Σε πρώτη φάση θα «τρέξει» η εταιρική διαφημιστική εκστρατεία, ενώ από την επόμενη εβδομάδα η καμπάνια θα επεκταθεί και στους οικιακούς και επιχειρηματικούς καταναλωτές
Δυναμική είσοδο στη λιανική αγορά φυσικού αερίου επιχειρεί η ΔΕΗ ξεκινώντας από σήμερα εταιρική διαφημιστική καμπάνια για την είσοδο της στη νέα αγορά.
Από την επόμενη εβδομάδα θα «τρέξει» η δεύτερη φάση της διαφημιστικού προγράμματος που θα παρουσιάζει τα νέα πακέτα προϊόντων που θα προσφέρει η ΔΕΗ τόσο σε οικιακούς, όσο και σε επιχειρηματικούς καταναλωτές παρέχοντας έκπτωση σε όσους επιλέξουν να συνάψουν συμβόλαιο μαζί της από τώρα και μέχρι το τέλος Ιανουαρίου του 2020.
Παράλληλα στο δίκτυο των καταστημάτων της ΔΕΗ θα εγκατασταθούν ειδικά πληροφοριακά κιόσκια όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να ενημερώνονται και να συνάπτουν τα νέα double play συμβόλαια ρεύματος και φυσικού αερίου.
Μάλιστα σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της διοίκησης της ΔΕΗ οι καταναλωτές θα μπορούν να συμφωνούν και τηλεφωνικά τα νέα συμβόλαια τα οποία θα λαμβάνουν ταχυδρομικά στο σπίτι τους.
Αισιοδοξία για την απόκτηση μεριδίου 30%
Πρέπει να σημειωθεί ότι η ΔΕΗ έχει σχεδιάσει την είσοδο της στην αγορά του φυσικού αερίου ήδη από τον Απρίλιο του 2018 όταν είχε υποβάλει αίτηση και είχε λάβει από τη ΡΑΕ την απαιτούμενη άδεια προμήθειας.
Εντός του 2019 προχώρησε στην αγορά φορτίων LNG, για την κάλυψη των αναγκών των μονάδων ηλεκτροπαραγωγής αλλά και για το άνοιγμα της στην λιανική του φυσικού αερίου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η ΔΕΗ έπειτα από διεθνή διαγωνισμό προμηθεύτηκε τρία φορτία LNG από τη Shell την ENI, και την Mytilineos.
Με την κίνηση αυτή η ΔΕΗ επιχειρεί κατά αρχήν να επωφεληθεί από τις χαμηλές τιμές του LNG αλλά και να διευρύνει το πεδίο δράσης της και στην νέα αναπτυσσόμενη αγορά του φυσικού αερίου αντισταθμίζοντας όσο αυτό είναι δυνατό τις απώλειες από τη μείωση του μεριδίου της στην προμήθεια ρεύματος.
Με δεδομένο ότι η πελατειακή βάση της ξεπερνάει τα 7 εκατ. καταναλωτές η ΔΕΗ ευελπιστεί ότι μπορεί να κερδίσει ένα μερίδιο της τάξης του 30% στη λιανική αγορά φυσικού αερίου.
Περιορισμένη η κινητικότητα των καταναλωτών
Πάντως, όπως και στην αγορά ηλεκτρισμού έτσι και στην αγορά φυσικού αερίου η κινητικότητα των καταναλωτών από τον έναν πάροχο στον άλλο είναι μάλλον περιορισμένη και τα μερίδια παρουσιάζουν μικρές αυξομειώσεις.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΡΑΕ για το πρώτο εξάμηνο του 2019, η Ζενίθ και η Φυσικό Αέριο Αττικής κατέχουν το 95% της αγοράς με τη Ζενίθ να κατέχει το 69%, προμηθεύοντας 312.398 καταναλωτές και την Αέριο Αττικής το 26%, προμηθεύοντας 118.772 καταναλωτές.
Η Mytilineos προμηθεύει 8.639 καταναλωτές και κατέχει το 2% της αγοράς, η Elpedison 5.349 καταναλωτές και 1%, η NRG (του ομίλου Motor Oil) 2.971 καταναλωτές και 1% και η Ήρων Θερμοηλεκτρική με 2.158 παροχές και ποσοστό επίσης 1%.
