Οι δεξαμενές αποθήκευσης είναι πλήρεις και σε τι έχουν καταφύγει οι παραγωγοί στα πλοία - Γεμίζουν πετρελαιοφόρα και αποθηκεύουν το πετρέλαιο στα πλοία περίπου 260 εκατ βαρέλια πετρελαίου βρίσκεται σε πλοία.
Τι συμβαίνει με το πετρέλαιο;
Δεν είναι μόνο η κερδοσκοπία και οι λήξεις συμβολαίων.
Υπάρχει ένα βαθύτερο πρόβλημα, η προσφορά πετρελαίου βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά, όλοι οι παραγωγοί έχουν τεράστιες ποσότητες.
Η ζήτηση όμως έχει καταρρεύσει λόγω του κραχ που έχει προκαλέσει στις οικονομίες ο κορωνοιός.
Υπάρχει τεράστια προσφορά και δεν υπάρχει ζήτηση.
Υπάρχει και ένα άλλο πρόβλημα, αποθήκευση, κάθε εβδομάδα αποθηκεύονται 50 εκατ βαρέλια αργού.
Οι δεξαμενές αποθήκευσης είναι πλήρεις και σε τι έχουν καταφύγει οι παραγωγοί στα πλοία.
Γεμίζουν πετρελαιοφόρα και αποθηκεύουν το πετρέλαιο στα πλοία περίπου 260 εκατ βαρέλια πετρελαίου βρίσκεται σε πλοία.
Όπως αναφέρει το Bloomberg βρισκόμαστε σε μια πορεία όπου οι δεξαμενές πετρελαίου θα είναι υπερπλήρεις στα τέλη Μαΐου ή στις αρχές Ιουνίου η Oilx, μια ερευνητική εταιρεία που χρησιμοποιεί τα δορυφορικά δεδομένα.
Το χάος στην αμερικανική αγορά πετρελαίου στις 20 Απριλίου θα μπορούσε να απεικονίσει τι συμβαίνει παγκοσμίως.
Δείχνει επίσης ότι η αγορά θα κινηθεί με την στρατηγική της μέγιστης αποθήκευσης.
Ορισμένοι παραγωγοί πετρελαίου έχουν πλέον συντάξει εκ νέου τις συμβάσεις τους ώστε να αποδέχονται και αρνητικές τιμές.
Για πρώτη φορά στην ιστορία σε συμβόλαια αμερικανικού πετρελαίου WTI παραδόσεως Μαΐου 2020 δόθηκαν τιμές -37,6 δολάρια αρνητικές τιμές σε πρωτοφανή χαμηλά επίπεδα.
Κατά την Mizuho Bank, που προέβλεψε σωστά το κραχ πήγε ένα βήμα παραπέρα λέγοντας θα χτυπήσουμε αρνητικές τιμές -100 δολάρια το βαρέλι τον επόμενο μήνα… πιθανώς;
Ο κόσμος των αρνητικών τιμών δεν έχει κατώτατο όριο και μετά το πρόσφατο σοκ, όλα είναι δυνατά.
Υπάρχουν 50 εκατομμύρια βαρέλια αργού που αποθηκεύονται κάθε εβδομάδα, αρκετά για να τροφοδοτήσουν τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Στην Ινδία, τα διυλιστήρια έχουν γεμίσει το 95% της χωρητικότητας αποθήκευσης καυσίμων.
Η Νιγηρία θα μειώσει την παραγωγή, διότι δεν έχει άλλους χώρους αποθήκευσης για να διατηρήσει το πετρέλαιο.
Τα διυλιστήρια πετρελαίου δεν αγοράζουν αργό επειδή δεν υπάρχει ζήτηση για βενζίνη.
Ορισμένοι παραγωγοί μειώνουν την παραγωγή, αλλά άλλοι συνεχίζουν να αντλούν.
«Μπορούμε να έχουμε αρνητικές τιμές και πολύ αρνητικές τιμές», δήλωσε ο Pierre Andurand, ιδρυτής του ομώνυμου hedge fund πετρελαίου, προσθέτοντας ότι το πετρέλαιο είναι μια «επικίνδυνη αγορά».
Για την αμερικανική αγορά, όλα έρχονται στο Cushing της Οκλαχόμα, το σημείο παράδοσης του συμβολαίου μελλοντικής εκπλήρωσης πετρελαίου WTI.
Η πόλη, η οποία αποκαλείται «σταυροδρόμι αγωγών του κόσμου», φιλοξενεί δεκάδες δεξαμενές, που χωρούν σχεδόν 80 εκατομμύρια βαρέλια.
Οι τιμές του πετρελαίου έπεσαν στις 20 Απριλίου καθώς traders που είχαν το συμβόλαιο WTI του Μαΐου έσπευσαν να βγουν από τις συμβάσεις πριν από τη λήξη τους, επειδή δεν είχαν δεξαμενές για να αποθηκεύσουν το πετρέλαιο.
Στη χειρότερη στιγμή, κάποιος πλήρωσε 40,32 δολάρια το βαρέλι για να αποφύγει την παράδοση πετρελαίου.
Η Plains All American Pipelines LP, ένας από τους κύριους ναυλωτές πετρελαίου στις ΗΠΑ, ζήτησε από παραγωγούς όπως την Eastern Kansas Common να πληρώσουν 55,05 δολάρια το βαρέλι εάν ήθελαν να πουλήσουν.
Διεθνώς το Royal Vopak NV με έδρα το Ρότερνταμ είναι το μεγαλύτερο κέντρο αποθήκευσης πετρελαίου.
