Οι προσδοκίες της διοίκησης είναι υψηλές και βασίζονται κυρίως στα τιμολόγια της εταιρείας τα οποία θα κινηθούν χαμηλότερα απ’ τους «ισχυρούς» της αγοράς.
Τα ΕΛΤΑ γίνονται ο νέος ισχυρός αντίπαλος των εταιρειών προμηθευτών ενέργειας.
Την ερχόμενη εβδομάδα το διοικητικό συμβούλιο θα ανάψει το «πράσινο φως» για την επίσημη είσοδο της εταιρείας στον κλάδο της ενέργειας.
Η κρατική εταιρεία ξεκινά απο υψηλή πελατειακή βάση που υπολογίζεται σε 20.000 καταναλωτές.
Με το ...καλημέρα η εταιρεία θα έχει ως πελάτες τους εργαζόμενους στα ΕΛΤΑ, τους συνταξιούχους, αλλά και τους συνεργαζόμενους με την επιχείρηση.
Οι προσδοκίες της διοίκησης είναι υψηλές και βασίζονται κυρίως στα τιμολόγια της εταιρείας τα οποία θα κινηθούν χαμηλότερα απ’ τους «ισχυρούς» της αγοράς.
Η διαφορά της τιμολογιακής πολιτικής θα είναι αισθητή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πάντως η διοίκηση δεν προτίθεται να "κυνηγήσει" μερίδια αγοράς ρίχνοντας τις τιμές κάτω του κόστους όπως κάνουν αρκετές εταιρείες παροχής ενέργειας για να παραμείνουν στην αγορά.
Η στρατηγική των ΕΛΤΑ είναι ένα καθαρό και κατανοητό τιμολόγιο για τους καταναλωτές το οποίο θα είναι άμεσα συγκρίσιμο με τους ιδιώτες ανταγωνιστές.
Πηγή από τη διοίκηση θεωρεί ότι η ΔΕΗ δεν είναι ο αντίπαλος στα τιμολόγια καθώς κινείται υψηλότερα απο την αγορά λόγω του υψηλού κόστους λειτουργίας που έχει.
Τα ΕΛΤΑ θα αξιοποιήσουν τα 640 καταστήματα που διαθέτουν για την πώληση των τιμολογίων ρεύματος.
Η επιτυχία των ΕΛΤΑ θεωρείται δεδομένη και πολύ γρήγορα θα εμφανίσει υψηλά μερίδια αγοράς αυτό φαίνεται και από τις αγορές ρεύματος που κάνει στις δημοπρασίες ΝΟΜΕ.
Σύμφωνα μάλιστα με το επιχειρησιακό σχέδιο τοων ΕΛΤΑ, οι ποσότητες ενέργειας που εξασφαλίστηκαν στην πρώτη δημοπρασία ΝΟΜΕ (15MWh/h) επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες ανάπτυξης της εταιρείας τους επόμενους 7 μήνες.
Το τελευταίο κομμάτι στο πάζλ είναι και η προκήρυξη διαγωνισμού για την αναζήτηση εταιρείας μάρκετινγκ που θα ασχοληθεί με την επικοινωνία της νέας υπηρεσίας των ΕΛΤΑ.
Νίκος Θεοδωρόπουλος ntheo@bankingnews.gr
Αρχική δημοσίευση: 08/02/2017 11:46
www.worldenergynews.gr
Την ερχόμενη εβδομάδα το διοικητικό συμβούλιο θα ανάψει το «πράσινο φως» για την επίσημη είσοδο της εταιρείας στον κλάδο της ενέργειας.
Η κρατική εταιρεία ξεκινά απο υψηλή πελατειακή βάση που υπολογίζεται σε 20.000 καταναλωτές.
Με το ...καλημέρα η εταιρεία θα έχει ως πελάτες τους εργαζόμενους στα ΕΛΤΑ, τους συνταξιούχους, αλλά και τους συνεργαζόμενους με την επιχείρηση.
Οι προσδοκίες της διοίκησης είναι υψηλές και βασίζονται κυρίως στα τιμολόγια της εταιρείας τα οποία θα κινηθούν χαμηλότερα απ’ τους «ισχυρούς» της αγοράς.
Η διαφορά της τιμολογιακής πολιτικής θα είναι αισθητή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πάντως η διοίκηση δεν προτίθεται να "κυνηγήσει" μερίδια αγοράς ρίχνοντας τις τιμές κάτω του κόστους όπως κάνουν αρκετές εταιρείες παροχής ενέργειας για να παραμείνουν στην αγορά.
Η στρατηγική των ΕΛΤΑ είναι ένα καθαρό και κατανοητό τιμολόγιο για τους καταναλωτές το οποίο θα είναι άμεσα συγκρίσιμο με τους ιδιώτες ανταγωνιστές.
Πηγή από τη διοίκηση θεωρεί ότι η ΔΕΗ δεν είναι ο αντίπαλος στα τιμολόγια καθώς κινείται υψηλότερα απο την αγορά λόγω του υψηλού κόστους λειτουργίας που έχει.
Τα ΕΛΤΑ θα αξιοποιήσουν τα 640 καταστήματα που διαθέτουν για την πώληση των τιμολογίων ρεύματος.
Η επιτυχία των ΕΛΤΑ θεωρείται δεδομένη και πολύ γρήγορα θα εμφανίσει υψηλά μερίδια αγοράς αυτό φαίνεται και από τις αγορές ρεύματος που κάνει στις δημοπρασίες ΝΟΜΕ.
Σύμφωνα μάλιστα με το επιχειρησιακό σχέδιο τοων ΕΛΤΑ, οι ποσότητες ενέργειας που εξασφαλίστηκαν στην πρώτη δημοπρασία ΝΟΜΕ (15MWh/h) επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες ανάπτυξης της εταιρείας τους επόμενους 7 μήνες.
Το τελευταίο κομμάτι στο πάζλ είναι και η προκήρυξη διαγωνισμού για την αναζήτηση εταιρείας μάρκετινγκ που θα ασχοληθεί με την επικοινωνία της νέας υπηρεσίας των ΕΛΤΑ.
Νίκος Θεοδωρόπουλος ntheo@bankingnews.gr
Αρχική δημοσίευση: 08/02/2017 11:46
www.worldenergynews.gr