Οι μειώσεις κόστους το 2019 οφείλονται στην αύξηση του μεγέθους των παραγγελιών και στην αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες
Κατά 87% έχουν υποχωρήσει οι τιμές των μπαταριών από το 2010, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της BNEF, που αναδημοσιεύει το PV-Europe.
Ειδικότερα, από το 2018 έχουν μειωθεί κατά 13% με μέσο όρο αγοράς στα 156 δολάρια / kwh το 2019. Οι τιμές των μπαταριών, οι οποίες ήταν πάνω από 1.100 δολάρια ανά κιλοβατώρα το 2010, μειώθηκαν κατά 87% σε πραγματικούς όρους σε $ 156 / kWh το 2019. Μέχρι το 2023, οι μέσες τιμές θα είναι κοντά στα $ 100 / kWh, σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της ερευνητικής εταιρείας BloombergNEF (BNEF).
Οι μειώσεις κόστους το 2019 οφείλονται στην αύξηση του μεγέθους των παραγγελιών και στην αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες.
Προβλέψεις
Η έρευνα προβλέπει ότι καθώς η σωρευτική ζήτηση θα υπερβεί τα 2TWh το 2024, οι τιμές θα μειωθούν κάτω από τα $ 100 / kWh.
Η τιμή αυτή θεωρείται ως το σημείο γύρω από το οποίο, θα σημειωθεί ισοτιμία του ηλεκτρικού αυτοκίνητου με τα συμβατικά οχήματα.
Η έκθεση εξετάζει λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο οι κατασκευαστές και οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να συνεχίσουν να μειώνουν τις τιμές τους.
Ο James Frith, ανώτερος αναλυτής της BNEF για την αποθήκευση ενέργειας και συγγραφέας της έκθεσης, δήλωσε: «Σύμφωνα με τις προβλέψεις μας, μέχρι το 2030 η αγορά της μπαταρίας θα κοστίζει 116 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, και αυτό δεν περιλαμβάνει τις επενδύσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού».
Αυξανόμενο επίπεδο τυποποίησης
Καθώς οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες αρχίζουν να παράγουν ειδικές πλατφόρμες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι σε θέση να απλοποιήσουν το σχεδιασμό των πακέτων και να τυποποιήσουν τα διάφορα μοντέλα.
Στην Ευρώπη, η ζήτηση αυξάνεται συνεχώς, όπως επίσης και η κατασκευή εργοστασίων.
www.worldenergynews.gr
Ειδικότερα, από το 2018 έχουν μειωθεί κατά 13% με μέσο όρο αγοράς στα 156 δολάρια / kwh το 2019. Οι τιμές των μπαταριών, οι οποίες ήταν πάνω από 1.100 δολάρια ανά κιλοβατώρα το 2010, μειώθηκαν κατά 87% σε πραγματικούς όρους σε $ 156 / kWh το 2019. Μέχρι το 2023, οι μέσες τιμές θα είναι κοντά στα $ 100 / kWh, σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της ερευνητικής εταιρείας BloombergNEF (BNEF).
Οι μειώσεις κόστους το 2019 οφείλονται στην αύξηση του μεγέθους των παραγγελιών και στην αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες.
Προβλέψεις
Η έρευνα προβλέπει ότι καθώς η σωρευτική ζήτηση θα υπερβεί τα 2TWh το 2024, οι τιμές θα μειωθούν κάτω από τα $ 100 / kWh.
Η τιμή αυτή θεωρείται ως το σημείο γύρω από το οποίο, θα σημειωθεί ισοτιμία του ηλεκτρικού αυτοκίνητου με τα συμβατικά οχήματα.
Η έκθεση εξετάζει λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο οι κατασκευαστές και οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να συνεχίσουν να μειώνουν τις τιμές τους.
Ο James Frith, ανώτερος αναλυτής της BNEF για την αποθήκευση ενέργειας και συγγραφέας της έκθεσης, δήλωσε: «Σύμφωνα με τις προβλέψεις μας, μέχρι το 2030 η αγορά της μπαταρίας θα κοστίζει 116 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, και αυτό δεν περιλαμβάνει τις επενδύσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού».
Αυξανόμενο επίπεδο τυποποίησης
Καθώς οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες αρχίζουν να παράγουν ειδικές πλατφόρμες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι σε θέση να απλοποιήσουν το σχεδιασμό των πακέτων και να τυποποιήσουν τα διάφορα μοντέλα.
Στην Ευρώπη, η ζήτηση αυξάνεται συνεχώς, όπως επίσης και η κατασκευή εργοστασίων.
www.worldenergynews.gr