Η λιανική αγορά φυσικού αερίου αριθμεί συνολικά περίπου 500.000 καταναλωτές και σύμφωνα με τα στοιχεία της ΡΑΕ, το πρώτο εξάμηνο του 2019 μόνο το 2,25% του συνόλου των πελατών φυσικού αερίου άλλαξε προμηθευτή.
www.worldenergynews.gr
Από την επόμενη εβδομάδα θα «τρέξει» η δεύτερη φάση της διαφημιστικού προγράμματος που θα παρουσιάζει τα νέα πακέτα προϊόντων που θα προσφέρει η ΔΕΗ τόσο σε οικιακούς, όσο και σε επιχειρηματικούς καταναλωτές παρέχοντας έκπτωση σε όσους επιλέξουν να συνάψουν συμβόλαιο μαζί της από τώρα και μέχρι το τέλος Ιανουαρίου του 2020.
Παράλληλα στο δίκτυο των καταστημάτων της ΔΕΗ θα εγκατασταθούν ειδικά πληροφοριακά κιόσκια όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να ενημερώνονται και να συνάπτουν τα νέα double play συμβόλαια ρεύματος και φυσικού αερίου.
Μάλιστα σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της διοίκησης της ΔΕΗ οι καταναλωτές θα μπορούν να συμφωνούν και τηλεφωνικά τα νέα συμβόλαια τα οποία θα λαμβάνουν ταχυδρομικά στο σπίτι τους.
Αισιοδοξία για την απόκτηση μεριδίου 30%
Πρέπει να σημειωθεί ότι η ΔΕΗ έχει σχεδιάσει την είσοδο της στην αγορά του φυσικού αερίου ήδη από τον Απρίλιο του 2018 όταν είχε υποβάλει αίτηση και είχε λάβει από τη ΡΑΕ την απαιτούμενη άδεια προμήθειας.
Εντός του 2019 προχώρησε στην αγορά φορτίων LNG, για την κάλυψη των αναγκών των μονάδων ηλεκτροπαραγωγής αλλά και για το άνοιγμα της στην λιανική του φυσικού αερίου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η ΔΕΗ έπειτα από διεθνή διαγωνισμό προμηθεύτηκε τρία φορτία LNG από τη Shell την ENI, και την Mytilineos.
Με την κίνηση αυτή η ΔΕΗ επιχειρεί κατά αρχήν να επωφεληθεί από τις χαμηλές τιμές του LNG αλλά και να διευρύνει το πεδίο δράσης της και στην νέα αναπτυσσόμενη αγορά του φυσικού αερίου αντισταθμίζοντας όσο αυτό είναι δυνατό τις απώλειες από τη μείωση του μεριδίου της στην προμήθεια ρεύματος.
Με δεδομένο ότι η πελατειακή βάση της ξεπερνάει τα 7 εκατ. καταναλωτές η ΔΕΗ ευελπιστεί ότι μπορεί να κερδίσει ένα μερίδιο της τάξης του 30% στη λιανική αγορά φυσικού αερίου.
Περιορισμένη η κινητικότητα των καταναλωτών
Πάντως, όπως και στην αγορά ηλεκτρισμού έτσι και στην αγορά φυσικού αερίου η κινητικότητα των καταναλωτών από τον έναν πάροχο στον άλλο είναι μάλλον περιορισμένη και τα μερίδια παρουσιάζουν μικρές αυξομειώσεις.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΡΑΕ για το πρώτο εξάμηνο του 2019, η Ζενίθ και η Φυσικό Αέριο Αττικής κατέχουν το 95% της αγοράς με τη Ζενίθ να κατέχει το 69%, προμηθεύοντας 312.398 καταναλωτές και την Αέριο Αττικής το 26%, προμηθεύοντας 118.772 καταναλωτές.
Η Mytilineos προμηθεύει 8.639 καταναλωτές και κατέχει το 2% της αγοράς, η Elpedison 5.349 καταναλωτές και 1%, η NRG (του ομίλου Motor Oil) 2.971 καταναλωτές και 1% και η Ήρων Θερμοηλεκτρική με 2.158 παροχές και ποσοστό επίσης 1%.
Η λιανική αγορά φυσικού αερίου αριθμεί συνολικά περίπου 500.000 καταναλωτές και σύμφωνα με τα στοιχεία της ΡΑΕ, το πρώτο εξάμηνο του 2019 μόνο το 2,25% του συνόλου των πελατών φυσικού αερίου άλλαξε προμηθευτή.
www.worldenergynews.gr