Η εταιρία δηλώνει ότι οι αποθηκευτικοί χώροι για το πετρέλαιο διεθνώς έχουν εξαντληθεί.
www.worldenergynews.gr
Δεν είναι μόνο η κερδοσκοπία και οι λήξεις συμβολαίων.
Υπάρχει ένα βαθύτερο πρόβλημα, η προσφορά πετρελαίου βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά, όλοι οι παραγωγοί έχουν τεράστιες ποσότητες.
Η ζήτηση όμως έχει καταρρεύσει λόγω του κραχ που έχει προκαλέσει στις οικονομίες ο κορωνοιός.
Υπάρχει τεράστια προσφορά και δεν υπάρχει ζήτηση.
Υπάρχει και ένα άλλο πρόβλημα, αποθήκευση, κάθε εβδομάδα αποθηκεύονται 50 εκατ βαρέλια αργού.
Οι δεξαμενές αποθήκευσης είναι πλήρεις και σε τι έχουν καταφύγει οι παραγωγοί στα πλοία.
Γεμίζουν πετρελαιοφόρα και αποθηκεύουν το πετρέλαιο στα πλοία περίπου 260 εκατ βαρέλια πετρελαίου βρίσκεται σε πλοία.
Όπως αναφέρει το Bloomberg βρισκόμαστε σε μια πορεία όπου οι δεξαμενές πετρελαίου θα είναι υπερπλήρεις στα τέλη Μαΐου ή στις αρχές Ιουνίου η Oilx, μια ερευνητική εταιρεία που χρησιμοποιεί τα δορυφορικά δεδομένα.
Το χάος στην αμερικανική αγορά πετρελαίου στις 20 Απριλίου θα μπορούσε να απεικονίσει τι συμβαίνει παγκοσμίως.
Δείχνει επίσης ότι η αγορά θα κινηθεί με την στρατηγική της μέγιστης αποθήκευσης.
Ορισμένοι παραγωγοί πετρελαίου έχουν πλέον συντάξει εκ νέου τις συμβάσεις τους ώστε να αποδέχονται και αρνητικές τιμές.
Για πρώτη φορά στην ιστορία σε συμβόλαια αμερικανικού πετρελαίου WTI παραδόσεως Μαΐου 2020 δόθηκαν τιμές -37,6 δολάρια αρνητικές τιμές σε πρωτοφανή χαμηλά επίπεδα.
Κατά την Mizuho Bank, που προέβλεψε σωστά το κραχ πήγε ένα βήμα παραπέρα λέγοντας θα χτυπήσουμε αρνητικές τιμές -100 δολάρια το βαρέλι τον επόμενο μήνα… πιθανώς;
Ο κόσμος των αρνητικών τιμών δεν έχει κατώτατο όριο και μετά το πρόσφατο σοκ, όλα είναι δυνατά.
Υπάρχουν 50 εκατομμύρια βαρέλια αργού που αποθηκεύονται κάθε εβδομάδα, αρκετά για να τροφοδοτήσουν τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Στην Ινδία, τα διυλιστήρια έχουν γεμίσει το 95% της χωρητικότητας αποθήκευσης καυσίμων.
Η Νιγηρία θα μειώσει την παραγωγή, διότι δεν έχει άλλους χώρους αποθήκευσης για να διατηρήσει το πετρέλαιο.
Τα διυλιστήρια πετρελαίου δεν αγοράζουν αργό επειδή δεν υπάρχει ζήτηση για βενζίνη.
Ορισμένοι παραγωγοί μειώνουν την παραγωγή, αλλά άλλοι συνεχίζουν να αντλούν.
«Μπορούμε να έχουμε αρνητικές τιμές και πολύ αρνητικές τιμές», δήλωσε ο Pierre Andurand, ιδρυτής του ομώνυμου hedge fund πετρελαίου, προσθέτοντας ότι το πετρέλαιο είναι μια «επικίνδυνη αγορά».
Για την αμερικανική αγορά, όλα έρχονται στο Cushing της Οκλαχόμα, το σημείο παράδοσης του συμβολαίου μελλοντικής εκπλήρωσης πετρελαίου WTI.
Η πόλη, η οποία αποκαλείται «σταυροδρόμι αγωγών του κόσμου», φιλοξενεί δεκάδες δεξαμενές, που χωρούν σχεδόν 80 εκατομμύρια βαρέλια.
Οι τιμές του πετρελαίου έπεσαν στις 20 Απριλίου καθώς traders που είχαν το συμβόλαιο WTI του Μαΐου έσπευσαν να βγουν από τις συμβάσεις πριν από τη λήξη τους, επειδή δεν είχαν δεξαμενές για να αποθηκεύσουν το πετρέλαιο.
Στη χειρότερη στιγμή, κάποιος πλήρωσε 40,32 δολάρια το βαρέλι για να αποφύγει την παράδοση πετρελαίου.
Η Plains All American Pipelines LP, ένας από τους κύριους ναυλωτές πετρελαίου στις ΗΠΑ, ζήτησε από παραγωγούς όπως την Eastern Kansas Common να πληρώσουν 55,05 δολάρια το βαρέλι εάν ήθελαν να πουλήσουν.
Διεθνώς το Royal Vopak NV με έδρα το Ρότερνταμ είναι το μεγαλύτερο κέντρο αποθήκευσης πετρελαίου.
Η εταιρία δηλώνει ότι οι αποθηκευτικοί χώροι για το πετρέλαιο διεθνώς έχουν εξαντληθεί.
www.worldenergynews.gr