Η mobile λύση της Data Communication, στρατηγικού συνεργάτη της Microsoft με εκτενή εμπειρία σε υλοποιήσεις έργων Dynamics 365, βασίζεται και αξιοποιεί την πρωτοποριακή πλατφόρμα Xamarin Forms της Microsoft
Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, ο μεγαλύτερος και ιστορικότερος πάροχος στην Ελλάδα, εμπιστεύτηκε την Data Communication ως στρατηγικό συνεργάτη στον συνεχή ψηφιακό του μετασχηματισμό. Με πολύχρονη εμπειρία, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και συνεχή ανοδική ανάπτυξη στο χώρο της Παροχής Ολοκληρωμένης Ενέργειας, το Φυσικό Αέριο επέλεξε την Data Communication για το σχεδιασμό και τη δημιουργία μιας mobile εφαρμογής, προσαρμοσμένης σε Android & iOS λειτουργικά συστήματα καθώς και σε έξυπνα κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες.
Στόχοι του έργου τέθηκαν η αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας του οργανισμού μέσα από τη χρήση τεχνολογίας αιχμής και η βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης μέσα από ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.
Η mobile λύση της Data Communication, στρατηγικού συνεργάτη της Microsoft με εκτενή εμπειρία σε υλοποιήσεις έργων Dynamics 365, βασίζεται και αξιοποιεί την πρωτοποριακή πλατφόρμα Xamarin Forms της Microsoft, ένα προηγμένης τεχνολογίας ολοκληρωμένο πλαίσιο εργαλείων για ανάπτυξη native ή web-based εφαρμογών. Μέσα από τη mobile εφαρμογή, το Φυσικό Αέριο θα διασφαλίσει μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης για το εκτεταμένο δίκτυο των πελατών του, δίνοντας τη δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης στους πελάτες του, που μπορούν πλέον να έχουν πλήρη εικόνα των λογαριασμών σε φορητές συσκευές, να ενημερώνονται για υπόλοιπα και να εκτελούν ενέργειες, όπως η πληρωμή λογαριασμών ή η λήψη ebill. Επιπλέον, το Φυσικό Αέριο θα βελτιώσει σημαντικά τη δυνατότητά του να ανταποκρίνεται άμεσα και στοχευμένα στα αιτήματα των πελατών του μέσα από την αποστολή και λήψη ειδοποιήσεων προς και από κινητές συσκευές.
Τέλος, θα είναι σε θέση να παρέχει ένα ισορροπημένο μείγμα αυτοματοποιημένης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, καθώς οι εκπρόσωποί της θα μπορούν να επικοινωνούν με τους χρήστες μέσω live chat, ενώ η εφαρμογή θα παρέχει χρήσιμες συμβουλές σε θέματα που αφορούν στην κατανάλωση.
Με την ευκαιρία έναρξης της συνεργασίας των δύο εταιρειών, ο κ. Αλέξανδρος Στεργίου, Διευθυντής Πληροφορικής, στο Φυσικό Αέριο δήλωσε: «Στο Φυσικό Αέριο επενδύουμε διαρκώς σε νέες τεχνολογίες και υποδομές, προκειμένου να προσφέρουμε ένα μοναδικό ταξίδι και εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες μας. Η mobile λύση της Data Communication συμβάλλει στην έγκαιρη και ουσιαστική ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών μας ενισχύοντας τη προστιθέμενη αξία που λαμβάνουν από το εύρος των προϊόντων και υπηρεσιών μας.
Στόχοι του έργου τέθηκαν η αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας του οργανισμού μέσα από τη χρήση τεχνολογίας αιχμής και η βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης μέσα από ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.
Η mobile λύση της Data Communication, στρατηγικού συνεργάτη της Microsoft με εκτενή εμπειρία σε υλοποιήσεις έργων Dynamics 365, βασίζεται και αξιοποιεί την πρωτοποριακή πλατφόρμα Xamarin Forms της Microsoft, ένα προηγμένης τεχνολογίας ολοκληρωμένο πλαίσιο εργαλείων για ανάπτυξη native ή web-based εφαρμογών. Μέσα από τη mobile εφαρμογή, το Φυσικό Αέριο θα διασφαλίσει μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης για το εκτεταμένο δίκτυο των πελατών του, δίνοντας τη δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης στους πελάτες του, που μπορούν πλέον να έχουν πλήρη εικόνα των λογαριασμών σε φορητές συσκευές, να ενημερώνονται για υπόλοιπα και να εκτελούν ενέργειες, όπως η πληρωμή λογαριασμών ή η λήψη ebill. Επιπλέον, το Φυσικό Αέριο θα βελτιώσει σημαντικά τη δυνατότητά του να ανταποκρίνεται άμεσα και στοχευμένα στα αιτήματα των πελατών του μέσα από την αποστολή και λήψη ειδοποιήσεων προς και από κινητές συσκευές.
Τέλος, θα είναι σε θέση να παρέχει ένα ισορροπημένο μείγμα αυτοματοποιημένης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, καθώς οι εκπρόσωποί της θα μπορούν να επικοινωνούν με τους χρήστες μέσω live chat, ενώ η εφαρμογή θα παρέχει χρήσιμες συμβουλές σε θέματα που αφορούν στην κατανάλωση.
Με την ευκαιρία έναρξης της συνεργασίας των δύο εταιρειών, ο κ. Αλέξανδρος Στεργίου, Διευθυντής Πληροφορικής, στο Φυσικό Αέριο δήλωσε: «Στο Φυσικό Αέριο επενδύουμε διαρκώς σε νέες τεχνολογίες και υποδομές, προκειμένου να προσφέρουμε ένα μοναδικό ταξίδι και εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες μας. Η mobile λύση της Data Communication συμβάλλει στην έγκαιρη και ουσιαστική ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών μας ενισχύοντας τη προστιθέμενη αξία που λαμβάνουν από το εύρος των προϊόντων και υπηρεσιών μας.
www.worldenergynews.gr