Τελευταία Νέα
Φυσικό Αέριο

Η χρήση LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου στο «κάδρο» της ελληνοϊταλικής συνεργασίας

Η χρήση LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου στο «κάδρο» της ελληνοϊταλικής συνεργασίας
αρχή θα γίνει από το λιμάνι του Πειραιά, με την συνεργασία να περιλαμβάνει τη δημιουργία LNG bunkering σε μεγάλα ελληνικά λιμάνια
Σημαντικές ενεργειακές συμφωνίες περιλαμβάνει το ελληνοϊταλικό μνημόνιο συνεργασίας που υπεγράφη χθες (26/11) στη Ρώμη.
Σε περίοπτη θέση βρίσκεται η ανάπτυξη ενός δικτύου σταθμών για τον ανεφοδιασμό με φθηνό υγροποιημένο αέριο των πλοίων της ναυσιπλοίας, στο πλαίσιο της χρήσης ναυτιλιακού καυσίμου μικρής περιεκτικότητας σε θείο 0,5%, για όλα ανεξαιρέτως τα πλοία. Μακροπρόθεσμος βέβαια στόχος είναι το 2050, όπου το μερίδιο στη ναυτιλία θα προσεγγίσει το 25%.
Η αρχή θα γίνει από το λιμάνι του Πειραιά, με την συνεργασία να περιλαμβάνει τη δημιουργία LNG bunkering σε μεγάλα ελληνικά λιμάνια.
Ωστόσο, οι υποδομές των λιμανιών της χώρας μας παρουσιάζουν ελλείψεις και έχουν αρκετές διαφορές σε σύγκριση με αυτά της Ιταλίας.
Για τους λόγους αυτούς, η τεχνογνωσία για την χρήση του LNG στις θαλάσσιες μεταφορές, αποτελεί σημαντική αφορμή προκειμένου να ξεκινήσει ο εφοδιασμός των ελληνικών λιμανιών με ένα αντίστοιχο δίκτυο υποδομών και small scale σταθμών LNG.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης