Τελευταία Νέα
Φυσικό Αέριο

Σε ελεύθερη πτώση οι τιμές του LNG εν μέσω φόβων για τον κορωναϊό - Ακυρώνει φορτία η Κίνα

Σε ελεύθερη πτώση οι τιμές του LNG εν μέσω φόβων για τον κορωναϊό - Ακυρώνει φορτία η Κίνα

Μειωμένη η ζήτηση – Ανωτέρα βία για παραδόσεις φορτίων δήλωσε η CNOOC


Σε ελεύθερη πτώση παραμένουν οι τιμές  του  υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στην παγκόσμια αγορά, προκαλώντας χάος, καθώς οι traders  βιάζονται να βρουν εναλλακτικές τοποθεσίες για φορτία, με κινέζους αγοραστές να απορρίπτουν αποστολές εν μέσω της επιδημίας  του κοροναϊού.
Οι ασιατικές spot  τιμές για το LNG LNG-AS έχουν ήδη υποχωρήσει στα κατώτατα όρια των $ 3 ανά εκατομμύριο βρετανικές θερμικές μονάδες (mmBtu) - λιγότερο από το μισό από ό, τι ήταν πέρυσι.
Τουλάχιστον ένα φορτίο που προορίζεται για την Ινδία έχει ήδη διαπραγματευτεί χαμηλότερα από $ 3 / mmBtu, μειωμένο 30 λεπτά μέσα σε μια εβδομάδα, ανέφεραν οι spot οι traders  σύμφωνα με το reuters.
Οι ανησυχίες ότι οι κινεζικές εταιρείες θα μπορούσαν να αποχωρήσουν από τα συμβόλαια εξαιτίας των επιπτώσεων της έκρηξης του κοροναϊού έχουν επιβραδύνει τις πωλήσεις πετρελαίου και φυσικού αερίου στην Κίνα.
Σύμφωνα με το Reuters την Πέμπτη ο κορυφαίος αγοραστής φυσικού αερίου της Κίνας, China National Offshore Oil Corporation (CNOOC), δήλωσε την ύπαρξη ανωτέρας βίας σε ορισμένες άμεσες παραδόσεις LNG από αρκετούς προμηθευτές.
"Οι τιμές είναι σε ελεύθερη πτώση μόνο μέσα σε αυτήν την εβδομάδα", δήλωσε ένας traders  LNG με έδρα τη Σιγκαπούρη. "Αυτή η κατάσταση ανωτέρας βίας είναι άνευ προηγουμένου και δεν έχει συμβεί ποτέ πριν, γι 'αυτό είναι μεγάλη είδηση."
Η γαλλική Total ανέφερε ότι είχε απορρίψει μια ανακοίνωση ανωτέρας βίας από έναν αγοραστή LNG στην Κίνα, χωρίς να προσδιορίσει την εταιρεία.
Τουλάχιστον ένα φορτίο που προορίζεται για την Κίνα, τον δεύτερο μεγαλύτερο εισαγωγέα LNG παγκοσμίως, έχει εκτραπεί και προς το παρόν κατευθύνεται προς τις δεξαμενές αποθήκευσης της Σιγκαπούρης.
Τρία άλλα πλοία που προορίζονται για την Κίνα έχουν μειώσει την ταχύτητα.
Τουλάχιστον δύο μεγάλοι προμηθευτές της CNOOC δήλωσαν στο Reuters ότι η εταιρεία έχει ζητήσει να καθυστερήσει η παράδοση των φορτίων.
Οι traders  στρέφονται τώρα για σπίτια για ανεπιθύμητα φορτία. Η Ινδία, η οποία λειτούργησε πρόσφατα τερματικό σταθμό LNG, έχει περιθώρια για περισσότερες αγορές, αλλά περιορίζεται από την ανεπαρκή υποδομή αγωγών.
 Η Ευρώπη, η οποία έχει επίσης μεγάλη ζήτηση για εποχιακή χρήση φυσικού αερίου, αγωνίζεται επίσης να φιλοξενήσει περισσότερα, ανέφεραν.
"Η Ευρώπη απορρόφησε το μεγαλύτερο μέρος της αυξημένης προμήθειας LNG το 2019", δήλωσε ο James Taverner, διευθυντής της ερευνητικής και συμβουλευτικής εταιρείας IHS Markit.
"Ωστόσο, με την αποθήκευση αερίου σε υψηλά επίπεδα, με περιορισμένες ευκαιρίες για περαιτέρω εναλλαγή καυσίμων στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας και με thn αβεβαιότητα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα ανταποκριθούν οι προμηθευτές αγωγών, η Ευρώπη μπορεί να αγωνιστεί να καλύψει το πλεόνασμα το 2020"
Οι μεγάλοι αγοραστές της Ιαπωνίας και της Νότιας Κορέας, όπως η KOGAS και η JERA, θα μπορούσαν να επωφεληθούν καθώς είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τη ζήτηση από επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, αλλά τα συνολικά επίπεδα κατανάλωσης είναι επίσης περιορισμένα λόγω του ήπιου καιρού.
"Οι χαμηλές spot  τιμές θα προκαλέσουν σίγουρα τα οικονομικά πολλών εξαγωγικών έργων", δήλωσε ο Taverner.  "Ορισμένοι προμηθευτές LNG ενδέχεται να χρειαστεί να μειώσουν τις εξαγωγές τους αν γίνουν αντιοικονομικοί, αλλά υπάρχουν συμβασιακές, και υλικοτεχνικές   εκτιμήσεις που μπορεί να περιορίσουν κάθε μείωση των φορτίων".


www.worldenenrgynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης