράς λόγω της περαιτέρω πτώσης της παγκόσμιας
ζήτησης για προϊόντα καυσίμων.

Η σύσταση Outperform βασίζεται στους ακόλουθους παράγοντες:

1) Υψηλό επίπεδο πολυπλοκότητας και γεωγραφικός τομέας
Η τοποθεσία στην Ανατολική Μεσόγειο αντιπροσωπεύει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς το διυλιστήριό επωφελείται έχοντας πρόσβαση σε φθηνότερα βαρέα αργά
στην περιοχή.

2) Η νέα επένδυση της Νάφθας θα είναι προσαυξήσιμη στα αποτελέσματα δημιουργώντας  90-100 εκατ. € επιπλέον EBITDA από το 2022 με βάση τις προβλέψεις.

3) Το μάρκετινγκ καυσίμων θα πρέπει να επιτύχει περαιτέρω κέρδη μεριδίου αγοράς, αύξηση του αριθμού των πρατηρίων βενζίνης και υψηλότερες πωλήσεις προϊόντων εκτός καυσίμων.

4) Η ισχυρή διαχείριση του MOH χαρακτηρίζεται από την ικανότητά να εφαρμόζει ισχυρά επενδυτικά κριτήρια στο αναπτυξιακό της κεφάλαιο.

Σύμφωνα με την Piraeus Securities η MOH έχει ισχυρό ισολογισμό με 700 εκατ. ευρώ σε μετρητά στο τέλος του 2019

Το διυλιστήριο του MOH έχει υψηλό επίπεδο πολυπλοκότητας που του επιτρέπει να αλλάξει τη διαμόρφωση του και να παράγει υψηλό μερίδιο μεσαίων αποσταγμάτων.
Διαθέτει βέλτιστη διαχείριση μείγματος αργού πετρελαίου λόγω της υψηλής πολυπλοκότητας και της διαθεσιμότητας διαφορετικών προμηθευτών στην περιοχή,
Επίσης μπορεί να βελτιστοποιεί συνεχώς το μείγμα αργού πετρελαίου.
Οι μακροχρόνιες σχέσεις με διεθνείς πελάτες εξασφαλίζουν τα ασφάλιστρα των εξαγωγών για πάνω από το 70% των συνολικών πωλήσεων.
Οι πωλήσεις της MOH σε τρεις διαφορετικές αγορές (Αφρική, Μέση Ανατολή, Ευρώπη) λειτουργούν ως «δίχτυ ασφαλείας».
Επίσης έχει τη δυνατότητα βελτιστοποίησης των περιθωρίων κέρδους σύμφωνα με τη δυναμική προσφοράς / ζήτησης σε κάθε αγορά ενώ διαθέτει νέες κερδοφόρες και σημαντικές επενδύσεις για διύλιση ή εμπορία καυσίμων.

Από την άλλη πλευρά, καθώς ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεων είναι σε δολάρια ΗΠΑ, η αποδυνάμωση του νομίσματος έναντι του ευρώ μπορεί να επηρεάσει την κερδοφορία.
Η επιδείνωση των περιθωρίων διύλισης αναφοράς μπορεί επίσης να οδηγήσει σε χαμηλότερο περιθώριο κέρδους του διυλιστηρίου.

www.worldenergynews.gr


worldenergynews.gr